Cristiano med ny rekord
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Han har nok at juble over, Cristiano, rekorderne vælter i hvert fald ind på kontoen - onsdag aften kom der endnu en.
Med sin scoring til 3-0 blev Cristiano Ronaldo den første spiller nogensinde til at score over ti gange i tre på hinanden følgende Champions League-turneringer.
Således nettede portugiseren for to sæsoner siden 10 gange, sidste år 12 gange og i år har han allerede rundet 11 scoringer.
Samtidig er det værd at notere sig, at Cristiano Ronaldo i 46 Champions League-kampe for Real Madrid har scoret imponerende 46 mål.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Donmanuello
- Junior bruger
-
Så det er kun 2 sæsoner i træk, der er scoret over 10 mål. Ellers skal rekorden hedde, at han i 3 sæsoner i træk har scoret "mindst 10 mål", eller at han har scoret "10 mål eller mere".
Donmanuello skrev: Da han for to sæsoner siden scorede 10 gange, så er det altså "kun" over 9 mål. For at score over 10 mål, skal man score 11.
Så det er kun 2 sæsoner i træk, der er scoret over 10 mål. Ellers skal rekorden hedde, at han i 3 sæsoner i træk har scoret "mindst 10 mål", eller at han har scoret "10 mål eller mere".
Pedaaant:P
Jeg er her stadig XOXO
- Donmanuello
- Junior bruger
-
Jeg synes nu ikke, at det har noget med sagen at gøre. Når man gør noget til en rekord, så kan man lige så godt gøre det ordenligt. Alt andet virker forkert.JimmyBroe skrev:
Donmanuello skrev: Da han for to sæsoner siden scorede 10 gange, så er det altså "kun" over 9 mål. For at score over 10 mål, skal man score 11.
Pedaaant:P
Ellers skal han vel også have en rekord for næsten at score 2 mål pr. kamp i gennemsnit. Enten så gør man noget, eller også gør man ikke.