Højspændt mesterskabsderbi i vente
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Raul7-2880 skrev: Hvad er årsagen til at Ronaldo bliver ved med at tage frispark når han ikke kan scorer...!?
Hvis du skynder dig, så kan du nå at blive ekspert-kommentator til næste weekend!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Vi kan stadig selv afgøre det!
Hvis Atletico kan holde dampen oppe på den her måde, har de forhåbentligt(?) stadig noget at spille, når de møder Barcelona.
- sramos47
- Gæst
-
Igen er Bale forfærdelig i boldomgang; ufatteligt han ikke blev taget ud, men det hænger nok sammen med, at begge backer blev nødt til at ryge ud.
At atletico formår at spille så svinsk uden det har konsekvenser er vel næsten en præstation man må beundre. Jeg kan godt lide den hårde linje og håber på mere af sådanne i la liga, men det var jo himmelråbende sygt, at det ikke fik konsekvenser noget af det nogle af atletico-spillerne foretog sig.
Vi skal være meget tilfredse med et point efter en sløj kamp.
- Pepe
- Gæst
-
Pepe skrev: Jeg forstå simpelthen hvad Arbeloa laver på vores hold, manden er jo værre end demichelis. Jeg får trip når jeg ser Arbeloa spille fodbold Gud bevares han er ELENDIG.
Jeg tror vist, at du skal se nogle flere City-kampe...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Azuires skrev: Jeg fatter ikke Lopes er foran Casillas når det gælder La liga.. Hvornår har han stået bare en "okay" kamp ? forsvaret virker meget mere nervøs når han står på mål, det gir ingen mening i min bog at man vælger at fastholde Lopes. Ud med ham ASAP!!!!!
Din bog? Er det den med de mange billeder i?
Diego López stod meget usikkert i dag, men over sæsonen har han gjort det rigtig godt. Det er skolepengene tilbage igen at påstå andet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Med det der skete sidste gang Cristiano var på Vicente Calderon in mente, tog han ingen chancer, da han forlod banen efter kampen i dag.
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
Forfærdelig kamp fra vores side af, en kamp som hele tiden blev afbrudt og hvor det vigtige var at slås med hinanden frem for at spille bold. Lopez forfærdelig kamp, synes det på tide iker kommer tilbage. ALT for mange forsvarsfejl, ramos mister forstanden igen, pepe med sit forfærdelige skuespil og de to backs som INTET kunne frem af banen!
Alonso skuffer også fælt idag, modric spiller en okay kamp i forhold til resten af truppen. Har set mange kritisere di maria men synes faktisk han i langt hen af kampen var vores bedste spiller fordi han var den eneste offensive spiller som kunne føre bolden frem af banen den første time. Benzema kæmper rigtigt flot og dejligt at se ham med så meget selvtillid, ronaldo er der bare når vi har brug for ham (HELDIGVIS). Fordi vi har en på den anden kant som gang på gang skuffer og skuffer. Bale kan bare ikke præstere i sådan nogle kampe og jeg ved godt at pga. hans pris så skal man give ham tid osv. Men hader at han er selvskrevet til den plads hver gang. Kan forstå en spiller som ronaldo, men bale.... Come on ancelotti og zizou. Havde godt set Jesé spille kampen idag. UD MED BALE i næste kamp. Det er simpelthen for meget at man slikker så meget røv på ham, ja jeg ved godt han spillede flot mod schalke. Men det nemmere at skinne når hele holdet gjorde det så godt i den kamp, vi kunne have sat bendtner ind mod schalke og han havde scoret.. (forstå pointen)
Sad og ventede hele kampen på at bale bare blev udskiftet eller alonso, de spillede virkelig deres værste kamp. Men fordi vi satsede på så dårlige back blev udskiftningerne brugt på det ... desværre.
Jeg mener vores stærkeste startopstilling lyder på :
Casillas
Carvajal - Pepe - Ramos - Marcelo
Alonso
Modric Di Maria
Ronaldo Jese
Benz
Nogle jokere som kan spille sig ind i vores stærkeste startopstilling må være en varane og bale i form.
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Madridnation. skrev: Jeg kan ikke være andet end tilfreds med det ene point som stadig holder os i toppen.
Forfærdelig kamp fra vores side af, en kamp som hele tiden blev afbrudt og hvor det vigtige var at slås med hinanden frem for at spille bold. Lopez forfærdelig kamp, synes det på tide iker kommer tilbage. ALT for mange forsvarsfejl, ramos mister forstanden igen, pepe med sit forfærdelige skuespil og de to backs som INTET kunne frem af banen!
Alonso skuffer også fælt idag, modric spiller en okay kamp i forhold til resten af truppen. Har set mange kritisere di maria men synes faktisk han i langt hen af kampen var vores bedste spiller fordi han var den eneste offensive spiller som kunne føre bolden frem af banen den første time. Benzema kæmper rigtigt flot og dejligt at se ham med så meget selvtillid, ronaldo er der bare når vi har brug for ham (HELDIGVIS). Fordi vi har en på den anden kant som gang på gang skuffer og skuffer. Bale kan bare ikke præstere i sådan nogle kampe og jeg ved godt at pga. hans pris så skal man give ham tid osv. Men hader at han er selvskrevet til den plads hver gang. Kan forstå en spiller som ronaldo, men bale.... Come on ancelotti og zizou. Havde godt set Jesé spille kampen idag. UD MED BALE i næste kamp. Det er simpelthen for meget at man slikker så meget røv på ham, ja jeg ved godt han spillede flot mod schalke. Men det nemmere at skinne når hele holdet gjorde det så godt i den kamp, vi kunne have sat bendtner ind mod schalke og han havde scoret.. (forstå pointen)
Sad og ventede hele kampen på at bale bare blev udskiftet eller alonso, de spillede virkelig deres værste kamp. Men fordi vi satsede på så dårlige back blev udskiftningerne brugt på det ... desværre.
Jeg mener vores stærkeste startopstilling lyder på :
Casillas
Carvajal - Pepe - Ramos - Marcelo
Alonso
Modric Di Maria
Ronaldo Jese
Benz
Nogle jokere som kan spille sig ind i vores stærkeste startopstilling må være en varane og bale i form.
Vrøvl! Bale var ikke værre end Ronaldo idag. Fuldstændig anonym indsats fra CR7, han scorer et yderst vigtigt mål, men derudover så vi jo intet til ham. Nogle taklinger var han tydeligvis bange for at gå ind i, løbedueller opgav han hurtigt og jeg kunne blive ved. Forstår ikke manden stadig sparker frispark, lad nu Bale komme til. Der er for langt imellem snapsene efterhånden.
Min pointe er egentlig bare, at Bale ikke var god idag. Men det er nonsens at påstå, at Ronaldo var bedre. Han var ligeså slem.
Genialt set af Ancelotti at smide to offensive backs ind og give os noget bredde offensivt, når vi desværre blev direkte udspillet på midtbanen.
"Maybe they hate me because I'm too good."