Di María har spillet i flest forskellige kampe
Ángel Di María har til tider været en kritiseret i mand Real Madrid-trøjen. I sommerens transfervindue meldte rygter om skifte væk fra hovedstaden sig på daglig basis, men klubben og argentineren valgte at fortsætte samarbejdet.
Den argentinske landsholdspiller har i denne sæson ofte været en åbenbaring og vist omverden hvilken fantastiske fodboldspiller, han er. Han er således blevet en nøgle i Carlo Ancelottis spilsystem, og Di María er på nuværende tidspunkt i sæsonen, lidt overraskende måske, den spiller, der har deltaget i flest forskellige kampe.
Di María har deltaget i 34 kampe, og de fordeler sig på 22 i La liga (3 mål), 6 i Champions League (3 mål) og 6 i Copa del Rey (3 mål). Argentineren er den mest benyttede spiller foran Benzema, Sergio Ramos, Modric og Pepe, der alle har spillet i 33 kampe i denne sæson efterfulgt af Ronaldo, der har spillet 32 kampe.
"Playing for Real Madrid is like touching the sky" - Juanito
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lur mig om ikke Khedira er foretrukket langt foran Di María når han er tilbage igen. Som tidligere nævnt, så er Di María spillende af mangel på bedre. Illarra tilfører ikke holdet nok i offensiven, og Isco tilfører ikke holdet noget defensivt, så det er jo ikke fordi Di María har gjort sig fortjent til den plads. Han har gjort det bedre end Isco, men faktisk synes jeg Illarra tilfører mere til holdet end Di María gør det.
Di María bar gjort det bedre end sidste år, men en fast plads på holdet får han aldrig. Jeg er dog meget tilfreds med at have ham i truppen, da hans alsidighed og kvalitet gavner holdet.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Når det så er sagt, så mener jeg ikke at vi kan få forløst 100% af holdets potentiale, når di Maria spiller på midtbanen. Jeg ser meget frem til, at følge Ancelotti's forsatte arbejde med Isco!
- Storken
- Gæst
-
Jeg ser rigtig meget frem til at se ham mod de lidt større hold i Champions League. Og mod Barcelona i marts.
DC19
@Storken:
Alt eller intet er fantastisk. :-D
e:
På chatten talte vi DMs gode vs dårlige aktioner i løbet af en kamp, og hans gode fik en flot sejr. Alle kritikere burde gøre det samme :-)
BBB skrev: Dí María er guld værd. Du tager fejl, Dios, og du ved, at jeg nu har noget på dig ;-)
@Storken:
Alt eller intet er fantastisk. :-D
e:
På chatten talte vi DMs gode vs dårlige aktioner i løbet af en kamp, og hans gode fik en flot sejr. Alle kritikere burde gøre det samme :-)
Hvis han er guld værd, så er der ihvertfald kun tale om få gram ;).
Bare kom an haha :D
Di María minder på mange måder om Gutí, dog vil Di María på sine gode dage ikke engang komme i top 10 af de bedste spillere i verden, hvor Gutí på sine dårlige dage var langt den bedste spiller i verden ;P
No solo soy perfecto, también soy Madridista.