Carvajal taler ud til Marca
22-årige Dani Carvajal har fået en del spilletid i år. I et interview med Marca fortalte han for nyligt om de muligheder, Carlo Ancelotti har givet ham på grund af den snu italieners rotationssystem, hvilket giver både Carvajal og Arbeloa spilletid på højre back-positionen:
- Træneren spiller med forskellige startopstillinger, og vi forsøger begge at gøre det svært for ham. Carlo har det sidste ord, og han vil tage den endelige beslutning. Han får os alle til at være oppe på mærkerne. Jeg er glad for mulighederne, men jeg er ambitiøs og vil kæmpe og træne hårdt hver dag for at få mere spilletid.
Den spanske U21-spiller fortalte også beskedent om sine fremtidsdrømme:
- For mig var drømmen at være i førsteholdstruppen, og jeg kan nu sige, at jeg har opnået dette. En anden drøm er at vinde et trofæ eller "la Décima", men jeg tænker ikke langsigtet. Jeg foretrækker at nyde hvert et øjeblik, hver en træning og hver kamp.
Om Ancelottis måde at lede truppen havde Carvajal kun positive ting at sige:
- Vi har ingen klager over ham. Hvad du ser, er hvad du får. Han bringer harmoni i truppen, han er ikke kontroversiel, han skaber en god atmosfære, og hele holdet nyder godt af dette.
Carvajal fortalte slutteligt kort om udsigterne til næste uges opgør mod FC Schalke 04 i Champions Leagues 1/8 finaler:
- Jeg havde mulighed for at spille mod Schalke sidste sæson. Det er et balanceret hold. Jeg tror ikke, de får problemer i forsvaret, og i angrebet er de meget farlige med Draxler og Farfán.
"Playing for Real Madrid is like touching the sky" - Juanito
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- RasmusKring
- Gæst
-
Det er lige præcis sådan, at en spiller skal reagerer på konkurrence. Stor kredit til Carvajal og Arbeloa for den sags skyld for at kæmpe igennem.
Den samme konkurrence burde vi have på samtlige pladser i truppen. Det har vi heldigvis også på de fleste pladser, men det mangler lidt i angrebet. Spørgsmålet er, om Benzema ville tage den udfordring op med samme tilgang?
Jeg må faktisk indrømme Carvajal har overrasket mig siden han kom hjem. Jeg synes bestemt han har bevist at han er både nutiden og fremtidens mand, og hvor har man dog savnet en back som ham i højresiden.
DC19
RasmusKring skrev: Træneren spiller med forskellige startopstillinger, og vi forsøger begge at gøre det svært for ham. Carlo har det sidste ord, og han vil tage den endelige beslutning. Han får os alle til at være oppe på mærkerne. Jeg er glad for mulighederne, men jeg er ambitiøs og vil kæmpe og træne hårdt hver dag for at få mere spilletid.
Det er lige præcis sådan, at en spiller skal reagerer på konkurrence. Stor kredit til Carvajal og Arbeloa for den sags skyld for at kæmpe igennem.
Den samme konkurrence burde vi have på samtlige pladser i truppen. Det har vi heldigvis også på de fleste pladser, men det mangler lidt i angrebet. Spørgsmålet er, om Benzema ville tage den udfordring op med samme tilgang?
Nu er der også stor forskel på en meget ordinær spiller som Arbeloa, som har spillet sine bedste år, og en spiller som blot er 22 år, og godt kan se der ikke er lang vej til han er fast starter.
Benzema og Higuain var 2 stort set lige gode spillere, men meget forskellige. Det samme ville være, hvis man hentede Bale ind for, at han skulle konkurrere med Ronaldo om pladsen.
Der skal være en vis balance imellem de bedste og reserver. Reserverne skal dog være kompetente nok til, at kunne udfylde hullet sådan nogenlunde, men har man 2 stort set lige gode spillere til hver plads, så gavner det ikke mange.
Derudover har alderen også en kæmpe betydning.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Álvaro Arbeloa har via sin erfaring og store loyalitet en mulighed for at hjælpe Carvajal med hans åbenlyse mangler og sørge for, at der står en værdig arvtager klar, samtidig med at den indbyrdes konkurrence mellem dem, løfter deres spil og deres vilje til at fighte for en fast plads på holdet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- RasmusKring
- Gæst
-
Dios skrev:
RasmusKring skrev: Træneren spiller med forskellige startopstillinger, og vi forsøger begge at gøre det svært for ham. Carlo har det sidste ord, og han vil tage den endelige beslutning. Han får os alle til at være oppe på mærkerne. Jeg er glad for mulighederne, men jeg er ambitiøs og vil kæmpe og træne hårdt hver dag for at få mere spilletid.
Nu er der også stor forskel på en meget ordinær spiller som Arbeloa, som har spillet sine bedste år, og en spiller som blot er 22 år, og godt kan se der ikke er lang vej til han er fast starter.
Benzema og Higuain var 2 stort set lige gode spillere, men meget forskellige. Det samme ville være, hvis man hentede Bale ind for, at han skulle konkurrere med Ronaldo om pladsen.
Der skal være en vis balance imellem de bedste og reserver. Reserverne skal dog være kompetente nok til, at kunne udfylde hullet sådan nogenlunde, men har man 2 stort set lige gode spillere til hver plads, så gavner det ikke mange.
Derudover har alderen også en kæmpe betydning.
Carvajal og Arbeloa er da lige præcis et eksempel på to spillere, der er omtrent lige gode, og hvor deres inbyrdes konkurrence gør dem begge bedre. I mine øjne er det et produkt af, at de begge er eksemplariske professionelle spillere, der har fået noget positivt ud af det.
Min pointe er, at hvis Benzema havde samme indstilling til tingene, så ville det gavne hele holdet at hente en konkurrent ind til ham. Om ikke andet, så ville det give os en mere pålidelig reserve i angrebet end Morata. Men Benzema har åbenbart ikke psyken til at konkurrere om sin plads. Så det er ultimative spørgsmål er vel, om Benzema har så højt et niveau, at han ikke behøver nogen kompetent reserve? Mit svar ville være nej, men der er forhåbentlig nogen, der er uenige i det?
Og stop nu sammenligningerne med Ronaldo, hele tiden! Ronaldo har vist, at han har både psyken og fysikken til at spille samtlige kampe. Desuden har han et niveau, der med rette gør ham selvskrevet til startopstillingen. Benzema når ham ikke til sokkeholderne.
Carvajal og Arbeloa er da lige præcis et eksempel på to spillere, der er omtrent lige gode, og hvor deres inbyrdes konkurrence gør dem begge bedre. I mine øjne er det et produkt af, at de begge er eksemplariske professionelle spillere, der har fået noget positivt ud af det.
Min pointe er, at hvis Benzema havde samme indstilling til tingene, så ville det gavne hele holdet at hente en konkurrent ind til ham. Om ikke andet, så ville det give os en mere pålidelig reserve i angrebet end Morata. Men Benzema har åbenbart ikke psyken til at konkurrere om sin plads. Så det er ultimative spørgsmål er vel, om Benzema har så højt et niveau, at han ikke behøver nogen kompetent reserve? Mit svar ville være nej, men der er forhåbentlig nogen, der er uenige i det?
Og stop nu sammenligningerne med Ronaldo, hele tiden! Ronaldo har vist, at han har både psyken og fysikken til at spille samtlige kampe. Desuden har han et niveau, der med rette gør ham selvskrevet til startopstillingen. Benzema når ham ikke til sokkeholderne.
Nu har jeg aldrig rigtig haft specielt stor tiltro til Arbeloa, og i mine øjne er han en af de spillere som har fået det absolut maximale ud af sit talent, og havde han ikke været spanier og Real Madrid mand, så var han røget ud på røv og albuer både i Real Madrid, men også på landsholdet.
Nu går min sammenligning ikke på Ronaldo, men derimod Arbeloa og Carvajal. Der er stor forskel på og hente 2 lige gode spillere på samme alder, som f.eks. kunne være Benzema og Agüero/Suarez, og så Arbeloa og Carvajal. Den ene er på vej frem, og den anden er ved at takke af indenfor nogle år. Det er en god blanding, hvor Siempre også nævner de vigtigste ting deri.
Mit eksempel med Ronaldo og Bale er præcis det modsatte af hvad jeg er fan af, og præcis det modsatte af min pointe. Nu er det nok også fordi jeg er kæmpe tilhænger af Benzema, så derfor ønsker jeg ikke nogen Agüero eller Suarez, for at nævne de nævnte herinde.
