Ancelotti tilfreds efter ny sejr
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti var naturligvis en tilfreds mand efter Real Madrids sejr på 4-2 over Villarreal, især efter den krævende midtuge-kamp mod Atlético Madrid. Det fortalte han på pressemødet efter kampen:
- Bale spillede en god kamp, ligesom alle hans holdkammerater. Det var ikke en let kamp, eftersom vi netop havde arbejdet hårdt i kampen mod Atlético Madrid. Bale scorede det første mål, lavede en assist og spillede på et fint niveau.
Real Madrid måtte undvære Cristiano Ronaldo, men det lod holdet sig ikke mærke med:
- Fraværet af Cristiano gav mere motivation til de øvrige spillere, for han er en meget vigtig spiller for os og uden ham måtte resten af holdet arbejde mere.
Ancelotti havde også roser til Luka Modric og Jesé:
- Hyldesten til Luka Modric (Publikum råbte taktfast hans navn, red.) er mere end fortjent. Jesé er inde i en rigtig god periode. Han hjælper holdet og arbejder og det er det alle ønsker af ham. Han gør det rigtig godt i forhold til hans alder. Det er rigtig godt for alle.
Real Madrid måtte udskifte både Marcelo og Coentrao i løbet af kampen, men der forventes ikke længere skadespauser til nogen af dem:
- Jeg tror ikke, at de ikke kan spille på tirsdag i Copa del Rey. Marceloa fik et slag i ryggen og var ikke i stand til at fortsætte. Coentrao følte ubehag i det ben, som har været skadet og jeg ønskede at undgå problemer og satte Arbeloa ind i stedet.
Karim Benzema blev dobbelt målscorer i går og det blev naturligvis bemærket fra trænerbænken:
- Han er meget vigtig for os, ikke kun når han scorer. Nogen gange beder jeg ham om at udføre andre arbejdsopgaver. I dag havde vi brug for en klar angriber i feltet, fordi vi forberedte en kamp med mange indlæg. Ind i mellem beder vi ham om at trække lidt ned i banen og han har tekniske kvaliteter til at gøre det. Han er en meget komplet spiller og meget vigtig for os.
På grund af de to skader til Marcelo og Coentrao, blev der ikke plads til at give Isco spilletid og Ancelotti fortalte følgende:
- Jeg har ham i tankerne hver eneste dag, for han viser store kvaliteter når han spiller og vi behøver ham i fremtiden. Hver eneste gang jeg kan sætte Isco på banen, tænker jeg på ham, i dag var der ikke lejlighed til det på grund af de to skader, men han spiller helt sikkert den kommende kamp.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Han er meget vigtig for os, ikke kun når han scorer. Nogen gange beder jeg ham om at udføre andre arbejdsopgaver. I dag havde vi brug for en klar angriber i feltet, fordi vi forberedte en kamp med mange indlæg. Ind i mellem beder vi ham om at trække lidt ned i banen og han har tekniske kvaliteter til at gøre det. Han er en meget komplet spiller og meget vigtig for os.
!!!
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen