Ancelotti mødte pressen forud for Sevilla-kamp

12 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti mødte i dag spansk presse forud for morgendagens kamp mod Sevilla.

Her kom en stor del af snakken naturligvis til at handle om El Clásico og Ancelotti kom ind på følgende emner:

Ordene fra Cristiano og Ramos:
- De mangler ikke respekt for nogen. Herefter vil jeg helst ikke tænke mere på det. Dommerne begår fejl i kampene og sådan er det.

Busquets´ svinestreg på Pepe:
- Real Madrid indberetter ikke nogen, for det før vi aldrig. Jeg vil blot sige, at efter alt det jeg har måttet høre om Pepe, så ved jeg ikke hvad der var sket, hvis det havde være omvendt.

Holdets tilstand:
- Holdet er ikke tilfredse, vi forsøger at glemme kampen og forberede os godt til Sevilla. Det er en meget vigtig kamp i denne sæson. Holdet har trænet godt, der er en god atmosfære og vi vil forsøge at vinde kampen i morgen.

Fraværet af Di María:
- Med Illarramendi og Isco skal vi nok klare os. Jeg afgør i morgen hvem af dem, som spiller.

Benzema:
- Jeg har snakket med ham. Han spillede en fantastisk kamp. Han forstod udskiftningen og grunden til den.

Ansvaret for nederlaget:
- Man skal ikke søge en ansvarlig for nederlaget. Det kom efter mange kampe og nu skal vi videre. Man kan ikke forklare alt ved at finde skyldige. Holdet var godt før og efter nederlaget. I La Liga er vi lige med Atlético Madrid og et point foran Barcelona.

Dommer til Copa del Rey-finalen:
- Det er ikke mit ansvars-område, der er en komité, som afgør det. Det vil ikke røre mig, om Undiano igen skal dømme kampen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #2 af SR4
Kan man andet end at elske Ancelotti. Forsvare Ronaldo og Ramos, samtidig uden at angribe dommerne. Og fed kommentar for Pepe. Angriber ikke Buesquet, men vælger i stedet at sætte Pepe i bedre lys i forhold til hvad der altid bliver snakket om ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Real Madrid, Dios, andreashn

12 år 4 måneder siden #3 af Dios
Jeg er godt nok også blevet glad for den gamle italiener. Tænk man havde glemt, at der findes mennesker, som ikke elsker konflikter og ikke angriber alle og hver mand, samtidig med der bliver skudt med dårlige undskyldninger og beskyldninger i noget der minder om spredhagl!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 4 måneder siden #4 af Real-Laudrup

Dios skrev: Jeg er godt nok også blevet glad for den gamle italiener. Tænk man havde glemt, at der findes mennesker, som ikke elsker konflikter og ikke angriber alle og hver mand, samtidig med der bliver skudt med dårlige undskyldninger og beskyldninger i noget der minder om spredhagl!

Et ord: SEÑORIO! Men det ved Siempre sikkert mere om, da han har fulgt klubben i længere tid end nogen af os. Det er vist fair at sige, at det blev fuldstændig smidt ud af vinduet, da Mourinho kom til klubben.

12 år 4 måneder siden #5 af DarioGomez
Ancelotti er på alle måder anderledes end Mourinho. Gud ske lov.

Jeg håber, vi beholder ham i årevis, han skabe mirakler i Madrid. Når man tænker på, hvor ringe holdets sidste halve år under den unævnelige var, og til det han så har skabt på ni måneder, så er vi nået ekstremt langt!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Dios, rezamadridista

12 år 4 måneder siden #6 af Dahl
Jeg syntes at han i den grad minder om Vicente Del B... og det er der på INGEN måde noget dårligt ved.

No worries!!!!!!
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Dahl.

12 år 4 måneder siden #7 af Siempre Madrid
Jeg tilslutter mig gerne begejstringen for Ancelotti, også selv om han har haft en væsentligt nemmere start end sine forgængere.

12 år 4 måneder siden #8 af Dios

Real-Laudrup skrev:

Dios skrev: Jeg er godt nok også blevet glad for den gamle italiener. Tænk man havde glemt, at der findes mennesker, som ikke elsker konflikter og ikke angriber alle og hver mand, samtidig med der bliver skudt med dårlige undskyldninger og beskyldninger i noget der minder om spredhagl!

Et ord: SEÑORIO! Men det ved Siempre sikkert mere om, da han har fulgt klubben i længere tid end nogen af os. Det er vist fair at sige, at det blev fuldstændig smidt ud af vinduet, da Mourinho kom til klubben.

Han er også en gammel mand efterhånden :D Men det er trods alt over 10 år siden han blev smidt på porten, og ham husker vi alle ved, eller?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 4 måneder siden #9 af Real-Laudrup

Siempre Madrid skrev: Jeg tilslutter mig gerne begejstringen for Ancelotti, også selv om han har haft en væsentligt nemmere start end sine forgængere.

Er det nu også sandt? Jeg synes Ancelotti fortjener kæmpe respekt. Han har gjort det bedste han kan gøre med meget lidt, hvis man skal være ærlig. Han købte jo ikke de her nye spillere. Han kom ikke ind og forlangte fuld kontrol som Mourinho gjorde. Jeg tvivler på om han overhovedet blev spurgt ind til hvorvidt de ville passe ind. Han har haft skader i starten af sæsonen, vigtige spillere som Varane, og især Alonso. Han har skulle integrere Bale. Han har været nødt til at sætte Isco på bænken, et stort indkøb som Zidane bakkede op omkring. Han har været nødt til at få det bedste ud af Benzema, der havde det svært i starten af sæsonen. Han har været nødt til at tilpasse sig de forskellige forhindringer der har været, hvilket bl.a. resulterede i ændringer af formationen flere gange. Vi er a point med Atleti, vi er i cup finalen, og i CL ser det også godt ud. Og vigtigst af alt, så har han været nødt til at skaffe sig af med den spænding der var under Mourinho. Det har han gjort til perfektion, og han har skabt en harmonisk, hårdtarbejdende atmosfære på træningsbanen.

Overall, han arbejder for en forretningsmand, der gang på gang har vist, at han ikke forstår hvad der skal til for at skabe et succesfuldt hold. Men alligevel har han fået det bedste ud af det hele, og det er bestemt ikke nemt. Jeg tvivler på, at Mourinho havde gjort det meget bedre under disse omstændigheder.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Real-Laudrup.

12 år 4 måneder siden #10 af Siempre Madrid

Real-Laudrup skrev:

Siempre Madrid skrev: Jeg tilslutter mig gerne begejstringen for Ancelotti, også selv om han har haft en væsentligt nemmere start end sine forgængere.

Er det nu også sandt? Jeg synes Ancelotti fortjener kæmpe respekt. Han har gjort det bedste han kan gøre med meget lidt, hvis man skal være ærlig. Han købte jo ikke de her nye spillere. Han kom ikke ind og forlangte fuld kontrol som Mourinho gjorde. Jeg tvivler på om han overhovedet blev spurgt ind til hvorvidt de ville passe ind. Han har haft skader i starten af sæsonen, vigtige spillere som Varane, og især Alonso. Han har skulle integrere Bale. Han har været nødt til at sætte Isco på bænken, et stort indkøb som Zidane bakkede op omkring. Han har været nødt til at få det bedste ud af Benzema, der havde det svært i starten af sæsonen. Han har været nødt til at tilpasse sig de forskellige forhindringer der har været, hvilket bl.a. resulterede i ændringer af formationen flere gange. Vi er a point med Atleti, vi er i cup finalen, og i CL ser det også godt ud. Og vigtigst af alt, så har han været nødt til at skaffe sig af med den spænding der var under Mourinho. Det har han gjort til perfektion, og han har skabt en harmonisk, hårdtarbejdende atmosfære på træningsbanen.

Overall, han arbejder for en forretningsmand, der gang på gang har vist, at han ikke forstår hvad der skal til for at skabe et succesfuldt hold. Men alligevel har han fået det bedste ud af det hele, og det er bestemt ikke nemt. Jeg tvivler på, at Mourinho havde gjort det meget bedre under disse omstændigheder.

Selvfølgelig fortjener Ancelotti respekt, for han har gjort rigtig mange ting rigtigt, men han har også overtaget en klub, hvor vinder-mentaliteten var kommet tilbage efter mere end 10 års fravær. Og det skyldes en mand, som nu er tilbage i England (og her er det vigtigt at bemærke ordet "tilbage", så man ikke forveksler manden med noget fra Chile).

Ancelotti behandler pressen rigtig flot, men det gælder så sandelig også den anden vej og det hjælper i høj grad også italieneren.

Carlo Ancelotti var det helt rigtige for Real Madrid nu, men han havde dæleme haft det anderledes svært, hvis han havde skulle taget over for Pellegrini frem for José Mourinho.

Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

12 år 4 måneder siden #11 af DarioGomez
Siempre - foråret 2013 - jeg er måske tungnem, men peg lige på de store beviser på vindermetalitet i den periode?!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 4 måneder siden #12 af Siempre Madrid

DarioGomez skrev: Siempre - foråret 2013 - jeg er måske tungnem, men peg lige på de store beviser på vindermetalitet i den periode?!

Real Madrid nåede til finalen i Copa del Rey og hvis en tysker og en argentiner havde gidet være lidt effektive, havde vi måske også været i CL-finalen. I La Liga (2013) vandt man 16 kampe, spillede 4 uafgjorte og tabte blot 1, selv om der var gigantisk ballade i pressen og konstante rygter om dit og dat.

Leveret af Kunena Forum