Ancelotti mødte pressen forud for Schalke-opgør
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti mødte i dag international presse forud for morgendagens kamp mod Schalke 04.
Her blev han bedt om at kommentere på følgende:
Cristiano Ronaldo:
Han er specielt motiveret, fordi han ikke er tilfreds med ikke at have spillet. Men han har brugt tiden på at forberede sig, hvile og han har arbejdet rigtig godt. Hans fysiske kondition og mentalitet er optimal i øjeblikket.
Den tyske forbandelse:
Jeg tror, at det bliver en kamp med stor intensitet. Schalke har kvalitet og er godt organiseret. For at vinde skal vi yde det maksimale.
Holdopstillingen:
Bale spiller, for han er klar. Omkring de to backs vil jeg vente til i morgen med at beslutte mig.
Champions League:
Jeg ændrer ikke noget i denne turnering. Jeg er i Madrid for at gøre det ypperste i alle turneringer, selv om vi har drømmen om at gøre det godt i Champions League, som er den største turnering i verden og også den sværeste at vinde. Vi har behov for at gøre det godt og også for at have held. Holdet er godt, men vi er nødt til at yde det bedste i hver kamp, eftersom alle modstandere er farlige. Vi ønsker ikke, at dette gode øjeblik ender. Men vi forbereder alle kampe på samme måde.
Tre år i træk i semifinalerne:
Jeg ved ikke om fodbolden skylder en CL-titel til Real Madrid efter at have været så tæt på finalen. At nå semifinalerne er ikke let og det mener jeg skyldes det gode arbejde. Vi har drømmen om at forbedre det, som klubben har gjort i de seneste år. Men det er ikke let at nå semifinalerne tre gange og arbejdet var ikke så dårligt.
Schalke:
Det er et godt organiseret hold med unge spillere med stor kvalitet og også ekspert-spillere. Det er et hold, som spiller efter en fast skabelon, ikke spektakulært, men sammentømret, med defensiv organisation, hvor alle arbejde. De har kvaliteter.
Cristiano vs. Huntelaar:
Det er ikke en duel mellem dem, men en duel mellem holdene. Huntelaar er rigtig god og meget farlig i alle angrebs-situationer. Men kampen er mellem Real Madrid og Schalke.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen