Isco: Jeg spiller ikke meget, men jeg er her for at hjælpe

12 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrids talentfulde midtbanekreatør, Isco, udtalte sig for nyligt om sin nuværende situation i Real Madrid, om holdets fremragende kampform samt om udsigterne til aftenens nervepirrende Copa del Rey-semifinale mod bysbørnene fra Atlético.

Til et arrangement med det store ølfirma Mahou, som Isco netop har underskrevet en sponsoraftale med, i øvrigt sammen med Iker Casillas, havde han også tid til at fortælle om sin egen situation i Real Madrid: "Jeg er meget lykkelig for, hvordan tingene udspiller sig for mig i klubben. Det er sandt, at jeg ikke spiller meget for tiden, men jeg er i Real Madrid for at hjælpe. Vi håber på at opnå store ting i sæsonen. Hver eneste træner, jeg har haft i min karriere, har fortalt mig, at hvis jeg passede på mig selv og holdt fokus, ville jeg nå langt. Det har ikke været nemt for mig at nå så langt. Jeg håber på at opleve store øjeblikke i international fodbold."

Om holdets nuværende form, havde han følgende at sige: "Vi er den bedste kampform i sæsonen indtil videre. Vi har ikke tabt siden november, og der er meget optimisme i spillertruppen. De store kampe kommer nu, og vi er klar til alle de udfordringer, der venter."

Han nåede også kort at fortælle om udsigterne til aftenens svære El Dérbi: "Det bliver fantastisk og en meget tæt kamp. Det bliver utroligt svært, men vi er fast besluttede på at nå finalen og få revanche for sidste år. Vi håber, at kampen mod Atlético falder ud til vores fordel."

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum