Bale ude af aftenens Copa del Rey

12 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Gareth Bale måtte i eftermiddags forlade spillertruppen forud for aftenens Copa del Rey-brag mod Atlético Madrid.

Waliseren følte sig ikke 100% klar til opgøret i aften og Carlo Ancelotti har derfor valgt at give ham et par dage ekstra til at blive klar, således at han kan være med i weekendens kamp mod Villarreal, hvor Cristiano Ronaldo må afsone karantæne.

Det ventes, at Jesé i stedet spiller aftenens kamp.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #2 af Sahinovic
Jeg sidder og har en lille mistanke om at det måske kunne være Ancelotti der havde besluttet det for Bale, for ikke at risikere at han skulle blive skadet igen idag, når nu vi har brug for ham de næste 3 La Liga opgør, hvor Ronaldo ikke kan spille med.

Florentino Pérez

12 år 5 måneder siden #3 af Pelle

AlanSahinovic skrev: Jeg sidder og har en lille mistanke om at det måske kunne være Ancelotti der havde besluttet det for Bale, for ikke at risikere at han skulle blive skadet igen idag, når nu vi har brug for ham de næste 3 La Liga opgør, hvor Ronaldo ikke kan spille med.

No shit, Sherlock? :-D

"Maybe they hate me because I'm too good."

12 år 5 måneder siden #4 af Sahinovic

Pelle skrev:

AlanSahinovic skrev: Jeg sidder og har en lille mistanke om at det måske kunne være Ancelotti der havde besluttet det for Bale, for ikke at risikere at han skulle blive skadet igen idag, når nu vi har brug for ham de næste 3 La Liga opgør, hvor Ronaldo ikke kan spille med.

No shit, Sherlock? :-D

Hej Palle (-:

Jeg ved ikke om du har læst opslaget, men der står at Bale ikke følte sig 100% klar, og derfor har selv valgt ikke og spille med idag. Men den tror jeg ikke helt på, jeg tror han var 100% klar, men Ancelotti stadig valgte at spare ham.

Florentino Pérez

12 år 5 måneder siden #5 af Siempre Madrid
Jeg kan godt følge dig, Alan, men jeg tror ikke, at det ene udelukker det andet.

Marca mener at vide, at man var klar til at tage et sats med Bale, hvis Cristiano Ronaldo var blevet idømt karantæne i aftenens kamp. Det slap man så for - heldigvis.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum