Ancelotti: Morata, Jesé og Cristiano Ronaldo starter som angribere
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti mødte i dag international presse forud for morgendagens opgør mod Schalke 04.
Her kom han ind på følgende emner:
Rotationer:
- Jeg laver ændringer, fordi vi spillede lørdag om aftenen og så kan nogle spillere være trætte.
Det bedste hold, han har trænet?:
- Det er svært at lave en sammenligning, jeg har haft trupper med stor kvalitet, men jeg er tilfreds, fordi truppen har erfaring, ungdom, karakter, personlighed...Det kan være den mest komplette trup.
Barcelonas målfest:
- Jeg har altid tænkt, at Barcelona er et meget stærkt hold, de kan nok have haft problemer, men de har løst dem rigtig godt. Kampen på søndag bliver meget lige.
Benzema:
- Han genoptræner, han kan ikke spille i morgen, men vi har tiltro til, at han er klar på søndag. Han er en vigtig spiller, ikke kun fordi han scorer mål. Han har fået et slag, men vi forventer at han bliver klar. Vi har det held, at vi kan erstatte ham, hvis han ikke spiller.
Afhænger fremtiden af titler?
- Det er svært at svare på, jeg gør mit bedste og er meget glad for at være her, jeg tror altid at trænerne er afhængige af resultaterne i dagens fodbold.
Den sværeste titel:
- I La Lig har vi en lille fordel, men det har vi ikke i Copa del Rey eller Champions League.
At sætte sig op:
- Det er en kamp i Champions League, meget vigtig, vi er nødt til at fortsætte den gode stime, som holdet er inde i og det er den bedste måde at forberede sig til søndagens kamp på.
Startende angribere:
- Morata, Jesé og Cristiano Ronaldo spiller. Jesé er heldig, på mit første pressemøde var jeg 30 år og han er 21 år.
Nøglen til kampen:
- Vi skal spille godt, vi gjorde det godt i den første kamp og vi skal respektere modstanderen.
Isco:
- Jeg tror, at han spiller i morgen. Han skal vænne sig til at denne position er lidt anderledes. Jeg har tillid til at han kan spille der.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Carvajal Varane Nacho Coentrao
Illarra
Modric Isco
Jesé Morata Ronaldo
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Iker
Carvajal - Varane - Nacho - Coentrao
Casemiro - Illara - Isco
Jese - Moratta - Ronaldo
Tror dog ikke vi får Casemiro at se, selv om det ville være en oplagt chance for at give ham lidt træning og se hans niveau. Da man så kan spare både Xabi og Modric. Tror det ku blive en rigtig spændende opstilling.