Carvajal og Joselu vil gerne tilbage

13 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Dani Carvajal og Joselu blev før denne sæson afhændet til den tyske Bundesliga.

Her har især førstnævnte gjort sig flot bemærket hos Bayer Leverkusen, mens Joselu har haft det en anelse sværere hos Hoffenheim, selv om han er holdets topscorer, men begge spillere drømmer om en dag at vende tilbage til Real Madrid.

Det siger de samstemmende til Marca, som har interviewet dem i Tyskland.

Carvajal:
- At blive en del af førsteholdet i Real Madrid, er en drøm jeg har haft siden jeg var lille. Men indtil der er en aftale om, at jeg skal vende tilbage, forholder jeg mig roligt. Jeg er Bayer-spiller, har været her i seks måneder og jeg har gjort det godt. Jeg får megen spilletid og jeg forventer at det fortsætter sådan, for at jeg kan udvikle og forbedre mig. Hvis der en dag opstår en chance for at jeg kan vende tilbage, vil jeg med glæde gøre det, men i øjeblikket er der ikke noget og det eneste jeg koncentrerer mig om er hver eneste træning og kamp for at lære.

Joselu:
- Det er svært at sige nej til Real Madrid, for det er verdens største klub, men en ung spiller behøver spilletid. Det er ufravigeligt for hans udvikling. At opnå denne stabilitet er afgørende. Det er en etape (tiden i Hoffenheim, red.), som vil hjælpe mig til at blive modnet som spiller. Jeg er meget glad og forsøger at hjælpe mit hold med at komme så langt op i Bundesligaen som muligt. Jeg ved, at det ikke er Bayern München, men det er en klub i udvikling, som bliver bedre og som forbedrer spillerne, som kommer til fordi her er muligheder.

Selv om der ikke er noget officielt endnu, så menes Real Madrid at have besluttet sig for at hente Dani Carvajal tilbage efter denne sæson. Det kan man gøre for 8 mill. € efter den aftale, man lavede med Bayer Leverkusen, som selv betalte 6 mill. € for den talentfulde højreback.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum