Utrættelige Cristiano Ronaldo tættere på scorings-rekord

12 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Cristiano Ronaldo er utrættelig i sin jagt på nye triumfer og i går var ingen undtagelse.

Således scorede han i går to mål og han er nu noteret for 13 mål i Champions League i denne sæson og er således kun 1 mål fra at udligne Lionel Messis og Altafinis rekord på 14 mål i samme turnering.

På trods af de to mål, var Cristiano Ronaldo på ingen måde tilfreds med sin egen præstation, for i kampens slutning måtte han se to afslutninger ramme træværket, men verdens bedste spiller har alligevel forhåbninger om at kunne sætte ny scorings-rekord, for Cristiano Ronaldo har indtil nu scoret i hver eneste CL-kamp i denne sæson.

Indtil videre er det blevet til 13 mål i 7 CL-kampe. Imponerende. Intet mindre.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Zizou1981
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #2 af Zizou1981
Jeg er godt nok ved at blive træt af dette Ronaldo One Man Show. ALT drejer sig om hvor mange mål manden scorer og holdet virker til at komme i anden række. Han virker ekstremt besat af at score og selv i kampe
Hvor vi vinder overlegent kan han se sur og skuffet ud, hvis han ikke er kommer på tavlen. Nogle kalder det fantatisk vinder attitude jeg synes nærmere det er egeoisme og mangel
på respekt for holdet. Det vigtigste er trods alt at holdet udvikler sig og der kommer nogle titler hjem til klubben. Holdet spiller fantastisk i øjeblikket men det eneste vi hører om er, kan Ronaldo score dit og dat, og det bidrager han også selv til i form af den attitude han viser.

12 år 4 måneder siden #3 af Siempre Madrid

Zizou1981 skrev: Jeg er godt nok ved at blive træt af dette Ronaldo One Man Show. ALT drejer sig om hvor mange mål manden scorer og holdet virker til at komme i anden række. Han virker ekstremt besat af at score og selv i kampe
Hvor vi vinder overlegent kan han se sur og skuffet ud, hvis han ikke er kommer på tavlen. Nogle kalder det fantatisk vinder attitude jeg synes nærmere det er egeoisme og mangel
på respekt for holdet. Det vigtigste er trods alt at holdet udvikler sig og der kommer nogle titler hjem til klubben. Holdet spiller fantastisk i øjeblikket men det eneste vi hører om er, kan Ronaldo score dit og dat, og det bidrager han også selv til i form af den attitude han viser.

Jo flere mål Cristiano Ronaldo scorer, des større er Real Madrids chance for at vinde titler. Sværere er fodbold såmænd ikke. Det virker faktisk *slettet af redaktionen* at brokke sig over at have en spiller, som gerne vil score mange mål. Det er jo ikke fordi, han er håbløst egoistisk og nægter at aflevere bolden til sine medspillere.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real Madrid, Real Madrid 7, andreashn

12 år 4 måneder siden #4 af SR4
Hans mange assist snakker for sig selv. Når han til og med har en rolle, hvor han skal score målene for Real, kan man i hvert fald ikke krtisere ham for ikke at fuldføre rollen nok.
Og hvis du så hans afbrænder på stolpen, så løfter han hænderne af glæde så snart Morata scorede. Så helt egoistisk er han vidst ikke. Og nu var det en ligegyldig kamp moc Schalke, hvor man var videre på forhånd. I sådanne kampe er det helt fint at sætte ekstra meget vægt i det personlige. Bare rolig han skal nok juble i en eventuel CL-finale, selv hvis han ikke scorede.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #5 af RasmusKring

Zizou1981 skrev: Jeg er godt nok ved at blive træt af dette Ronaldo One Man Show. ALT drejer sig om hvor mange mål manden scorer og holdet virker til at komme i anden række. Han virker ekstremt besat af at score og selv i kampe

Fuldstændig misplaceret kritik. Kampen mod schalke var en af de bedste kampe, han længe har spillet. Der var ingen håbløse langskud eller hovedløse driblinger. Med lidt held havde han både fået en assist for sin hælaflevering til Morata og sit indlæg til Isco. Det er svært at klandre ham for, at hans medspillere brænder chancen.

I mine øjne er Ronaldo en god holdspiller. Han udfylder den rolle på holdet, som han skal. Hans primære opgave er at score mål. Han har dog ikke noget som helst imod at spille sine holdkammerater, hvis de er i en bedre position end ham. Han skiller sig ikke altid godt af med bolden, men det er mere et udtryk for manglende overblik end egoisme. Alt i alt tror jeg, at sejre motivere ham mere end målene (omend han også godt kan lide dem). At pressen så fokusere så meget på målene, kan han jo ikke gøre noget ved.

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #6 af Ikertheman
For at sætte tingene i perspektiv, så har både Messi og Ronaldo haft 14 assists i 2013/2014...

Leveret af Kunena Forum