Optakt: Vi er blot halvvejs
Diego - Benzema - Jesé - Nacho - Pepe - Di María - Casemiro
Underligt af Carlo.. Hvorfor ikke en Morata der kan komme ind på et tidspunkt? Isco kan rykkes ud på højrekanten så Bale også kan spares, og så Morata centralt. Jeg håber også at Ramos skiftes ud hurtigst muligt, så han ikke får et gult kort. Modric skal også spares.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Steen skrev: Iker - Carvajal Ramos Varane Arbeloa - Xabi Modric Illarra - Bale Isco Cristiano..
Diego - Benzema - Jesé - Nacho - Pepe - Di María - Casemiro
Underligt af Carlo.. Hvorfor ikke en Morata der kan komme ind på et tidspunkt? Isco kan rykkes ud på højrekanten så Bale også kan spares, og så Morata centralt. Jeg håber også at Ramos skiftes ud hurtigst muligt, så han ikke får et gult kort. Modric skal også spares.
Enig med alt. Dog vil jeg også sige at det er en yderst spændende opstilling. Illaramendi fra start med vores to bedste midtbanespillere. Varane og Ramos konstellationen. Og en offensiv orienteret Isco med verdens bedste wings på hver sin side.
Ancelotti vil gerne vinde kampen.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Brylle
- Gæst
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
"Maybe they hate me because I'm too good."
jeg synes generelt dommeren ellers har været fin, men en Atletico spiller måtte godt få et gult, så de ikke spiller så grimt. Straffesparkene var mere end fair, og går ud fra at den eneste grund til at de ikke fik kort, er fordi at hvis der skulle kort til var dommeren tvunget til at give rødt, hvilket ville være lige lovligt hårdt.-
men de spiller altså grimt Atletico
Doc.juego skrev: Er jeg den eneste der synes at Atletico spillerne for lov til rigtig meget når man tænker på at Arbeloa og illaramendi har fået gult (og nu Ronaldo) nå Atleticos angrebs spiller konstant går og skubber til xabi mm.?
jeg synes generelt dommeren ellers har været fin, men en Atletico måtte godt få et gult, så de ikke spiller så grimt. Straffesparkene var mere end fair, og går ud fra at den eneste grund til at de ikke fik kort, er fordi at hvis der skulle kort til var dommeren tvunget til at give rødt, hvilket ville være lige lovligt hårdt.-
Ja og det vilde er jo, at det er kamp efter kamp.... Så dommeren ved jo på forhånd, at den og den Atletico-spiller kommer til at lave flere svinestreger, som kan give rødt (eller flere gange gult).
Men det må et eller andet sted være liniedommerne, som skal være mere opmærksomme - For dommeren er jo nødt til at følge bolden.
Nu må det snart få nogle følger! Forbandede Atletico-fans...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
M_linding skrev:
Doc.juego skrev: Er jeg den eneste der synes at Atletico spillerne for lov til rigtig meget når man tænker på at Arbeloa og illaramendi har fået gult (og nu Ronaldo) nå Atleticos angrebs spiller konstant går og skubber til xabi mm.?
jeg synes generelt dommeren ellers har været fin, men en Atletico måtte godt få et gult, så de ikke spiller så grimt. Straffesparkene var mere end fair, og går ud fra at den eneste grund til at de ikke fik kort, er fordi at hvis der skulle kort til var dommeren tvunget til at give rødt, hvilket ville være lige lovligt hårdt.-
Ja og det vilde er jo, at det er kamp efter kamp.... Så dommeren ved jo på forhånd, at den og den Atletico-spiller kommer til at lave flere svinestreger, som kan give rødt (eller flere gange gult).
Men det må et eller andet sted være liniedommerne, som skal være mere opmærksomme - For dommeren er jo nødt til at følge bolden.
Det har du ret i :)
Synes bare det er utroligt at de får lov til så meget. Især når Real har fået 3 gule, som sagtens kunne dømmes til gult, men i så fald skulle der også havde været nogle gule til Atletico. Synes det er næsten latterligt at de får lov til det, når man tænker på hvor hårde dommere normalt er ved fysiske konfrontationer når bolden og spillet ikke er i nærheden.
en anden ting er at de spiller hårdt men selv ligger sig ned på alt, det er lidt ironisk.
anyhow, ud med Ramos ind med Nacho, så er han sparret og uden for karantæne.
modric skal også snart ud, ikke fordi han spiller dårligt, men så han kan sparres lidt, da han er en af Madrids vigtigste spillere. måske en Casemiro ind.
Isco: det er rart at se han begynder at få lidt selvtillid, han spiller slet ikke fantastisk endnu, men han går frem af nu og viser nogle kvaliteter synes jeg, men han skal lære at slippe bolden. Han laver for ofte nogle gode driblinger, men så skal han lige have den sidste mand med, eller løbe lidt med bolden, og så mister han bolden :( hvor han bør spille den noget før. Men gode tendenser fra ham igen.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
- Redondo
- Gæst
-