Real Madrid ønsker at forlænge med Benzema
12 år 5 måneder siden #13
af SR4
Nej Morata har ikke niveauet og er ikke sikker på hvor godt det vil gå for Jese, hvis han blev stillet der, da han måske vil blive for stationær, hvilket kan hindre hans hurtig, som er et af hans store kompetencer. Så der er nok brug for en angriber som er klar til at tage over, når der er skader, karantæner, formnedgang, træthed osv.
Problemet ligger i, hvis man mener at backupen skal hedde Aguero, Suarez, Falcao eller hvad man nu kan få for 100 mio euro.
Besvaret af SR4 på emne Real Madrid ønsker at forlænge med Benzema
El Rojo skrev: Mener I, dem der har skrevet at det er fantastisk, at vi er helt fint stillet på angriberpositionen, eller ser i gerne en forstærkning/backup til Benz. Morata er i mine øjne rimelig langt fra det niveau vi gerne vil have i Real Madrid, og med den tendens Benzema kan have til at falde ud af kampene anser jeg det som risikabelt at gå ind i en periode med tre titler der skal vindes. Hvad hvis han bliver skadet? Isco som falsk 9'er? Morata ind som erstatning? Ronaldo ind på midten? Jesé ind på midten? Jeg tror ikke nogen af delene er holdbare til at vinde finaler mod Barca osv.
Nej Morata har ikke niveauet og er ikke sikker på hvor godt det vil gå for Jese, hvis han blev stillet der, da han måske vil blive for stationær, hvilket kan hindre hans hurtig, som er et af hans store kompetencer. Så der er nok brug for en angriber som er klar til at tage over, når der er skader, karantæner, formnedgang, træthed osv.
Problemet ligger i, hvis man mener at backupen skal hedde Aguero, Suarez, Falcao eller hvad man nu kan få for 100 mio euro.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen