Truppen mod Schalke 04 - returkamp

12 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti har i dag udtaget truppen til morgendagens CL-kamp mod Schalke 04.

Her må man se bort fra de tre skadede spillere, som er Arbeloa, Khedira og Benzema, men de resterende 20 spillere er udtaget og blandt dem skal Ancelotti inden kampstart i morgen finde to spillere, som skal overvære kampen fra tribunen.

Truppen mod Schalke 04:
Målmænd: Casillas, Diego López, Jesús.
Forsvar: Carvajal, Ramos, Pepe, Varane, Nacho, Coentrao, Marcelo.
Midtbane: Casemiro, Xabi Alonso, Illarra, Modric, Isco, Di María, Bale.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Jesé, Morata.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #2 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Truppen mod Schalke 04 - returkamp
Lad os få nogen af reserverne på banen. Giv dem lidt erfaring og kamptræning, mens de bedste får et hvil. Jeg ser gerne følgende startopstilling:

Casillas
Carvajal Nacho Varane Marcelo
Morid Illarra Isco
Bale Jese Di Maria

Måske endda med Casemiro eller Jose Rodriguez i stedet for Modric, hvis han er ved at være træt.

12 år 4 måneder siden #3 af Doc.juego

RasmusKring skrev: Lad os få nogen af reserverne på banen. Giv dem lidt erfaring og kamptræning, mens de bedste får et hvil. Jeg ser gerne følgende startopstilling:

Casillas
Morid Illarra Isco
Bale Jese Di Maria

Måske endda med Casemiro eller Jose Rodriguez i stedet for Modric, hvis han er ved at være træt.

jeg synes også man skal se nogle reserver, men du glemmer nok én ting, Ronaldo vil spille, så han starter helt sikkert inde :P

Håber lidt at se:

Iker
Nacho-varane-Ramos-Coentrao

Casemiro - Illara-Isco

Jese-Moratta-Ronaldo

jeg er dog ikke helt sikker på at Ancelotti vil stille med så mange rerserver, fx tror jeg ikke vi får Casemiro at se.

Det vigtigste er bare at give Modric et hvil, og alt efter hvordan Bale's status er, skal han enten starter, eller ha' pause. Bale er en svær mand at aflæse, han skal have mere kamp-træning, men han skal måske også spares lidt så han ikke bliver mere skadet.

Hvis Nacho skal træne til at spille højre back, skal han vel have lidt kamp træning, derfor den lidt uvante placering
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

12 år 4 måneder siden #4 af Siempre Madrid

RasmusKring skrev: Lad os få nogen af reserverne på banen. Giv dem lidt erfaring og kamptræning, mens de bedste får et hvil. Jeg ser gerne følgende startopstilling:

Casillas
Morid Illarra Isco
Bale Jese Di Maria

Man kunne nok godt være sluppet for et navn som José Rodríguez, hvis du havde orket at læse truppen igennem ;-)

Der bliver nok en del ændringer i startopstillingen til i morgen og det er fint nok. Schalke overvejer også at spare Huntelaar og Boateng.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: RasmusKring, andreashn

Leveret af Kunena Forum