Bedømmelse af truppen mod Elche
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Det er ret vildt hvordan man kan se så forskelligt på spillerne. Det beviser vel bare at idéen med at alle kan være med til bedømmelserne er en super god idé!
Tak Madridista.dk!
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Nogle som kan fortælle mig lidt om kampen idag?. Læste mig frem til Benzema, Illarra og Isco skulle spille fremragende på facebook tidligere, men synes ikke rigtig karaktererne taler for hvor godt de spillede ifølge 20 andre på facebook, da ingen af vores spillere idag har fået 4?.
Hvis du allerede har besluttet dig for, at starte med at forklare hvordan Elendigmendi spillede, så spar mig dine gyldne ord :D Håber på lidt mere end det :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Illarramendi gjorde ikke tingene sværere end de var, men var også på en overkommelig opgave. Målet er nok med til at give indtrykket af ham et lille nøk op.
Det samme med Isco. Et flot mål, som viser at han er teknisk velfunderet og så var det dejligt, at publikum valgte at råbe hans navn taktfast efter scoringen (ikke, at det har betydning for karaktergivningen).
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Dios skrev: Kampens klaphat tager jeg. For første gang i hele mit liv misser jeg hvornår en Real Madrid kamp starter, og er så 50 km hjemmefra.
Nogle som kan fortælle mig lidt om kampen idag?. Læste mig frem til Benzema, Illarra og Isco skulle spille fremragende på facebook tidligere, men synes ikke rigtig karaktererne taler for hvor godt de spillede ifølge 20 andre på facebook, da ingen af vores spillere idag har fået 4?.
Hvis du allerede har besluttet dig for, at starte med at forklare hvordan Elendigmendi spillede, så spar mig dine gyldne ord :D Håber på lidt mere end det :)
Haha, ok har aldrig i mit liv misset hvornår en kamp startede, men jeg sov dog igennem næsten en hel Europæisk Super Cup-finale engang, da jeg havde været på introtur dagene op til og var SMADRET - men ok :-)
Kampen idag startede med en fremragende Benzema de første 15-20 minutter, men så gik gassen for alvor af balonen. Jesé og Bale viste ik noget - men Bale blærede sig lige med et kongemål selvfølgelig :-). Isco kom ind og gjorde det virkelig fremragende på ganske kort tid - synes han var kampens bedste alene for det indhop. Di Maria spillede en fremragende første halvleg og var imo klart bedste mand i den hlvleg - forsvandt dog meget efter pausen hvor vi reelt var ringe over hele linjen - står dog solidt i defensiven. Illarra spillede en ok kamp - gav ham personligt 3 på skalane og han var måske nærmere til "3,3-3,5" om muligt - han var i hvert fald klart bedre end Xabi idag (som jeg gav 2). Men generelt en trist kamp med enkelte højdepunkter fra især Di Maria (hele første halvleg), Benzema (dog kun i 20 minutter) og Isco igennem hele sit indhop.
- FigoJensen
- Gæst
-
Haha, ok har aldrig i mit liv misset hvornår en kamp startede, men jeg sov dog igennem næsten en hel Europæisk Super Cup-finale engang, da jeg havde været på introtur dagene op til og var SMADRET - men ok :-)
Jamen var stensikker på, at det først var imorgen, så rykkede planerne for imorgen til idag. Så ikke nok med jeg ikke så Real Madrid, så skal jeg også røv kede mig en søndag eftermiddag/aften haha :D.
Amen altså. Siger du det ikke selv? hvem gider dog at se sådan noget Segunda bold? :D. Den eneste Super Cup kamp jeg nogensinde har set, det var Alaves vs. Liverpool. Det var sådan en rimelig fed kamp må man sige :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Var dog for en gangs skyld forhindret i at se kampen i dag.
Men vil helt klat stile efter at benytte funktionen fremover.
Klasse, Madridta.dk!!!
- Witt-man
- Gæst
-