Hvem vogter målet: Adán eller Casillas?

13 år 6 måneder siden #25 af Siempre Madrid
Det har vist mere været reglen end undtagelsen, at der har været muldvarpe i Real Madrids omklædningsrum.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• karimbenz9
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #26 af karimbenz9
Besvaret af karimbenz9 på emne Hvem vogter målet: Adán eller Casillas?

Siempre Madrid skrev: Kan Iker Casillas være muldvarpen i Real Madrids omklædningsrum, som fodrer spansk presse med historier? José Mourinho har tidligere været på jagt efter denne "spiller, som fortæller ting til pressen, for selv at blive beskyttet, selv om tingene bestemt ikke kører for ham".

Tanken har strejfet mig, men så igen, jeg kan ikke se hvorfor en ægte klubmand skulle være en del af sådan noget. Det kan godt være det handler om at få Mourinho ud og "redde" klubben/holdet, men tværtimod, så har det haft den modsatte virkning. Jeg kan i hvert fald ikke overbevise mig selv om, at det er Casillas.

Men det er klart Mourinho taber kampen mod pressen. Som træner har man ingen chance overfor en muldvarp, og derfor driver det Mourinho til vanvid. Det er ikke ligefrem, lagt oveni det "normale" pres der er på vores trænere, lette vilkår at arbejde under.
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved karimbenz9.

13 år 6 måneder siden #27 af raul7=kongen

Siempre Madrid skrev: Nu smider jeg lige en bombe i Adán/Casillas-debatten.........og lad det være sagt med det samme: Jeg aner ikke om der er hold i det, men jeg har haft tanken.

Kan Iker Casillas være muldvarpen i Real Madrids omklædningsrum, som fodrer spansk presse med historier? José Mourinho har tidligere været på jagt efter denne "spiller, som fortæller ting til pressen, for selv at blive beskyttet, selv om tingene bestemt ikke kører for ham".

Endelig kan det jo også bare være for at presse Iker Casillas til lige at yde det lidt mere, som enhver spiller har brug for, når han har været suveræn på posten i så lang tid.

Jeg troede faktisk det var en offentlig hemmelighed, at Casillas, Ramos og Xabi Alonso var på Mourinhos sorte liste, fordi de 'fodrede' den spanske presse med informationer.

Leveret af Kunena Forum