Jeg er fan af, at man har de bedste og reserverne. Som sagt så skal afløserne være kompetente og det er Morata langtfra, men jeg mener ikke urealistisk duel imellem 2 lige gode spillere hjælper nogen. Igen kan jeg kun fremhæve Benzema vs. Higuain duellen, og begge spillere var ude og sige, at det var en dårlig idé. Det tager utroligt meget på de psykiske kræfter, og kunkurrence imellem 2 stort set lige gode spillere ser vi ikke andre steder i verden.
Godt nok er bredden enorm i Bayern, City og Chelsea, men der er ikke 2 delte meninger om hvem de bedste er. Og det samme synes jeg skal ske i Real Madrid, hvor man ikke henter Agüero, men derimod kigger på en lidt aldrende eller yngre spiller med potentiale.
Specielt det der foregår i Bayern i øjeblikket er interessant. Mandzukic bomber derud af, og er nok fortid til sommer, fordi Lewandowski tiltræder. 2 så gode spillere kan bare ikke nøjes med at deles om pladsen, og derfor rygtes Mandzukic også kraftigt væk fra klubben.
- RasmusKring
- Gæst
-
Dios skrev: RasmusKring skrev:
Nu har jeg aldrig rigtig haft specielt stor tiltro til Arbeloa, og i mine øjne er han en af de spillere som har fået det absolut maximale ud af sit talent, og havde han ikke været spanier og Real Madrid mand, så var han røget ud på røv og albuer både i Real Madrid, men også på landsholdet.
Nu går min sammenligning ikke på Ronaldo, men derimod Arbeloa og Carvajal. Der er stor forskel på og hente 2 lige gode spillere på samme alder, som f.eks. kunne være Benzema og Agüero/Suarez, og så Arbeloa og Carvajal. Den ene er på vej frem, og den anden er ved at takke af indenfor nogle år. Det er en god blanding, hvor Siempre også nævner de vigtigste ting deri.
Mit eksempel med Ronaldo og Bale er præcis det modsatte af hvad jeg er fan af, og præcis det modsatte af min pointe. Nu er det nok også fordi jeg er kæmpe tilhænger af Benzema, så derfor ønsker jeg ikke nogen Agüero eller Suarez, for at nævne de nævnte herinde.
Jeg er fan af, at man har de bedste og reserverne. Som sagt så skal afløserne være kompetente og det er Morata langtfra, men jeg mener ikke urealistisk duel imellem 2 lige gode spillere hjælper nogen. Igen kan jeg kun fremhæve Benzema vs. Higuain duellen, og begge spillere var ude og sige, at det var en dårlig idé. Det tager utroligt meget på de psykiske kræfter, og kunkurrence imellem 2 stort set lige gode spillere ser vi ikke andre steder i verden.
Godt nok er bredden enorm i Bayern, City og Chelsea, men der er ikke 2 delte meninger om hvem de bedste er. Og det samme synes jeg skal ske i Real Madrid, hvor man ikke henter Agüero, men derimod kigger på en lidt aldrende eller yngre spiller med potentiale.
Specielt det der foregår i Bayern i øjeblikket er interessant. Mandzukic bomber derud af, og er nok fortid til sommer, fordi Lewandowski tiltræder. 2 så gode spillere kan bare ikke nøjes med at deles om pladsen, og derfor rygtes Mandzukic også kraftigt væk fra klubben.
Fint nok. Jeg forstår og respekterer din tilgang. Vi er dog dybt uenige på to punkter: Benzemas niveau og hvilken grad af konkurrence, der skal være på holdet. Men vi bliver nok aldrig enige om nogen af dem :)
Update: Efter at have læst dit indlæg igen er jeg dog uenig i, at der ikke er to delte meninger om, hvem der er bedst i diverse klubber. Spillerne roteres ud og ind efter deres form. Aguero var f.eks. ikke fast mand i sidste sæson, men da hans form vendte fik han erobret pladsen tilbage. Den slags bredde i truppen giver holdet en styrke. Så jeg er dybt uenig i, at en reserve kun lige skal være god nok til at kunne dække pladsen. Han skal da helst være så god som overhovedet muligt!
Når det så er sagt, så skal man selvfølgelig overveje, hvilken rolle en spiller skal have på holdet, når man forhandler transfersummer og kontrakter. Der skal være sammenhæng imellem mellem udgifterne og det sportslige bidrag til holdet. Med andre ord, så mener jeg ikke, at vi skal give mange penge for Aguero eller Suarez, men hvis en af dem eller en spiller med lignende kvalitet bliver tilgængelig, så synes jeg, at vi skal så til. @Dios, ville du f.eks. ikke gerne have set Lewandowski i Real Madrid til sommer på en fri transfer? Jeg ved godt, at det er et hypotetisk spørgsmål.
Fint nok. Jeg forstår og respekterer din tilgang. Vi er dog dybt uenige på to punkter: Benzemas niveau og hvilken grad af konkurrence, der skal være på holdet. Men vi bliver nok aldrig enige om nogen af dem :)
Update: Efter at have læst dit indlæg igen er jeg dog uenig i, at der ikke er to delte meninger om, hvem der er bedst i diverse klubber. Spillerne roteres ud og ind efter deres form. Aguero var f.eks. ikke fast mand i sidste sæson, men da hans form vendte fik han erobret pladsen tilbage. Den slags bredde i truppen giver holdet en styrke. Så jeg er dybt uenig i, at en reserve kun lige skal være god nok til at kunne dække pladsen. Han skal da helst være så god som overhovedet muligt!
Når det så er sagt, så skal man selvfølgelig overveje, hvilken rolle en spiller skal have på holdet, når man forhandler transfersummer og kontrakter. Der skal være sammenhæng imellem mellem udgifterne og det sportslige bidrag til holdet. Med andre ord, så mener jeg ikke, at vi skal give mange penge for Aguero eller Suarez, men hvis en af dem eller en spiller med lignende kvalitet bliver tilgængelig, så synes jeg, at vi skal så til. @Dios, ville du f.eks. ikke gerne have set Lewandowski i Real Madrid til sommer på en fri transfer? Jeg ved godt, at det er et hypotetisk spørgsmål.
Nu er du jo ude i noget der hedder kampform, og der vil jeg igen lige inddrage vores egen Ronaldo. For sjovt nok har der lige været en heftig debat om, at Jesé skulle erstatte Ronaldo grundet sidstnævntes formdyk. Er det den form for konkurrence du vil have? Og her tænker jeg ikke på Jesé, men en spiller som Bale f.eks.?. Eller er det den samme historie med Ronaldo er verdensmand, og ikke behøver nogen form for reserve?.
Eller skulle man hente Hazard ind som reserve for Ronaldo eller Bale?. Her tænkes kvalitetsmæssigt.
Jeg bringer Ronaldo ind i debatten, fordi han er den eneste Real Madrid spiller som spiller af helvedes til, og har gjort det i hele 2014 IMO.
Nu er Lewandowski nok et engangs eksempel på, at så meget kvalitet forlader sin klub efter kontraktudløb, så det siger sig selv, at man ikke finder så meget kvalitet til små-mønter, hvis vi tager dine begrundelser i mente. Du får jo ikke spillere som Suarez, Agüero, Rooney etc. for under 300 mio. kr. så allerede dør den snak, hvis du spørger mig.
Der var 2 spillere sidste år jeg ville erstatte Benzema med, og det var Lewandowski og Zlatan, så jo, jeg ville med glæde hente Lewandowski, men også kun fordi jeg syntes han er bedre end Benzema på mange punkter, og tilføjer nogenlunde det samme.
Dog ville jeg intet have imod, hvis de blev hentet for en god portion penge heller, men det skulle også kun være de 2 spillere.
- RasmusKring
- Gæst
-
Dios skrev: Nu er du jo ude i noget der hedder kampform, og der vil jeg igen lige inddrage vores egen Ronaldo. For sjovt nok har der lige været en heftig debat om, at Jesé skulle erstatte Ronaldo grundet sidstnævntes formdyk. Er det den form for konkurrence du vil have? Og her tænker jeg ikke på Jesé, men en spiller som Bale f.eks.?. Eller er det den samme historie med Ronaldo er verdensmand, og ikke behøver nogen form for reserve?.
Eller skulle man hente Hazard ind som reserve for Ronaldo eller Bale?. Her tænkes kvalitetsmæssigt.
Jeg bringer Ronaldo ind i debatten, fordi han er den eneste Real Madrid spiller som spiller af helvedes til, og har gjort det i hele 2014 IMO.
Nu er Lewandowski nok et engangs eksempel på, at så meget kvalitet forlader sin klub efter kontraktudløb, så det siger sig selv, at man ikke finder så meget kvalitet til små-mønter, hvis vi tager dine begrundelser i mente. Du får jo ikke spillere som Suarez, Agüero, Rooney etc. for under 300 mio. kr. så allerede dør den snak, hvis du spørger mig.
