Estadio Santiago Bernabéu skal lukke i tre måneder
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det moderniserede Estadio Santiago Bernabéu med indkøbscenter og hotel. Bemærk terrasserne oppe omkring taget.Moderniseringen af Estadio Santiago Bernabéu er nu fastsat til at begynde i foråret-sommeren 2015.
Det forklarer arkitekten Tristán López-Chiceri, som også er vicepræsident i L35, som ikke forventer, at der bliver problemer med at afvikle kampe på Estadio Santiago Bernabéu, selv om det legendariske stadion skal lukke ned i en måned. Det fortæller han i et interview:
- Der bliver ikke problemer med at kombinere afviklingen af kampe med moderniseringen, men der bliver en problematisk fase, når taget skal installeres. På det tidspunkt vil det være nødvendigt at lukke stadion i tre måneder og derfor gør vi det om sommeren.
Herudover vil der undervejs være tidspunkter, hvor dele af tilskuerpladserne ikke vil være tilgængelige og det skyldes, at der også skal opføres et hotel og et stort indkøbscenter på Estadio Santiago Bernabéu:
- Det er et større stadion-byggeri end man lige skulle tro, hotellet skal føres hele vejen op, for øverst er VIP-logen. Kun en etage i hotellet vil få direkte udsigt til banen, mens resten af værelserne får udsigt til La Castellana (Den store hovedvej uden for Estadio Santiago Bernabéu, red.).
López Chiceri fortalte endvidere, at hotellet får 120 værelser og at moderniseringen vil ændre filosofien omkring Estadio Santiago Bernabéu:
- Det bliver en bygning med forskellige bruger-muligheder (hotel, terrasser og Indkøbscenter), som også får fodbold, for Estadio Santiago Bernabéu kan ikke bare være en ø, som kun bruges på fodbold-dage.
Moderniseringen af Estadio Santiago Bernabéu ventes at være færdiggjort i 2018.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
En sommerdag på terassen med kig ud over La Castellana og en kølig Mahou, mens José Merce flyder ud af højttalerne med "Hala Madrid"......mmmmmmm.
Så er man klar til kamp om aftenen!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
... for Estadio Santiago Bernabéu kan ikke bare være en ø, som kun bruges på fodbold-dage
Jo, det kan! Nøgleordet er "Estadio"...
- Terrassen kan jeg dog mægtig godt lide ;)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Og den der terrasse, det er virkelig noget der holder, men 90.000 mennesker kan der være plads til inde på stadion, så der bliver nok kamp om pladserne på terrassen.
Opleves skal det ihvertfald hver sæson :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Siempre Madrid skrev: Jeg må indrømme, at jeg begynder at synes bedre og bedre om dette projekt.
En sommerdag på terassen med kig ud over La Castellana og en kølig Mahou, mens José Merce flyder ud af højttalerne med "Hala Madrid"......mmmmmmm.
Så er man klar til kamp om aftenen!
Udsigt over La Castellana! Fattigrøv! Jeg booker fandeme hele etagen med udsigt over plænen, og så vil jeg sidde der i min kimono med 'pagne og kaviar og brokke mig højlydt over Benzema!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...