Cristiano Ronaldo: Jeg vil gøre alt for Real Madrid

13 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Cristiano Ronaldo mødte i dag spansk presse, men var der en journalist, som havde håbet at høre nyt om kontrakt-forhandlingerne, så blev han/hun slemt skuffet, for det ville den portugisiske stjerne ikke snakke om:

- Min fremtid bekymrer mig ikke lige nu. Det vigtige er at vinde de kommende kampe. Vi kæmper stadig for det spanske mesterskab og vi er også med i Copa del Rey og Champions League.

Cristiano Ronaldo ville dog godt fortælle om sin tilfredshed med at være i klubben:

- Jeg føler mig rigtig glad og jeg forsøger at gøre det bedst muligt i denne trøje. Ønsket? Jeg føler mig velkommen. Og har det godt med mine holdkammerater.

Ligesom Iker Casillas i går, måtte Cristiano Ronaldo også forholde sig til Pepes ord om, at portugiserne ikke bliver behandlet ligeværdigt i Real Madrid, men også Cristiano Ronaldo fastholder, at Pepe er blevet mistolket:

- Pepe refererede ikke til folk i klubben, hverken spillere eller tilhængere, men det handler om udekampene. Her føler vi at atmosfæren er en smule mere anspændt.

Guldbolden skal snart uddeles og om den sagde Cristiano Ronaldo:

- Jeg er ærlig: Jeg ville gerne vinde Guldbolden, men liver slutter ikke, hvis jeg ikke vinder den, det vil ikke påvirke mig det mindste i min måde at være på og heller ikke mit fortsatte ønske om at vinde den.

Og så sluttede Cristiano Ronaldo af med ordene:

- I kan være sikre på, både holdkammerater, klub og tilhængere, at Cristiano altid vil gøre det bedste for Real Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #2 af JimmyBroe
-"I kan være sikre på, både holdkammerater, klub og tilhængere, at Cristiano altid vil gøre det bedste for Real Madrid."

Undskyld sproget men hold kæft hvor er jeg glad for at se ham sige det. Det er den bedste nyhed i 2013.:D

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved JimmyBroe.

13 år 6 måneder siden #3 af Vildfaren
Det var fandme også på tide...

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

13 år 6 måneder siden #4 af Kassow-Rossing
Jeg er stadig lidt ærgerlig over, at han ikke snakker om at han helt vildt gerne vil forlænge med klubben.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

13 år 6 måneder siden #5 af mortenj
Dejligt, at han endelig åbner munden og lægger låg på alt snakken om at han på et tidspunkt "ikke var glad"... Det burde kunne give lidt ro.

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #6 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Cristiano Ronaldo: Jeg vil gøre alt for Real Madrid
Det er bestemt dejligt nyt, og hvor er det rart at se (eller høre?) spillerne tage bladet fra munden. Det gør det alt andet lige nemmere at forholde sig til de mange rygter, der florerer i pressen. I øvrigt bør alle fremover tale om sig selv i tredje person. "I kan stole på, at Anders synes, havregryn er godt til morgenmad!"

Leveret af Kunena Forum