La Chiringuito: Casillas er ikke værdig som anfører
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Iker Casillas var i går et varmt emne i TV-programmet El Chiringuito og det var bestemt ikke positive gloser, der blev brugt mod Real Madrid-anføreren.
Han blev nemlig voldsomt kritiseret for ikke som anfører at give sig tid til at fortælle den spanske sportspresse om Jesés skade og give ham et par trøstende ord med på vejen, sådan som en stor del af hans holdkammerater gjorde. I stedet ilede Iker Casillas forbi pressen, mens han i forbifarten sagde: "Spørg lægerne, de kommer om lidt".
Det har vakt skuffelse blandt flere af journalisterne, som ikke mener at Iker Casillas er egnet som anfører med den attitude.
Madridista.dk har samlet et udpluk af kommentarerne:
Josep Pedrerol: Rigtig godt af Cristiano Ronaldo, Sergio Ramos, Carvajal....men jeg forstår ikke Casillas. Arbeloa og Cristiano Ronaldo er dem, som har støttet Jesé mest.
Tomás Roncero: Dårligt Casillas. Jeg vil ikke tvivle, men han har begået en stor fejl og jeg er målløs.
Nacho Peña: En anfører skal en dag som i dag stoppe op, for lægestaben kom jo ikke, selv om det var det han sagde. Arbeloa og hans kone tog ud på Clínica Sanitas-Moraleja for at støtte ham direkte fra Estadio Santiago Bernabéu.
Roberto Morales: Jeg bryder mig ikke om det Iker gjorde, når han er anfører er han nødt til at stoppe op.
José Damián González: Selv om han ikke vidste det, skulle han have stoppet op.
Pipi Estrada: Florentino var i omklædningsrummet i halvlegen og opmuntrede ham og fortalte ham, at han nok skulle komme gennem det. Efter at have forladt Clínica Sanitas-Moraleja snakkede Jesé ikke, han græd kun og beklagede det.
Iker Casillas har i dag lagt et billed ud på sin Twitter-profil, hvor han sidder sammen med Jesé i forbindelse med Jesés undersøgelse på Ciudad Real Madrid i dag, inden han tog videre til Tyskland.
I kan se et video-klip fra programmet her (starter omkring 28:40)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men så er det jo heldigt, at super-egoisten Ronaldo, endnu engang er klar til hjælpe andre end sig selv....;)
Madridista.dk har samlet et udpluk af kommentarerne
Madridista.dk aka Defensa Central .
Hvorfor overhovedet ligge 'nyheder' som den her ud? Hvis I skal til at oversætte DS 'tertulias' resuméer, så vil jeg da gerne bidrage med et par forslag: Mou sletter samtlige harddrives i Valdebebas på vej ud af døren for at sikre at Ancelotti og klubben ikke kan nyde godt af de sidste tre års arbejde eller hvad med Real Madrid og Perez briefer pressen imod Casillas . Eller hvis vi kun går efter saglig fordømmelse af spillernes brug af twitter eller mangel på samme, så er her en god en om Ramos - et billede af Michael Jackson, hvilken usømmelighed.
Jeg kan forstå hvorfor I gør brug af Defensa Centrals nyhedsresuméer, for hvorfor forøge jeres egen arbejdsbyrde - omend det en gang i mellem ville klæde jer at give et nik i deres retning - men hvorfor blive ved med at forsøge at snige deres Mourinhista/Casillista/yaddayadda/blablabla med ind?
Nachos historie om Arbeloa er der ingen der har kunne få bekræftet forøvrigt, men whatever, Cap17tan længe leve, right? For det er twitter, der virkelig tæller.
- RasmusKring
- Gæst
-
Det er noget useriøst at udpege Casillas, fordi han ikke udtaler sig om Jeses skade.