- Vi er klar til at snakke om titler
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Ancelotti har for alvor fået sat skik på Real Madrid, og er nu klar til at høste frugten af det hårde arbejde.
- Vi har snakket nok om balance på holdet, nu er det på tide at snakke om titler.
Så klar i spyttet er Carlo Ancelotti, da han under et interview med Canal+ bliver bedt om at give sin vurdering af holdets nuværende form.
- Vi har brugt syv måneder på at bygge fundamentet til vores hus, nu er det på tide, at vi dekorerer det, forklarer Ancelotti, som undervejs i interviewet også roser truppens harmoni, spillernes arbejdsindsats og det gode forhold mellem trænere og spillere.
- Jeg har min idé om, hvordan fodbold skal spilles, og jeg er nået dertil ved at bruge min type spillere. Mit forhold til hver og en af dem er vigtigt. Hvis vores indbyrdes forhold er godt, er det nærmere at forklare dem nye ideer.
Undervejs i interviewet understregede Ancelotti desuden, at ’la decima’ er en besættelse for klubben, og at man vil gøre alt for at vinde den tiende Champions League-titel i år.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen