Di María har spillet i flest forskellige kampe

• gustav
  • gustav's profilbillede Emne forfatter
  • Junior bruger
  • Junior bruger
  • "Soy madridista de corazón, blanco hasta la muerte"
12 år 5 måneder siden #1 af gustav

Ángel Di María har til tider været en kritiseret i mand Real Madrid-trøjen. I sommerens transfervindue meldte rygter om skifte væk fra hovedstaden sig på daglig basis, men klubben og argentineren valgte at fortsætte samarbejdet.

Den argentinske landsholdspiller har i denne sæson ofte været en åbenbaring og vist omverden hvilken fantastiske fodboldspiller, han er. Han er således blevet en nøgle i Carlo Ancelottis spilsystem, og Di María er på nuværende tidspunkt i sæsonen, lidt overraskende måske, den spiller, der har deltaget i flest forskellige kampe.

Di María har deltaget i 34 kampe, og de fordeler sig på 22 i La liga (3 mål), 6 i Champions League (3 mål) og 6 i Copa del Rey (3 mål). Argentineren er den mest benyttede spiller foran Benzema, Sergio Ramos, Modric og Pepe, der alle har spillet i 33 kampe i denne sæson efterfulgt af Ronaldo, der har spillet 32 kampe.

"Playing for Real Madrid is like touching the sky" - Juanito
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #2 af Dios
Det er godt nok søgt, hvis i spørger mig. Omend Di María er kommet langt bedre med inde centralt, men nogen åbenbaring er han langtfra, og faktisk vil jeg gå så langt, at sige han overhovedet ikke er god nok som fast starter i Real Madrid, også selvom hans spil er blevet forbedret.

Lur mig om ikke Khedira er foretrukket langt foran Di María når han er tilbage igen. Som tidligere nævnt, så er Di María spillende af mangel på bedre. Illarra tilfører ikke holdet nok i offensiven, og Isco tilfører ikke holdet noget defensivt, så det er jo ikke fordi Di María har gjort sig fortjent til den plads. Han har gjort det bedre end Isco, men faktisk synes jeg Illarra tilfører mere til holdet end Di María gør det.

Di María bar gjort det bedre end sidste år, men en fast plads på holdet får han aldrig. Jeg er dog meget tilfreds med at have ham i truppen, da hans alsidighed og kvalitet gavner holdet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, andreashn, Sahinovic

12 år 5 måneder siden #3 af M_linding
Jeg vil dog sige, at det kan være en ret imponerende syn, når Real Madrid angriber med Modric, Bale, Ronaldo, di Maria og Benzema på samme tid. De er alle fem så bevægelige og alsidige, at det er helt umuligt for modstanderen at overskue hvem der skal dække hvem.

Når det så er sagt, så mener jeg ikke at vi kan få forløst 100% af holdets potentiale, når di Maria spiller på midtbanen. Jeg ser meget frem til, at følge Ancelotti's forsatte arbejde med Isco!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, rezamadridista, Deucex

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #4 af Storken
Når man tænker på, at Di Maria slet ikke passer til Ancelottis spilsystem, så er det en lille smule imponerende, at han ikke er faldet igennem på en uvant plads. Di Maria lavede generelt rigtig mange dårlige afleveringer og beslutninger fra fløjen, men det er blevet meget bedre siden han kom ind centralt. Jeg ser dog ikke Di Maria som en permanent løsning centralt, men han er en glimrende joker at have på bænken. Alt-eller-intet spillere er generelt gode indskiftere at have.

12 år 5 måneder siden #5 af Lars1991
Jeg kan godt lide ham på midtbanen hvor jeg synes han bliver bedre og bedre. Synes også det lærer ham at være mere tålmodig både med og uden bold, og det har han godt af at lære!
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, JimmyBroe

12 år 5 måneder siden #6 af -#7-
Jeg synes hele tiden der sker et eller andet positivt når Di Maria får bolden, og han skal bestemt have en stor del af æren for den fantastiske stime Real Madrid er inde i. Man må også bare sige at ledelsen så fuldstændig rigtigt da det var ham der fik lov at blive i sommers (selvom det godt nok ikke så sådan ud i starten).

Jeg ser rigtig meget frem til at se ham mod de lidt større hold i Champions League. Og mod Barcelona i marts.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, JimmyBroe

12 år 5 måneder siden #7 af BBB
Dí María er guld værd. Du tager fejl, Dios, og du ved, at jeg nu har noget på dig ;-)

@Storken:
Alt eller intet er fantastisk. :-D

e:
På chatten talte vi DMs gode vs dårlige aktioner i løbet af en kamp, og hans gode fik en flot sejr. Alle kritikere burde gøre det samme :-)
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 5 måneder siden #8 af Dios

BBB skrev: Dí María er guld værd. Du tager fejl, Dios, og du ved, at jeg nu har noget på dig ;-)

@Storken:
Alt eller intet er fantastisk. :-D

e:
På chatten talte vi DMs gode vs dårlige aktioner i løbet af en kamp, og hans gode fik en flot sejr. Alle kritikere burde gøre det samme :-)

Hvis han er guld værd, så er der ihvertfald kun tale om få gram ;).

Bare kom an haha :D

Di María minder på mange måder om Gutí, dog vil Di María på sine gode dage ikke engang komme i top 10 af de bedste spillere i verden, hvor Gutí på sine dårlige dage var langt den bedste spiller i verden ;P

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Deucex

Leveret af Kunena Forum