Casemiro på vej til udlejning?
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Casemiro indledte optakten til denne sæson på flotteste vis, men siden er der blevet utroligt stille om ham.
Det brasilianske talent kan derfor være på vej til en udlejning og flere klubber meldes interesserede, heriblandt Betis og portugisiske Porto.
Casemiro har kun fået 379 spilleminutter, fordelt på 11 kampe i denne sæson og der er i øjeblikket kun udsigt til sporadiske optrædender, idet han er rangeret efter spillere som Xabi Alonso, Luca Modric og Asier Illarramendi.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han spiller fantastisk i pre-sæsonen og overrasker alle, men får minimalt med spilletid efterfølgende, også selvom Khedira er ude med en slem skade.
Jeg kan simpelthen ikke overskue hvad Ancelotti har imod ham? For mig at se, så har han faktisk været utrolig god ift. hans debut kamp, hvor han både virkede sløv og generelt bare dårlig. Det kan da næsten kun være noget personligt fra Ancelotti's side.
Udlejer man ham nu, så har vi kun Alonso og Illarra som defensive folk. En noget tynd midtbane når det virkelig gælder.
Nogle andre som har opfattet noget jeg ikke har?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Men hvis han smutter kunne det måske åbne op for at José Rodriguez kunne få lidt flere minutter på førsteholdet i fremtiden.
DC19
- RasmusKring
- Gæst
-
Dios skrev: Det er simpelthen den mærkeligste transfer overhovedet! Et kæmpe talent blev eftersigende udlejet til Castilla. Allerede der ringer den første alarmklokke.
Han spiller fantastisk i pre-sæsonen og overrasker alle, men får minimalt med spilletid efterfølgende, også selvom Khedira er ude med en slem skade.
Jeg kan simpelthen ikke overskue hvad Ancelotti har imod ham? For mig at se, så har han faktisk været utrolig god ift. hans debut kamp, hvor han både virkede sløv og generelt bare dårlig. Det kan da næsten kun være noget personligt fra Ancelotti's side.
Udlejer man ham nu, så har vi kun Alonso og Illarra som defensive folk. En noget tynd midtbane når det virkelig gælder.
Nogle andre som har opfattet noget jeg ikke har?
Det er var ren forretning, da man købte ham. Man købte for en gangs skyld en spiller "post-hype" i håbet om, at han alligevel kunne blive til noget. I starten lignede han en mand med potentiale, hvorfor man hentede ham op i førsteholdstruppen. Her har det så vist sig, at han ikke er god nok. Så godt har han heller ikke spillet, når han har fået chancen. Han er en udemærket spiller og vi kommer formentlig til at sælge ham med fortjeneste til sommer, men han er ikke bedre end det. Når det så er sagt, så er jeg enig i, at vi har brug for ham som backup resten af sæsonen, men vi kan nok klare os uden.
Kort sagt en billig investering med et positivt afkast - omend det kun er et finansielt afkast. På banen har han ikke haft den store værdi.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Mærkeligste indkøb i lang tid. Han virker dog til at være en populær og sympatisk humørbombe at have i truppen, men det er trods alt ikke nok. Alonso, Illarramendi, Modric, Khedira, Isco, Rodriguez vil være midtbanen at foretrække til næste sæson.
Med den manglende rotation Ancelotti bruger på den centrale midtbane, så ville José dø af mangel på spilletid! Jeg er fortaler for han snupper endnu en sæson på Castilla, og derefter kan få en rolle á la Morata's første sæson, hvor han trænede med førsteholdet og primært spillede kampe for Castilla holdet. De kampe jeg har set med ham har han ikke været moden nok.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Illarra er en ok boldflytter og har tilmed haft et par fine kampe de seneste måneder, men jeg anser ham for en kæmpe klods om benet på midtbanen fordi man har så hysterisk mange penge bundet op i ham at man nærmest er tvunget til at beholde ham for enhver pris - simpelthen fordi et salg vil betyde et stort tab af penge og prestige. Det betyder at han kommer til at optage en plads i truppen i stedet for en anden bedre spiller, få spilletid fremfor bedre bedre spillere - og det ka risikere at være billedet flere år frem. Klart den spiller jeg ærgrer mig mest over vi er brændt inde med..
