Truppen mod Ath. Bilbao - 22. spillerunde

12 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti har i dag udtaget truppen til morgendagens kamp mod Ath. Bilbao og her er Gareth Bale som ventet ikke med.

Det er til gengæld Raphaël Varane og selv om han sandsynligvis ikke får lov til at starte inde, er det en glædelig nyhed at man igen har ham til rådighed.

Der er udtaget 21 spillere til kampen og det betyder, at der sorteres tre spillere fra inden kampstart.

Truppen mod Ath. Bilbao:
Målmænd: Casillas, Diego López, Jesús.
Forsvar: Pepe, Ramos, Varane, Marcelo, Coentrão, Carvajal, Arbeloa, Nacho.
Midtbane: Xabi Alonso, Modric, Casemiro, Di María, Isco, Illarra.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Jesé, Morata.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #2 af asp3200
Nu skal den kamp vindes. Vis at I fortjener den la liga titel og kom foran Barcelona. Det er nu det skal udnyttes!!

12 år 5 måneder siden #3 af elle44

asp3200 skrev: Nu skal den kamp vindes. Vis at I fortjener den la liga titel og kom foran Barcelona. Det er nu det skal udnyttes!!

Men det bliver en ekstremt svær kamp. De har ikke tabt på hjemmebane i ligaen endnu. Håber lidt de er trætte efter den hårde midtuge kamp mod Atletico

12 år 5 måneder siden #4 af asp3200

elle44 skrev:

asp3200 skrev: Nu skal den kamp vindes. Vis at I fortjener den la liga titel og kom foran Barcelona. Det er nu det skal udnyttes!!

Men det bliver en ekstremt svær kamp. De har ikke tabt på hjemmebane i ligaen endnu. Håber lidt de er trætte efter den hårde midtuge kamp mod Atletico

Korrekt, men hvis vi er top 5 hold i verden så vindes den kamp. Intet mindre.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Vildfaren, JimmyBroe

12 år 5 måneder siden #5 af DarioGomez
Jeg har faktisk også en lurende fornemmelse af, at Atlético sætter point til.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 5 måneder siden #6 af Mathiaska

DarioGomez skrev: Jeg har faktisk også en lurende fornemmelse af, at Atlético sætter point til.

Samme her. Men bare det at jeg skriver det, har jeg jinxed den. Oddser på Atl Madrid, så sætter de helt sikkert point til!

Håber Modric er tændt under kampen i aften. Så skal det nok gå

12 år 5 måneder siden #7 af mortenj

Jeg kan ret godt lide Marcas bud på en startopstilling i aften og jeg håber den kommer til at se sådan ud.

Det må jo være "once de gala" lige pt., når vi tager de forskellige spilleres nuværende form i betragtning.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved mortenj.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, JimmyBroe, Real Madrid 7

12 år 5 måneder siden #8 af SR4
Rent bur og et par kasser fra Real.. Ronaldo skal også gerne komme til sit vanlige niveau. Modric skal bare gøre det han nu har gjort i lang tid så er den nogenlunde sikker ;)

12 år 5 måneder siden #9 af Sahinovic
Hvis vi gerne vil vinde La Liga i år så skal kampen idag vindes, der er simpelthen ingen undskyldninger. Spillerne burde også være top motiveret efter Barcelona tabte igår og at man nu har muligheden for at overhale dem. Jeg glæder mig ihvertfald sindssygt meget til i aften - tror det bliver en intens kamp!

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL, JimmyBroe

12 år 5 måneder siden #10 af Real HWL

elle44 skrev:

En gang skal jo være den første ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Leveret af Kunena Forum