Bale tvivlsom til weekendens brag

12 år 5 måneder siden #13 af Doc.juego
Jeg synes folk er lidt hurtige til at male fanden på væggen.
jeg ved ikke om folk kan huske hvad der skete i kampen, men han fik et spark med fuld kræft, lige op i enten skridtet, eller højt oppe på indersiden af låret. Det var svært at se præcist hvor han blev ramt. Men med den kraft, han han nok fået et hæmatom(blod ansamling) højt oppe på indersiden af låret, dette hæver og bliver utroligt ømt. Det er et lidt uheldigt sted at have det hæmatom, da det er tæt på ledet mellem hofte og lår, dvs næsten hvilken som helst bevægelse af det ben påvirker hæmatomet. Det gør meget ondt, og gør bevægelses friheden meget mindre. men "skaden" forsvinder relativt hurtigt.
Dette gør at han ikke kan sparke ordenligt, løbe ordenligt eller mange andre ting man gør i fodbold. Det tager lige en uges tid for at ligge sig og er slet ikke alvorligt, men det er nok grunden til at han ikke spiller, da han ville spille meget under niveau.

Alt skal (forhåbentlig) nok blive godt igen, hvis jeg har ret, der kan selvfølgelig godt være sket andre ting, men det jeg har beskrevet er nok mest sandsynligt.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Doc.juego. Begrundelse: stavefejl

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum