Carvajal taler ud til Marca
12 år 5 måneder siden #13
af Dios
Det styrer du jo helt selv, men kan kun nævne at der intet nedværdigende var i det fra min side af, men vil da godt undskylde, hvis du skulle opfatte det anderledes.
Jeg synes da vores debat var fornuftig, og ja jeg synes da vi alle har stærke holdninger til tingene, men jeg synes da også, at jeg er god til at indrømme mine fejl, og mine holdninger kan jo hurtigt ændre sig, men bare ikke på det subjektive plan :).
Jeg synes da helt sikkert vi skal fortsætte, også selvom vi nok aldrig bliver enige, men jeg har bare aldrig i mit liv hørt nogle sige det du gør, og det kom bare bag på mig. Det du siger minder mig nemlig meget om når jeg selv spiller Fm, eller da jeg gjorde, så det var egentlig kun derfor jeg spurgte ind til det.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Besvaret af Dios på emne Carvajal taler ud til Marca
RasmusKring skrev:
Dios skrev: @RasmusKring.
Har du egentlig selv spillet fodbold før?. Meget får mig til at tro, at du gør eller har spillet meget Fm før?. Det er jo total urealistisk på alle punkter, at man kan have 2 stort set lige gode spillere på hver position. Specielt den manglende forståelse for, at det ikke kan lade sig gøre er helt surrealistisk for mig. Betragt ikke dette som et nedværdigende indlæg, men nærmere jeg er helt paf over, at der er folk som mener det er sådan det skal være.
Det her var alt jeg nåede at læse af dit indlæg, før det gik op for mig, at du ikke har forstået hvad jeg skriver. Jeg troede, at vi havde gang i en fornuftig diskussion her, men efter at have læst de her fire er det tydeligvis ikke det, der foregår. Jeg kan ikke læse det på andre måder end nedværdigende, og det gider jeg egentlig ikke bruge min tid på. Du har meget stærke holdninger til tingene, Dios, og det er helt fint. Du kan argumentere for det, så selvom vi er uenige har jeg respekt for det. Men den respekt går åbenbart ikke begge veje, så jeg stopper bare diskussionen her.
Det styrer du jo helt selv, men kan kun nævne at der intet nedværdigende var i det fra min side af, men vil da godt undskylde, hvis du skulle opfatte det anderledes.
Jeg synes da vores debat var fornuftig, og ja jeg synes da vi alle har stærke holdninger til tingene, men jeg synes da også, at jeg er god til at indrømme mine fejl, og mine holdninger kan jo hurtigt ændre sig, men bare ikke på det subjektive plan :).
Jeg synes da helt sikkert vi skal fortsætte, også selvom vi nok aldrig bliver enige, men jeg har bare aldrig i mit liv hørt nogle sige det du gør, og det kom bare bag på mig. Det du siger minder mig nemlig meget om når jeg selv spiller Fm, eller da jeg gjorde, så det var egentlig kun derfor jeg spurgte ind til det.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Dios.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen