Ancelotti mødte pressen forud for El Derbi

12 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti mødte i dag spansk presse forud for morgendagens El Derbi mod Atlético Madrid på Estadio Vicente Calderón.

Her kom han ind på følgende emner:

Favorit-værdighed?
- Det kunne være Real Madrid, fordi vi fører, men Atlético Madrid spiller på hjemmebane, på Vicente Calderón.

Simeone og hans måde at forberede Atlético Madrid på:
- Han gør et fantastisk arbejde, Atlético har vundet titler, takket være ham. En træner lærer sit hold sin karakter, så de har en meget klar ide om spillet.

Gareth Bale:
- Han er i en rigtig god mental og fysisk forfatning og det kan man se på banen. Han lavede et pragtmål mod Elche, spillede rigtig godt mod Schalke og har forbedret sin selvtillid og kombinations-spillet med sine holdkammerater.

Recepten for at vinde:
- Der er ingen recept, jeg har en meget professionel trup, som forstår arbejdet. Vi har haft tid til at opnå det, vi har opnået det og vi skal være påpasselige, for tingene ændrer sig hurtigt i fodbold fra det gode til det dårlige. Øjeblikket er godt og vi skal ofre os selv for at fortsætte med det øjeblik.

Benzema:
- Han viser den samme kvalitet som altid, han har en fantastisk habilitet til at score, nu er han mere central i holdets spil. Han er ikke kun angriber, han føler sig tryg i bold-omgangen og jeg forventer at det fortsætter sådan.

Arbeloa:
- Han viser, at han er i god forfatning, koncentreret og med fokus på det defensive. Han drømmer om VM og hvis han fortsætter som nu, skal han nok komme afsted.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #2 af Higuain99
For det første syntes jeg Ronaldo er blevet langt bedre til at forsvare, og tage de lange løb tilbage, hvis det bliver nødvendigt. Men jeg syntes, også man er nød til at tage i mente, at Carlo sagde fra starten af, at Ronaldo ikke skulle forsvare under ham:
www.givemesport.com/365227-ronaldo-doesn...efend-says-ancelotti

Hans kvaliteter skal ikke misbruges defensivt, og det er hele pointen fra Carlo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum