Jesé Rodriguez’ frikøbsklausul på 50 mio. €

• gustav
  • gustav's profilbillede Emne forfatter
  • Junior bruger
  • Junior bruger
  • "Soy madridista de corazón, blanco hasta la muerte"
12 år 4 måneder siden #1 af gustav

I dag skriver Marca, at Jesé Rodriguez inden længe får en ny frikøbsklausul tilføjet i sin kontrakt.

Frikøbsklausulen skulle ifølge avisen være på hele 50 mio. €, hvilket i fremtiden gør det svært for andre klubber at tilknytte det spanske stortalent.

Jesé har på det seneste fået sit store gennembrud i den spanske kongeklub. Han scorede således 4 mål i løbet af de sidste 10 dage i februar, hvilket har fået en lang række af storklubber i Europa til at holde et vågent øje med den 21-årige spanier.

På rygteplan meldes det, at Liverpool skulle være den største bejler til Jesé, men klubben skal altså op med den helt store pengepung, hvis den vil have spanieren til det nordengelske.

"Playing for Real Madrid is like touching the sky" - Juanito

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #2 af M_linding
50?! Den skal være på 150 mio!
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

12 år 4 måneder siden #3 af Dios
For mig at se så er det total ligegyldigt om det er på 20 eller 200 millioner Euro. Han er ikke til salg uanset prisen! vil han selv væk, så fair nok, men dette skræmmer mig lidt: "men klubben skal altså op med den helt store pengepung, hvis den vil have spanieren til det nordengelske.".

Nu ved jeg ikke hvordan Marca har skrevet det, men menes der her, at Jesé egentlig er til salg, hvis pengene er gode nok? eller menes der, at Liverpool skal op med den store pengepund, fordi Jesé's frikøbsklausul bliver 50 millioner Euro?

Jeg håber selvfølgelig på, at der blot tages højde for hans fremtidige frikøbsklausul.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 4 måneder siden #4 af Sahinovic
50 mio. Euro er godt nok ikke meget hvis der skulle opstå det scenarie at han på et tidspunkt bliver utilfreds med spilletiden, så er jeg da sikker på at de fleste klubber gerne vil smide de 50 mio. Euro for en så ung spiller med et så kæmpe potentiale.

Florentino Pérez

12 år 4 måneder siden #5 af SR4

AlanSahinovic skrev: 50 mio. Euro er godt nok ikke meget hvis der skulle opstå det scenarie at han på et tidspunkt bliver utilfreds med spilletiden, så er jeg da sikker på at de fleste klubber gerne vil smide de 50 mio. Euro for en så ung spiller med et så kæmpe potentiale.

Ostår dette scenaria håber jeg fandme ikke Real står i vejen for hans udvikling og holder på ham. Desuden er 50 mio meget Jese og tvivler på der er nogen der vil betale prisen.

Leveret af Kunena Forum