Jesé: Jeg har en sekundær rolle på holdet
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jesé var i dag udvalgt som repræsentant for spillerne til det officielle pressemøde og han kom ind på følgende emner:
Om tankerne er på El Clásico eller kampen mod Schalke:
- Vi tænker på kampen i morgen og på at sikre os kvalifikationen.
Rolle på holdet:
- Jeg har en sekundær rolle, de er store spillere og jeg skal udnytte de chancer, som jeg får og det er det jeg gør.
Cristiano Ronaldo:
- Han er spektakulær og vanvittig professionel, han arbejder hver eneste dag på at blive bedre.
Ændringer siden Nou Camp:
- Vi har ændret flere ting, holdet forsvarer sig godt og angriber godt. Vi har lært at spille med bolden.
Kampen i morgen:
- Vi går ind til kampen som altid, vi skal spille godt, gå efter at vinde og vores mentalitet er at vinde foran vores tilhængere for at gå koncentrerede ind til weekenden.
Spiller nr. 12:
- Det er mit første år, hvis man før sæsonen havde fortalt mig at jeg ville være her, hvor jeg er nu, ville jeg med sikkerhed have skrevet under på det.
Førsteholdet:
- Jeg har lært mange ting, jeg faldt til og mine holdkammerater har givet mig mange ting.
Ændringen:
- Når du kommer på førsteholdet i Madrid, skal du bøje hovedet og lære ting. Jeg forventer at lære meget mere og fortsætte her.
Cristiano Ronaldos afløser:
- Han er en unik spiller, jeg har lært meget af ham og af hans professionalisme, han er et eksempel for mange unge og især for mig. Cristiano er Cristiano og Jesé er Jesé.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen