Bedømmelse af truppen mod Schalke 04
- Administrationen
- Emne forfatter
- Administrator
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (46 brugere)
Hele holdet 3.3
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Er det ikke noget med at det er ny klubrekord i forhold til scoren? Sidste rekord var vidst nok 8-2 mod APOEL Nicosia for et par år siden.
HALA MADRID Y NADA MAS
- PeterLe
- Gæst
- Kassow-Rossing
- Bruger er blokkeret
Dernæst: Hold da op hvor er det en fornøjelse at se Ronaldo og Bale i topform. Isco ser også ud til at blive bedre og bedre igen efter nogle sløve måneder. Det er altid svært at vurdere holdet, når det ikke spiller mod verdens bedste, men der er gode takter og det er tydeligt at se Carlo's strategi flyde gennem holdet hver kamp.
Soy de Ancelotti !
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Raúl 7
- Gæst
PeterLe skrev: Synes Alonso spillede en forfærdelig kamp.. Han mistede alt for mange bolde i dag. Eller var det kun mig der synes det?
Det var ikke hans bedste kamp nej. Dage som i dag virker han gammel og færdig, men så spiller han pludselig fantastisk igen. Lad os håbe han er på toppen på søndag.
- Stickylemonjuice
- Junior bruger
\o/
God kamp af Ronaldo, Isco og Bale. Derudover synes jeg også Illara spillede godt, især i første halvleg hvor han lå lidt længere fremme.
- DonSelf
- Gæst
Målnæsen vil automatisk blive bedre med selvtillid, kamptræning og alder.
- Men jeg synes det er fantastisk at han kommer frem til så mange chancer. Jeg ser stor fremtid i ham, han er ikke den bedste teknisk men han virker pisse hurtig og stærk og det overrasker forsvarsspillerne. Han er top top angrib inden for 2-3 år!
Mine datter kunne have scoret 3 mål på de chancer.
- JJ-86
- Gæst
Det størte minus er dog Jesé, og jeg håber ikke det er så slemt som det lyder. Men ønsker ham god bedring!
De positive ting fra kampen er at der var en del som fik spilletid.
Illarmendi spillede bedre end Alonso, som var en overraskelse personligt for mig. Illarmendi gjorde samlet set et godt defensivt arbejde trods sit "professionelle frisspark". Jeg ser frem ti lat se mere fra ham.
Nacho fik spilletid, som er lækkert og fedt at se ham spille ved siden af Varane tilsidst. Godkendt kamp af ham.
Ronaldo laver 2 kasser, men det kunne sagtens have være blevet til flere mål fra ham med lidt held. Jeg synes dog ikke han er kampens spiller trods sine to mål og de chancer han skabte.
Isco spillede rigtig godt og skabte meget end hvad han plejer med rigtig gode afleveringer. Bale er en spiller som jeg personligt er glad for. Han viser sin speed og overblik idag, og hvor uselvisk han er foran mål (måske Ronaldo kan lære lidt af ham på det punkt ;) )
Kampensspiller må enten være Isco eller Bale. De spillede bedst for Real Madrid, synes jeg personligt.
Da jeg så Morata tage forkerte beslutninger på banen og brænde sine store chancer blev jeg irriteret. Han må jo udnytte sin chance på banen. Han fik dog scoret, som bør være et plaster på såret. Men jeg lagde mærke til en Morata som ikke fejrede sit mål og en ung fyr som har mistet sin selvtillid. Han så trist ud idag og jeg fik faktisk medlidenhed med ham. Jeg håber på bedre tider for Morata og al det bedste for ham. Det er skam svære betingelser han står overfor. Men jeg tror ikke knægten kan håndtere presset. Det er synd for ham - men sådan er livet som professionel fodboldspiller i en top klub.
PeterLe skrev: Synes Alonso spillede en forfærdelig kamp.. Han mistede alt for mange bolde i dag. Eller var det kun mig der synes det?
er meget enig, Alonso var en af de dårligste på banen i dag, nogle ville måske sige Moratta.
Moratta spillede en ok kamp, indtild hans misser, der efter gik resten af første halvleg galt for ham. men han kom tilbage i anden halvleg og får scoret. Jeg synes faktisk Moratta havde gode takter. (ud over den 110% chance, der er INGEN undskyldning for ikke at score) men han holder fatisk ret godt på bolden, og udviser god fysik, samtidig får han altså positioneret sig godt, så han kan blive spillet til nogle virkelig gode chancer, at han så kun kan score på 1 af dem er noget andet. Så bortset fra de FORFÆRDELIGE brændere han lavede, spillede han faktisk godt (IMO)
Isco, Ronaldo og Bale var on fire i dag, godt at se Isco spille så pisse godt, han virker til at være ved at blive tryg på en mere tilbagetrukket venstre midtbane, det er fedt.
Ronaldo spilelde pisse godt, og valgte ofte den korrekte løsning, men nogle gode spilninger osv.
Bale: gode spilninger, men hans afslutninger mangler lige lidt, han har 2 halv-store afbrændere.
Illara spillede også rigtig godt, det var fedt at se, jeg er normalt ikke mega fan af ham, men han spillede rigtig flot, og bliver han ved med det, skal jeg nok blive rigtig glad for ham.
Nacho spillede en uvant position, det ku man godt se, og han havde nogle svipsere, og hans hæjre-ben ku være bedre. MEeeen jeg synes faktisk han gør det OK når han nu ikke er højre back, jeg kan ret godt lide Nacho som spiller, fedt at se at han ku indpasse sig.
Contrao synes jeg spillede svagt i dag.
Varane: fedt at se at han er ved at være tilbage til det gamle niveau, dog mangler der lidt endnu, men det kommer.
EDIT:
synes dog Illaras frispark var ret uværdigt, altså at det var SÅ tydeligt, det generede mig lidt(måske er det bare mig), men ellers en flor kamp af ham