Det kan gå galt endnu!
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det er svært ikke at være særdeles optimistisk på Real Madrids vegne, når man ser på de nuværende resultater og spillet på banen. Her kan man nemlig være kandidat til alle tre titler, men der er grund til at mane til besindighed.
Real Madrid har nemlig været i en lignende situation og smidt det hele.
Det skete i sæsonen 2003/04, hvor Carlos Quieroz var træner.
Her havde Real Madrid efter 24. spillerunde et forspring på 8 points ned til Valencia, men endte med at havne på fjerdepladsen, hele 7 points efter Valencia. Barcelona og Deportivo endte med også at overhale Real Madrid.
Samtidig tabte holdet Copa del Rey-finalen til Zaragoza med 3-2 efter forlænget spilletid og røg ud af CL til Monaco med Fernando Morientes på holdet.
Derfor giver det rigtig god mening, når Carlo Ancelotti nu går ud og siger følgende:
- Vi har en lille fordel, men vi skal ikke tænke mere på det. Vi skal kun kigge på næste kamp og forsøge at vinde den. Vi var flere points bagefter og nu er vores momentum rigtig godt og det skal vi fortsætte. Det vigtigste er at vinde mesterskabet. Det er ligegyldigt hvordan. Jeg tror, at det bliver et kapløb til sidste kamp og til sidste minut, fordi der er to hold meget tæt på os. For Real Madrid er det klart, at målet er alle tre turneringer. Zidane kender atmosfæren rigtig godt og ved at Real Madrid skal kæmpe om alle titler.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen