Jorge Mendes: Cristiano Ronaldo afslutter sin karriere i Real Madrid

12 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Cristiano Ronaldos agent, Jorge Mendes, er for nylig blevet interviewet i den spanske avis, ABC, og her er der naturligvis store roser til fodboldspilleren:

- Cristiano dedikerer alle timerne i sit liv til at blive verdens bedste. Han gør fremskridt hver eneste dag. Fordi han ønsker at gøre fremskridt. Fordi han står op hver eneste dag med det ene mål at udvikle sig. Han lever kun for sin søn, sin familie og for fodbolden, for at blive den bedste i verden. Det er et konstant mål. Den passion og indstilling er beundringsværdig. Ingen er mere professionel end ham. De kan nå op på siden, men ingen kan overhale ham i dedikation.

Mendes er da heller ikke i tvivl om, at Cristiano Ronaldo vil ende med at være historiens bedste fodboldspiller:

- For mig er der ingen tvivl om, at han vil blive historiens bedste fodboldspiller. For mig er han med sine bedrifter allerede nr. 1 i historien. Jeg har aldrig i mit liv set en spiller som ham. Og jeg skal fortælle dig en ting: De kolleger, som kender ham, er af samme holdning: Han er verdens bedste.

Og det vil Real Madrid kunne nyde mange år endnu. Jorge Mendes er nemlig næsten sikker på, at Cristiano Ronaldo afslutter sin karriere i den spanske hovedstad:

- Han afslutter sin karriere i Real Madrid, næsten sikkert. Jeg tror, at han vil afslutte den med at slå alle rekorder i klubben.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #2 af Siempre Madrid
Og måtte der komme til at stå Cristiano Ronaldo på alle klub-rekorder i Real Madrid!

Fantastisk, hvis vi skal nyde ham i klubben i de næste mange år.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Steen, rezamadridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum