Optakt: Vi er blot halvvejs
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk tipper på, at Illarra er med fra start i aften - hvad tror du?
Sårede dyr er altid de farligste.
Sådan lyder et gammelt mundheld, og denne talemåde er mere rammende end nogensinde før, når Real Madrid i aften gæster Vicente Calderón til El Derbí Madrileño.
For nok har Ancelottis tropper et mere end fremragende udgangspunkt fra sidste uges returopgør, og nok er Atlético Madrid uden flere af deres største stjerner, men på en hadsk udebane og med udsigt til flere reserver i startopstillingen, så skal Real Madrid i den grad være på mærkerne.
Ancelotti har nemlig allerede lovet spilletid til Varane, der givetvist er langt fra kampformen og Isco, som ligner en spiller blottet for selvtillid, mens det også må ventes at mere perifere navne som Nacho, Illarra og Morata også får startpladser, og som meget sortseende Madrid-fan kan man ikke udelukke, at panikken hurtigt vil brede sig, hvis aftenens gæster oplever modgang.
Samtidig kan karismatiske Simeone stadig mønstre et stærkt hold med navnkundige startere som Koke, Diego, Miranda og Raúl García, alle profiler, som har evnerne til at gøre livet surt for ethvert mandskab.
Når det så er sagt, så vil det naturligvis være en eklatant katastrofe, af OB’ske dimensioner, hvis ikke Real Madrid kvalificerer sig til den finale, der med sikkerhed bliver mod ærkerivalerne fra FC Barcelona.
Med fra start er nemlig Iker Casillas, der ikke har tabt til Atlético i umindelige tider, ligesom Cristiano Ronaldo møder op i udhvilket stand ovenpå sin lørdag aften i karantæneboksen.
Der er kick-off klokken 21.00 til en kamp, der givetvist vil opveje for den manglende spænding med masser af hadske dueller og et hjemmepublikum, der vil gøre alt for stresse modstanderne.
Madridista.dk’s forsigtige bud på to startopstillinger:
Atlético Madrid
Aranzubia – Insúa, Alderweireld, Miranda, Manquillo – Suárez, Koke – Rodríguez, Diego, Sosa – Raul García
Real Madrid
Casillas – Coentrão, Nacho, Varane, Arbeloa – Dí María, Illarra, Modric – Cristiano Ronaldo, Morata, Isco
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid taber ikke 4-0 under nogen omstændigheder, så jeg er helt og aldeles rolig.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg håber mest på Di María bliver rykket op på kanten, og Isco glider ind i startopstillingen. Jeg tror ikke vi taber, og jeg ville heller ikke frygte det, hvis vi har Varane, Nacho, Illarra, Isco og Morata startende inde.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Simpel tanketorsk, det er nu rettet.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Manden var slidt i lørdags, og kunne da i den grad bruge en pause... Jeg tror godt vi kan gå videre til finalen, selv uden Modric på holdet;)
M_linding skrev: Vil man virkelig lade Modric spille igen igen?
Manden var slidt i lørdags, og kunne da i den grad bruge en pause... Jeg tror godt vi kan gå videre til finalen, selv uden Modric på holdet;)
Helt enig, men hvem skulle spille i stedet for?. Jeg er fan af vi lader "reserverne" tage lidt over, men stiller vi med Casillas, Arbeloa, Nacho, Varane, Coentrao, Illarra, Di María og Isco, så er alle mand faktisk reserver fra midtbanen og ned. Jeg vil hellere have Modric får et hvil i weekenden, hvor Alonso kan komme tilbage end at "gamble" for meget med de vigtige spillere til aftens kamp.
Dios skrev:
Helt enig, men hvem skulle spille i stedet for?. Jeg er fan af vi lader "reserverne" tage lidt over, men stiller vi med Casillas, Arbeloa, Nacho, Varane, Coentrao, Illarra, Di María og Isco, så er alle mand faktisk reserver fra midtbanen og ned. Jeg vil hellere have Modric får et hvil i weekenden, hvor Alonso kan komme tilbage end at "gamble" for meget med de vigtige spillere til aftens kamp.
Som skrevet tidligere:
....Illarra.......Alonso....
.............Isco.................
Det må kunne gøre det;)
Men jeg tror ikke vi får så mange at se, som den forventede startopstilling byder på.
Jeg vil gætte på
Casillas
Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo
Modric, Illarra, Di Maria
Isco, Benzema, Ronaldo
Jeg håber det bliver vurderet at Carvajal, Modric og Di Maria er nøglen til at gå ud og som minimum vinde 1. halvdel.
Spillerne kan umuligt undervurdere hvor svær denne kamp er. Så bliver jeg virkelig skuffet. Om Costa er med eller ej, der kommer drøn på, og lillesøster går på banen for at score 3 mål - det er helt sikkert.
M_linding skrev:
Dios skrev:
Som skrevet tidligere:
Det må kunne gøre det;)
Jeg tror også på midtbanen kommer til at se sådan ud. Alonso kom sent ind i kampen mod Villareal og fik derfor lidt hvil, hvor han så kan starte i dag mod Atletico og Modric kan få lidt hvil.
De mest slidte spillere lige nu er Modric, Di maria og Benzema (Bale er altid med i den liste) i den nævnte rækkefølge.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
M_linding skrev:
Dios skrev:
Som skrevet tidligere:
Det må kunne gøre det;)
Spørg mig ikke hvorfor, men jeg havde på ingen måder overvejet eller tænkt den mulighed. Men helt enig :)
Florentino Pérez