Der var 2 spillere sidste år jeg ville erstatte Benzema med, og det var Lewandowski og Zlatan, så jo, jeg ville med glæde hente Lewandowski, men også kun fordi jeg syntes han er bedre end Benzema på mange punkter, og tilføjer nogenlunde det samme.
Dog ville jeg intet have imod, hvis de blev hentet for en god portion penge heller, men det skulle også kun være de 2 spillere.
Det er helt fair at bringe Ronaldo ind i diskussionen i denne sammenhæng. Optimalt set, ja, så ville jeg gerne have en fantastisk backup som Hazard bag Ronaldo, men udgifterne til en backup af den kaliber svarer slet ikke til det man får for pengene, så i praksis, nej, jeg vil ikke have en type som Hazard som backup for Ronaldo. Men jeg kan godt lide, at vi har fået noget konkurrence på kanterne med Jese's opblomstring. Generelt tror jeg, at den slags konkurrence gør spillere skarpere, ligesom Carvajal også siger i den oprindelige artikel. Ronaldo har dog fortjent en meget sikker plads i startopstillingen gennem sine præstationer igennem flere år. Generelt mener jeg, at tillid er noget, man skal gøre sig fortjent til, og det har Ronaldo i høj grad. Det er dog aldrig en dårlig ting at have et alternativ. Er du uenig i det?
I mine øjne et det altid en fordel at tilføje kvalitet til truppen, også selvom vi allerede har gode spillere på pladsen. Et godt hold består af mere end 11 gode spillere. Om ikke andet giver det en bedre backup, men prisen skal også svare til den værdi, vi får ud af det. Jeg er ikke tilhænger af, at vi køber dyre spillere til bænken, men der er pladser på holdet, hvor vi godt kunne bruge forstærkninger. En af dem er angrebet, hvor jeg synes, at vi mangler et alternativ til Benzema. Men vi er enige om, at hvis vi nærmer os 400-500 mio for en angriber, så svarer prisen ikke til den værdi, de bringer til holdet. Jeg tager dog Suarez eller Aguero til 350 mio. til enhver tid. De ville gøre vores hold bedre, IMO.
Men bare lige for at gøre det helt klart: Ville du så have både Lewandowski og Benzema i truppen? og hvordan skulle det fungere?
Mener du virkelig, at Benzema er den tredjebedste angriber i verden efter Lewandowski og Zlatan? For mig er han nok nærmere mellem 10 og 15.
Har du egentlig selv spillet fodbold før?. Meget får mig til at tro, at du gør eller har spillet meget Fm før?. Det er jo total urealistisk på alle punkter, at man kan have 2 stort set lige gode spillere på hver position. Specielt den manglende forståelse for, at det ikke kan lade sig gøre er helt surrealistisk for mig. Betragt ikke dette som et nedværdigende indlæg, men nærmere jeg er helt paf over, at der er folk som mener det er sådan det skal være.
Konkurrence er sundt til et vis punkt. Det gør man altid skal præstere, men det gør dig samtidig også usikker på dig selv, og specielt tilliden er vigtig i sådan en her sag. Det er jo ikke for sjov skyld Ronaldo bruger flere timer om dagen på 3 forskellige psykologer. Havde han en Bale eller Hazard til at konkurrere imod ham, så havde det nok nærmere været 4 psykologer :P.
Ja, jeg er meget uenig med dig i, at alternativet skal være stort set ligeså godt. Jeg tror også der er én grund til det ikke ses i nogen som helst andre klubber. Det er fint man har gode sultne spillere siddende på bænken, som er klar til at tage kampen op, men udgangspunktet fra i sommers i Real Madrid var for mig helt idéelt. Jeg har aldrig været fan af Di María, og det bliver jeg heller aldrig, men han er jo en fantastisk back-up til Ronaldo eller Bale, da han langtfra er ligeså god, men besidder rigtig meget kvalitet til at udfører en lignende rolle.
Du får jo ikke Ronaldo, Bale, Hazard, Messi, Neymar eller Ribery til at sidde på bænken, fordi de agere reserve eller er i skarp konkurrence med de nævnte spillere.
Det er de alle simpelthen for gode til, og derfor er det en meget uholdbar løsning, og på ingen måder skinner igennem af kontinuitet.
