Arbeloa-genoptræning går godt

12 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Álvaro Arbeloa kæmper i disse dage en hård kamp for at vende tilbage og i weekenden fik han godt nyt.

Her fik han scannet sit skadede knæ og han kan glæde sig over, at det har betalt sig at genoptræne 7 timer om dagen, for knæet heler over al forventning og dermed er der stadig håb om, at spanieren kan nå med til sommerens VM-slutrunde.

Det ser dog fortsat ud til, at Madridistas skal sætte deres lid til Dani Carvajal på højrebacken, for der er stadig seks uger til Arbeloa forventes at være klar til at komme i kamp.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #2 af Raul7-2880
Det bliver 6 lange uger... Dani Carvajal's lave niveau gør savnet af Arbeloa endnu større.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Raul7-2880.

12 år 4 måneder siden #3 af DarioGomez
Det mest tragiske ved det her er jo, at folk, der virkelig er imod Arbeloa for alvor ser, hvor svingende alternativet egentligt er, og hvor forkert det har været at skrige på, at Dani Carvajal skulle spille alle kampe, og at Álvaro ikke har formatet til Madrid.

Naturligvis i øvrigt; Dani er 21 og spiller sin første sæson i Madrid, og det er 1034 x anderledes end at spille for Leverkusen.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

12 år 4 måneder siden #4 af Dios
Besvaret af Dios på emne Arbeloa-genoptræning går godt
Jeg vil hellere se et Real Madrid hold med 10 spillere end Arbeloa på holdet. Overdrivelsen fremmer forståelsen, naturligvis, men budskabet er til at forstå.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 4 måneder siden #5 af Sahinovic
Håber han snart kommer tilbage, synes næsten altid at han gøre sit defensive arbejde godt, selvom det nogen gange ser lidt klodset ud.

Intet ondt om Carvajal da jeg er helt vild med ham og han har potentialet til at blive fast mand i fremtiden for Real Madrid, men der er brug for Arbeloa.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Sahinovic.

12 år 4 måneder siden #6 af Real-Laudrup

Dios skrev: Jeg vil hellere se et Real Madrid hold med 10 spillere end Arbeloa på holdet. Overdrivelsen fremmer forståelsen, naturligvis, men budskabet er til at forstå.

Jeg er enig. Ikke fordi, at Arbeloa er en middelmådig spiller, (hvilket han er) men når jeg ser på Arbeloa, så ser jeg Mourinho. En bølle som er villig til at gå langt over grænsen for at vinde. Og sådan en mand, og sådan en mentalitet kan jeg simpelthen ikke respektere.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #7 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Arbeloa-genoptræning går godt
Lad ham komme tilbage i en fart! Man savner allerede hans attitude på banen og rigtig gode defensive egenskaber. Det kan blive nogle hårde CL kampe uden ham, da Carvajal endnu ikke er klar til de allerstørste kampe. Under Ancelotti er han også begyndt at bidrage offensivt, og derfor er han heller ikke helt ubrugelig, når vi skal angribe.

12 år 4 måneder siden #8 af MMM
Besvaret af MMM på emne Arbeloa-genoptræning går godt

DarioGomez skrev: Det mest tragiske ved det her er jo, at folk, der virkelig er imod Arbeloa for alvor ser, hvor svingende alternativet egentligt er, og hvor forkert det har været at skrige på, at Dani Carvajal skulle spille alle kampe, og at Álvaro ikke har formatet til Madrid.

Naturligvis i øvrigt; Dani er 21 og spiller sin første sæson i Madrid, og det er 1034 x anderledes end at spille for Leverkusen.

Men at Carvajal endnu ikke har overbevist endeligt betyder da ikke, at Arbeloa har formatet til Madrid? Det betyder da bare at vi endnu ikke har løst vores problemer på højrebacken. Arbeloa har haft 4 år til at overbevise og det eneste han har overbevist mig om er, at der ikke eksisterer et angreb han ikke kan tage enhver fart ud af sekundet han bliver involveret. Desværre så er det oftest vores eget det går ud over.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 3 måneder siden #9 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Arbeloa-genoptræning går godt
Glæder mig til at se Arbeloa tilbage på banen. Han er helt bestemt savnet og det er rigtig godt for holdet at have to så forskellige spillere, nogle kampe er Carvajal et bedre valg, hvorimod andre gange er Arbeloa helt klart at foretrække. Som f.eks. de helt store kampe, Carvajal var/er ikke klar til at tage Classico kampene.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, andreashn

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #10 af Storken
Besvaret af Storken på emne Arbeloa-genoptræning går godt

Lykke skrev: Glæder mig til at se Arbeloa tilbage på banen. Han er helt bestemt savnet og det er rigtig godt for holdet at have to så forskellige spillere, nogle kampe er Carvajal et bedre valg, hvorimod andre gange er Arbeloa helt klart at foretrække. Som f.eks. de helt store kampe, Carvajal var/er ikke klar til at tage Classico kampene.

Klassisk stavefejl ;-)

Jeg vil dog give dig helt ret. De to spillere supplerer hinanden ret godt. Den unge og den rutineret, den defensive og den offensive.

12 år 3 måneder siden #11 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Arbeloa-genoptræning går godt

Storken skrev:

Lykke skrev: Glæder mig til at se Arbeloa tilbage på banen. Han er helt bestemt savnet og det er rigtig godt for holdet at have to så forskellige spillere, nogle kampe er Carvajal et bedre valg, hvorimod andre gange er Arbeloa helt klart at foretrække. Som f.eks. de helt store kampe, Carvajal var/er ikke klar til at tage Classico kampene.

Klassisk stavefejl ;-)

Jeg vil dog give dig helt ret. De to spillere supplerer hinanden ret godt. Den unge og den rutineret, den defensive og den offensive.

Sådan er det når det lige skal gå hurtigt og man ikke tjekker efter haha

og lige præcis, syntes at det er super fedt at have de to alternativer.

12 år 3 måneder siden #12 af MMM
Besvaret af MMM på emne Arbeloa-genoptræning går godt

Oprigtigt spørgsmål: Hvilke store kampe er det du mener Arbeloa har udmærket sig positivt i?

Leveret af Kunena Forum