I Brasilien startede han med lyn og torden, Blev fast på klubholdet, fik debut på landsholdet og blev udråbt til et af de største talenter i landet. Men så begynde det at gå ned af bakke for drengen. I følge São Paulos president blev han ramt af berømmelse, hvilket medførte en formindsket træningsindsats, hvilket igen medførte en bænkplads i stedet for en i startelveren.
I Madrid var Casemiro ikke meget mere end middelmodig på Castilla. Men så slog han da virkelig igennem i forsæsonen, ligsom i han gjorde i Brasilien. Dette tror jeg dog igen medførte at han hvilede på lauerbærene til træning, og dermed i periferien af spillertruppen.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Nuvel, han har haft nogle fine optrædender, men jeg synes ikke at han har evnerne til at være andet end femtevalg på midtbanen efter Xabi/Modric/Illarra/Khedira.
Jeg ville egentlig ikke blive særligt forbavset over, hvis det viser sig, at Real Madrid købte ham fri af Sao Paolo for at benytte ham i en handel med en anden klub, som så ikke kunne lade sig gøre af den ene eller den anden grund.
Faktum er vel, at Casemiro er væk til den kommende sæson og vil Real Madrid komme svækket ud af det? Nej, overhovedet ikke.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre fiel skrev: Jeg kan ik finde anden grund til den situation han er havnet i end prisen på Illarra. Presset på Ancelotti for at benytte Illarra har været enormt grundet hans pris og han har jo fået 4 gange så meget spilletid som hans indsats har berettiget til. Havde de kostet lige meget (altså havde Illarras pris ligget på et forståeligt niveau, ca 10-12 mio EUR), så havde Casemiro uden tvivl fået meget mere spilletid end tilfældet er - og han ku efter min overbevisning godt ha gået hen og overhalet Illarra i hierakiet - spillemæssigt havde det jo ik krævet særlig meget.
Illarra er en ok boldflytter og har tilmed haft et par fine kampe de seneste måneder, men jeg anser ham for en kæmpe klods om benet på midtbanen fordi man har så hysterisk mange penge bundet op i ham at man nærmest er tvunget til at beholde ham for enhver pris - simpelthen fordi et salg vil betyde et stort tab af penge og prestige. Det betyder at han kommer til at optage en plads i truppen i stedet for en anden bedre spiller, få spilletid fremfor bedre bedre spillere - og det ka risikere at være billedet flere år frem. Klart den spiller jeg ærgrer mig mest over vi er brændt inde med..
Det er mig en gåde hvordan du gentagende gange kan dreje emnet hen på noget du har sagt en million gange :D Du kan ikke lide Illarra og fair nok :)
Jeg mener at han har spillet godt i de få minutter han har fået, han har en energi og vild-skab, han har ok pasninger, som faktisk er bedre end de fleste Illara laver, han erobre mange bolde, hans negative side er at hans vildskab gør at han lige skal lære hvornår han ikke skal sætte en tackling ind. Han kan komme til at trække nogle dumme kort, men det kan han vel lære?
I mine øjne har han ofte præsteret bedre end Illara, over en bred kam, udover den ene kamp Illara havde hvor han faktisk lavede fantastiske spilninger. Jeg håber det er bare er fordi de vil give ham en halv sæson på et hold, hvor han kan være i start 11'eren, og så bruge ham sæsonen efter, nok ikke som starter, men som en hyppig indskifter, så tror jeg han bliver fantastisk om nogle år.
Siempre fiel: du snakker om at prisen kan være en faktor, jeg havde ikke nødvendigvis tænkt sådan på det, men det ku sagtens være en grund, da Illara var sindsygt dyr. ifølge WIKI kostede han 32,2 mil. Euro, men jeg kan forstå at der lidt uenighed om hans pris. uanset hvad er det en dyr spiller, som gerne skulle kunne udvikle sig til mere end hvad vi har set so far, men han begynder da at vise lidt forbedring.