Real Madrid ønsker at forlænge med Benzema

12 år 5 måneder siden #1 af Daniel

Således mener Madrid-avisen Marca at vide, at Real Madrids førsteprioritet den kommende periode er at få forlænget franskmandens nuværende kontrakt, som udløber sommeren 2015. Hverken Real Madrid eller Benzema har travlt med at få lukket forhandlingerne, men forlydenderne fra Spanien hedder sig alligevel, at de basale omstændigheder om en ny kontrakt allerede er på plads.

Benzemas elevatorpræstationer er mere opadgående end nedadgående i øjeblikket, hvor franskmanden i indeværende kalenderår har leveret flere gode præstationer, hvilket dels skal tilskrives Zidane, som har hjulpet ham meget uden for banen, men ligeledes Ancelotti og staben i al almindelighed, der standhaftigt har troet på Benzema trods middelmådige kampe fra tid til anden – endvidere er Real Madrids angrebes ligeledes blevet far, hvorfor han har alle grunde til at sikre sin families fremtid med en ny indbringende kontrakt.

Rygterne mener ligeledes at vide, at flere klubber står i kø for at kapre franskmandens signatur, her i blandt PSG, Juventus og Arsenal, hvis ikke Real Madrid skulle have held med at forlænge angriberens kontrakt. Dette virker dog ganske usandsynligt, da Benzema selv skulle have fortalt Real Madrids præsident, Florentino Perez, at han ønsker at skrive under på en ny langtidskontrakt.

Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista, NDR, ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #2 af Dios
Intet mindre end fantastisk!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe, Henrik--, NDR, ElMadrid

12 år 5 måneder siden #3 af M_linding
Jeg kunne nu godt ønske mig, at Madridista.dk ville omtale Benzema i lige så positive vendinger, som Marca gør i deres artikel...:)

12 år 5 måneder siden #4 af SR4
Fantastisk.. Forhåbentlig vil det dræbe en hver snak om en ny erstatning på angrebspositionen.
Følgende bruger(e) sagde tak: NDR

12 år 5 måneder siden #5 af El Rojo
Mener I, dem der har skrevet at det er fantastisk, at vi er helt fint stillet på angriberpositionen, eller ser i gerne en forstærkning/backup til Benz. Morata er i mine øjne rimelig langt fra det niveau vi gerne vil have i Real Madrid, og med den tendens Benzema kan have til at falde ud af kampene anser jeg det som risikabelt at gå ind i en periode med tre titler der skal vindes. Hvad hvis han bliver skadet? Isco som falsk 9'er? Morata ind som erstatning? Ronaldo ind på midten? Jesé ind på midten? Jeg tror ikke nogen af delene er holdbare til at vinde finaler mod Barca osv.

12 år 5 måneder siden #6 af BBB

M_linding skrev: Jeg kunne nu godt ønske mig, at Madridista.dk ville omtale Benzema i lige så positive vendinger, som Marca gør i deres artikel...:)

Er det sarkasme? Elevatorpræstationer var vel det mest negative, som blev skrevet i nyheden. Man er decideret blind, hvis man beskriver Benzemas sæson som en udpræget succes, omvendt kan man selvfølgelig heller ikke sige, at den har været helt forfærdelig, men med de muligheder og den støtte som Benzema får, så burde sæsonen alligevel have været bedre end den har været.

Jeg bliver nok aldrig rigtig fan af manden, og hvis nyheden havde været mere positiv end den er, så ville jeg nok have bedt Daniel om at skrue lidt ned. ;-)
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Vildfaren

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #7 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Real Madrid ønsker at forlænge med Benzema

SR4 skrev: Fantastisk.. Forhåbentlig vil det dræbe en hver snak om en ny erstatning på angrebspositionen.

At hente en ny angriber til sommer handler ikke om at erstatte Benzema. Det handler derimod om, at vi mangler alternativer, når Benzema skal have en pause, er skader eller rammer et formdyk.

Jeg er langt fra fan af Benzema, men det er fint at forlænge med ham. Det ændrer dog ikke ved, at vi fortsat skal forsøge at hente en anden angriber ind til sommer. Ikke for at erstatte ham men for at komplementere.

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #8 af Pepe
Jeg synes han hverken har vært fiasko eller succes. men han ser godt nok TUNGT ud på banen engang imellem.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #9 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Real Madrid ønsker at forlænge med Benzema

Pepe skrev: Jeg synes han hverken har vært fiasko eller succes. men han ser godt nok TUNGT ud på banen engang imellem.

Tung og doven. Mange af hans offsides kommer, forbi han er for tung eller langsom til at bevæge sig tilbage onside.

12 år 5 måneder siden #10 af M_linding

BBB skrev:

M_linding skrev: Jeg kunne nu godt ønske mig, at Madridista.dk ville omtale Benzema i lige så positive vendinger, som Marca gør i deres artikel...:)

Er det sarkasme? Elevatorpræstationer var vel det mest negative, som blev skrevet i nyheden. Man er decideret blind, hvis man beskriver Benzemas sæson som en udpræget succes, omvendt kan man selvfølgelig heller ikke sige, at den har været helt forfærdelig, men med de muligheder og den støtte som Benzema får, så burde sæsonen alligevel have været bedre end den har været.

Jeg bliver nok aldrig rigtig fan af manden, og hvis nyheden havde været mere positiv end den er, så ville jeg nok have bedt Daniel om at skrue lidt ned. ;-)

Ikke sarkasme, bare med et glimt i øjet;)

12 år 5 måneder siden #11 af Dios

El Rojo skrev: Mener I, dem der har skrevet at det er fantastisk, at vi er helt fint stillet på angriberpositionen, eller ser i gerne en forstærkning/backup til Benz. Morata er i mine øjne rimelig langt fra det niveau vi gerne vil have i Real Madrid, og med den tendens Benzema kan have til at falde ud af kampene anser jeg det som risikabelt at gå ind i en periode med tre titler der skal vindes. Hvad hvis han bliver skadet? Isco som falsk 9'er? Morata ind som erstatning? Ronaldo ind på midten? Jesé ind på midten? Jeg tror ikke nogen af delene er holdbare til at vinde finaler mod Barca osv.

Vi er perfekt stillet uden nogen angriber andet end Benzema! Hans præstationer har været verdensklasse, og er verdens bedste angriber uden tvivl!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: NDR

12 år 5 måneder siden #12 af NDR
Jeg ønsker mig Benzema vil slutte sin tid som fodboldspiller i Real Madrid, han er en fantastisk spiller, TEAMPLAYER, samt meget mere, og så har han en et væsen på banen som mange kunne lære noget af.

Han er iblandt de 5-8 mest scorende spillere i La Liga, og det er satme flot når man har Ronaldo og skal føje i samtlige kampe!!

Leveret af Kunena Forum