Bedømmelse af truppen mod Málaga

12 år 4 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (43 brugere)

3.1 Diego López
2.7 Carvajal
2.6 Marcelo
4.0 Pepe
3.0 Varane
3.6 Alonso
3.2 Bale
3.4 Di María
2.4 Illarramendi
1.8 Isco
2.9 Modrić
2.8 Benzema
3.0 Cristiano Ronaldo
2.3 Jesé
Hele holdet 2.9
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #2 af Doc.juego
er jeg den eneste der synes at Jesé spillede dårligere end Isco? jeg synes slet ikke Isco spillede så dårligt, han laver rigtig mange løb der trækker forsvaret væk fra en Ronaldo og Bale, så de fik mere plads, især i 1 halvleg, han havde ikke så mange chancer med bolden, men lave et godt løbearbejde. Jesé derimod spillede jo forfærdeligt (synes jeg) han smed næsten samtlige chacner væk, undtagen 1 god aflevering han havde til Modric.

synes ikke Isco var banens tingeste, Jesé, Illara og Benzema var da ringere (selv om både Benz og Illara er svære at bedømme da de fik så lidt tid)

12 år 4 måneder siden #3 af raul7=kongen
Imponerende at sige Illarra var dårligere, han spillede tre minutter, det kan man kalde forudindtaget kritik!

Jesé var ikke god, men han har trods alt et par fornuftige raids, kommer ind på et tidspunkt, hvor midtbanen er gået op i limningen, bliver smidt helt på top og får generelt ikke meget at arbejde med. Isco får laveste karakter herfra, det skyldes mest af alt, at jeg forventede en Isco som ville gribe chancen. Når man får muligheden fra start, imod sin gamle klub på sin gamle hjemmebane, så forventer jeg mere end en stor brændt chance og en pokkers masse opspilsfejl. Det fortæller i virkeligheden alt, at Iscos bedste aktion, var at Cristiano undlod at spille ham i et overlap. Intet fungerede, alt for mange tabte bolde og en helt igennem skuffende indsats.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved raul7=kongen.

12 år 4 måneder siden #4 af Doc.juego

raul7=kongen skrev: Imponerende at sige Illarra var dårligere, han spillede tre minutter, det kan man kalde forudindtaget kritik!

Jesé var ikke god, men han har trods alt et par fornuftige raids, kommer ind på et tidspunkt, hvor midtbanen er gået op i limningen, bliver smidt helt på top og får generelt ikke meget at arbejde med. Isco får laveste karakter herfra, det skyldes mest af alt, at jeg forventede en Isco som ville gribe chancen. Når man får muligheden fra start, imod sin gamle klub på sin gamle hjemmebane, så forventer jeg mere end en stor brændt chance og en pokkers masse opspilsfejl. Det fortæller i virkeligheden alt, at Iscos bedste aktion, var at Cristiano undlod at spille ham i et overlap. Intet fungerede, alt for mange tabte bolde og en helt igennem skuffende indsats.

hehe, så Isco for lavere fordi du forventede at han ville spille godt og ikke på baggrund af en objektiv(så objektiv man nu kan være, det er jo subjektivt at vurdere) vurdering af hans indsats? Men på baggrund af at han skulle leve op til et eller andet ideal? det kan man da også kalde forudindtaget kritik ;)
som jeg skrev om Illara, synes jeg heller ikke der er meget at bedømme ham på, da han nærmest ikke havde noget tid på banen, hvilket jeg også skriver. så jeg kan nærmest kun bedømme ham på 1 aktion som han forvaltede intet mindre end forfærdeligt, og var lige ved at give en stor chance væk. Jeg synes det siger lidt at man formår det på 3-4 minutter. MEN igen, det er måske ikke helt fair at bedømme ham, da man også kunne argumentere for at han lige skulle spille sig varm osv.
dog valgte jeg at bedømte ham alligevel (selv om det var hårdt at bedømme ham) på at han bliver skiftet ind for at skabe mere defensiv stabilitet i de sidste par minutter. så modstanderen ikke får et irriterende slut-mål, men er så ved at gøre det komplet modsatte og faktisk give en scorings mulighed væk.

isco spillede ikke fantastisk, men jeg synes faktisk han lavede mange kloge løb, som du siger bla. ved målet. Et løb kan godt blive lavet, bare for at trække forsvaret, uden at det bliver lavet for at man skal spilles, så det var godt af isco, da det gav Ronaldo plads.
Da han(Isco) var på midtbanen var faktisk den del af kampen vi have mest styr på Malaga, mere end vi på noget tidspunkt havde efter at han blev sat op på toppen og Di Maria kom ind. dog spillede han ikke lige så godt som han gjorde i de 2 sidste kampe hvor han lavede nogle rigtig gode indhop. Dog mener jeg ikke at Isco skal spille falsk 9'er han er bedre på midten, eller bag en angriber(en plads der ikke er i nuværende system) så var bare mest ærgerlig over at Isco ikke fik mere tid på midtbanen.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Doc.juego. Begrundelse: stave fejl

Leveret af Kunena Forum