Real Madrids nye trekløver imponerede
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ramos i jubel sammen med Benzema og Bale.
Real Madrid var i går uden Cristiano Ronaldo, som afsonede den første af tre spilledages karantæne, men det fik ingen betydning for Real Madrids offensiv, som anført af det nye trekløver bestående af Jesé, Bale og Benzema fik lavet de fire mål, som rakte til sejr.
Gareth Bale var tilbage efter en skadespause og waliseren skulle blot bruge syv minutter til at overbevise skeptikerne om, at man fortsat kan regne med ham. Senere i første halvleg var han oplægger til Karim Benzemas første scoring i kampen.
Franskmanden scorede også til slutresultatet 4-2 og dermed udligner han brasilianske Ronaldos antal mål i Real Madrid, som er 104 scoringer. Oplægget kom fra Jesé.
Mellem Benzemas to scoringer kom også Jesé på måltavlen og det unge stortalent føjer blot nye alen til sin imponerende stime i Real Madrid, da han iskoldt drejede bolden i mål.
Status på en dejlig aften på Estadio Santiago Bernabéu er altså, at Benzema scorede to gange, mens Bale og Jesé begge brillerede med en scoring og et oplæg.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
I gårsdagens kamp virkede Benzema væsentlig mere målsøgende en vanligt. Det er præcis hvad jeg har manglet fra ham pånær vores mesterskabssæson 2011/2012.
Måske er fraværet af Ronaldo, måske noget andet. Men jeg syntes i hvert fald det klæder ham.
På det psykologiske plan har vi tidligere fået af vide, at han har en lidt spinkel psyke. Hvilket vel kan kædes sammen med at han befinder sig bedst i en trup uden testosteron og det har Ronaldo i på en lidt moderne måde. Benzema vil nok pga den lidt spinkle psyke undgå for mange magtkampe i truppen, hvorfor han tit spiller f.eks. Ronaldo i stedet for at forsøge selv, som jeg syntes en rigtig angriber skal gøre.
Jeg forudser 3 store kampe af Benzema uden Ronaldo på banen.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Vildfaren skrev: Nu skal det ikke kun være ris når jeg omtaler Benzema her på siden. Min grundholdning til franskmanden er dog uændret til trods for dette indlæg.
I gårsdagens kamp virkede Benzema væsentlig mere målsøgende en vanligt. Det er præcis hvad jeg har manglet fra ham pånær vores mesterskabssæson 2011/2012.
Måske er fraværet af Ronaldo, måske noget andet. Men jeg syntes i hvert fald det klæder ham.
På det psykologiske plan har vi tidligere fået af vide, at han har en lidt spinkel psyke. Hvilket vel kan kædes sammen med at han befinder sig bedst i en trup uden testosteron og det har Ronaldo i på en lidt moderne måde. Benzema vil nok pga den lidt spinkle psyke undgå for mange magtkampe i truppen, hvorfor han tit spiller f.eks. Ronaldo i stedet for at forsøge selv, som jeg syntes en rigtig angriber skal gøre.
Jeg forudser 3 store kampe af Benzema uden Ronaldo på banen.
Nu spiller jeg lige El_Juan for en kort stund :).
Men det tilladt at følge lidt med i hvad der sker, og hvad Ancelotti udtaler!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.