Prøv bare at se hvor meget negativ fokus der er på vores målmandspost. Jeg tør ihvertfald godt lægge hovedet på blokken og sige, at begge ikke er og finde i Real Madrid til næste sæson.
Samtidig synes jeg der er fin balance i hele forsvaret, hvor Pepé og Ramos besidder kvalitet af verdensklasse. Vi har Varane som besidder et kæmpe potentiale, og som ingen længe er i blandt verdens bedste igen, og Nacho som alligevel er en kompetent afløser, men kan indfinde sig i og sidde på bænken. Det samme gør sig gældende med Carvajal og Arbeloa, og Marcelo og Coentrao, hvor det måske nok er det bedste eksempel på hvad jeg godt vil have. Coentrao er godt nok ikke en spiller jeg bryder mig om, men han er en kompetent afløser for Marcelo, og det lader til han er tilfreds med at sidde en del på bænken.
Alonso og Illarra er også et perfekt eksempel på hvordan tingene kan løses, men overvej, hvis Alonso skulle kæmpe med Modric om pladsen. Det giver jo ingen mening og skulle bænke en spiller, som uden tvivl ville kunne løfte holdet som starter.
Jeg ville have både Lewandowski og Benzema i truppen, men Lewandowski som det klare førstevalg, hvis han ellers leverede som sidste sæson. Benzema skal ikke have 30 min. af hver kamp, som vi så det dengang med Higuain. Det er dog også kun, fordi at vi allerede har Benzema i klubben, så vi ikke skal ud og købe en afløser for Benzema også, altså udover Lewandowski. Sådan som tingene ser ud nu mht. spilletid, hvis vi bare havde en mere kompetent afløser end Morata så ville jeg være begejstret.
Nej jeg mener ikke Benzema er den 3. bedste angriber i verden, og det er netop der vi 2 er så langt væk fra hinanden. Det handler om holdet, og ikke hvem der er de bedste, men hvem der supplere hinanden bedst. Som det er blevet sagt mange gange før, så er Ronaldo vores angriber/målscorer, og derfor er det vigtigt, at vi har en angriber som ikke selv søger afslutningen, men er meget alsidig samt have andre kvaliteter end, at være bedst i boksen.
Benzema er verdensklasse til at søge bolden, og vende spillet med sit pasningsspil.
Jeg vil lige fremhæve dette mål her. Og det er netop her jeg synes Benzema er bedst, og noget af det Ancelotti har fortalt os. Benzema har forskellige roller, og det illustreres bedst med og uden Ronaldo på holdet. Normalt ville Benzema aldrig sprinte op i feltet på den måde, men finde udgangspunkt længere tilbage i banen lige udenfor feltet som en opspilningsstation, men grundet Ronaldo's fravær, så omstiller han sit spil, og bliver den frontangriber og smadrer bolden i nettet.
Alle angribere i verden er gode, fordi de er angribere som skal afslutte, og det er dem man søger ved et mål, men i Real Madrid er det anderledes, og det ses også i Barcelona.
I Real Madrid ser jeg kun Casillas, Marcelo, Ramos, Pepé, Modric og Ronaldo som nogle af de bedste spillere i verden, og nærmere betegnet i top 3. Dog gælder det ikke lige Pepé og Ramos, som begge er utrolig svingende fra sæson til sæson, men verdensklasse er de.
- RasmusKring
- Gæst
-
Dios skrev: @RasmusKring.
Har du egentlig selv spillet fodbold før?. Meget får mig til at tro, at du gør eller har spillet meget Fm før?. Det er jo total urealistisk på alle punkter, at man kan have 2 stort set lige gode spillere på hver position. Specielt den manglende forståelse for, at det ikke kan lade sig gøre er helt surrealistisk for mig. Betragt ikke dette som et nedværdigende indlæg, men nærmere jeg er helt paf over, at der er folk som mener det er sådan det skal være.
Det her var alt jeg nåede at læse af dit indlæg, før det gik op for mig, at du ikke har forstået hvad jeg skriver. Jeg troede, at vi havde gang i en fornuftig diskussion her, men efter at have læst de her fire er det tydeligvis ikke det, der foregår. Jeg kan ikke læse det på andre måder end nedværdigende, og det gider jeg egentlig ikke bruge min tid på. Du har meget stærke holdninger til tingene, Dios, og det er helt fint. Du kan argumentere for det, så selvom vi er uenige har jeg respekt for det. Men den respekt går åbenbart ikke begge veje, så jeg stopper bare diskussionen her.