Sammenslutningen af fanklubber i Real Madrid støtter CR7
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Sammenslutningen af fanklubber i Real Madrid har i dag været ude med en offentlig tilkendegivelse af, at man ikke synes om, at Cristiano Ronaldo blev udsat for en pibekoncert i lørdagens kamp mod Rayo Vallecano.
Teksten lyder således:
Til vores elskede Cristiano Ronaldo:
I lørdags hørte du med sikkerhed nogle pibekoncerter fra græstæppet på Estadio Santiago Bernabéu, hvor du har vist os sådan en styrke, stolthed, drømme og mål. I sammenslutningen af fanklubber i Real Madrid ønsker vi at slå nogle ting fast:
1) Du repræsenterer for os alle værdierne i Madridismoen: Styrke, vilje, opofrelse og loyalitet.
2) Vi var, er og vil altid stå bag dig, ubetinget, bevidste som vi er om den ekstraordinære værdi, som du repræsenterer for dit hold og din klub.
3) Det er mere end sandsynligt, at nogen forsøger at bruge balladen fra lørdag aften til at forsøge at åbne en ballade mellem din skikkelse og den glæde og beundring, som hele Madridismoen har til dig.
4) Der er ingen tvivl om, at passionen for vores hold kan føre til, at nogen af os viser vores følelser på en måde, som kan blive misforstået uden for Madridismoen. Vi tager dette skridt, for at du ikke skal misforstå vores passion for en sportsmand og et medlem af vores familie, som vi ikke kan føle andet end stolthed for.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- zgtaf
- Gæst
-
MMM skrev: Hvorfor kun Ronaldo?
Nok fordi, at selvom der var andre spillere som blev piftet under kampen, har de jo ikke samme behov for at være elsket som Ronaldo. De ved derimod, at det er en del af gamet at være fodboldspiller, og at fansene jo i bund og grund ønsker at spillerne præsterer på det højest tænkelige niveau, og mange gange hjælper kritik altså til at ruske op i dem.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Ronaldo fortjente at blive piftet af, det var slet ikke iorden det han gjorde. En hver anden spiller der havde gjort det samme som Ronaldo ville også have blevet piftet af, så hvorfor skal Ronaldo have specielle regler?
En anden ting er at man ikke skal glemme at det er Real Madrid, det fis som Ronaldo gjorde hører ikke hjemme på vores stadion.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Hvorfor fik Benzema ikke sådan et? Han blev da udsat for meget værre.
Florentino Pérez
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
AlanSahinovic skrev: Jeg kan ikke andet end at grine af dette kærestebrev - utroligt at folk er blevet så Ronaldo fikseret at de ikke engang gider at se de fejl han engang imellem laver.
I Barca er der trods alt også forskel på Messi og Sanchez, og sådan skal det også være. Når Benzema har scoret 246 mål og 81 assist, hvilket vil sige haft direkte indflydelse på 327 mål i 239 kampe, så skal han nok også få et "kærestebrev", næste gang han laver en lille fejl (eller to)...
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
43 kampe
34 mål
16 assist
10/11:
62 kampe
59 mål
21 assist
11/12:
66 kampe
66 mål
19 assist
12/13:
66 kampe
62 mål
17 assist
13/14:
44 kampe
51 mål
16 assist
Seneste 5 sæsoner:
281 kampe
272 mål
89 assist
Det er Ronaldo's statistik - klub -og landsplan - i hans tid for Real Madrid - kræver sådan en mand ikke mere tillid fra fans og omverdenen??
To fejl i en kamp, der allerede var afgjort, spillemæssig nedtur i halvdelen af kampene i 2014, og folk begynder at ønske ham væk til sommer, mener han skal bænkes, mener han har toppet og er en frygtelig holdkammerat...
Has the World Gone Mad!!!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev: Det er Ronaldo's statistik - klub -og landsplan - i hans tid for Real Madrid - kræver sådan en mand ikke mere tillid fra fans og omverdenen??
To fejl i en kamp, der allerede var afgjort, spillemæssig nedtur i halvdelen af kampene i 2014, og folk begynder at ønske ham væk til sommer, mener han skal bænkes, mener han har toppet og er en frygtelig holdkammerat...
Has the World Gone Mad!!!
Der er vel heller ingen der hverken kræver ham bænket eller solgt. Og hvad tillid angår, så har han det da i spandevis?
Folk kritiserer ikke hans statistikker, evner eller status som holdets bedste og mest betydningsfulde spiller. Nej, folk kritiserer hans attitude over for sine holdkammerater og hvordan lift pifteri af et lavt-besøgt Bernabeu (tilmed efter nogle egoistiske aktioner, og ikke efter en svag præstation - som tilfældet har været med Benzema) kan afstedkomme en sådan åben og undskyldende kærlighedserklæring til én spiller frem for hele holdet.
Det er sgu at være lige lovlig underdanig over for én enkelt mand. Det kan ikke passe at han skal behandles som et råddent æg.
Budskabet i brevet kan jeg nu ellers som sådan godt lide. Jeg havde bare ønske mig at se det blive tilegnet hele holdet; En officiel erklæring af fuld opbakning til holdet, samt en undskyldning for en lang historik af chikanering af enkelte spillere, snarere end blot en undskylding til én mand.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Real Madrid skrev:
AlanSahinovic skrev: Jeg kan ikke andet end at grine af dette kærestebrev - utroligt at folk er blevet så Ronaldo fikseret at de ikke engang gider at se de fejl han engang imellem laver.
I Barca er der trods alt også forskel på Messi og Sanchez, og sådan skal det også være. Når Benzema har scoret 246 mål og 81 assist, hvilket vil sige haft direkte indflydelse på 327 mål i 239 kampe, så skal han nok også få et "kærestebrev", næste gang han laver en lille fejl (eller to)...
Ja man så jo på Raúl og Gutí's afsked hvordan rigtige legender bliver behandlet af klubben. Og stop nu med de latterlige statistikker. Du ved jo udmærket godt det intet har at gøre med mål og assist at gøre! Spændende bliver det om, du vælger at følge Ronaldo, hvis han skulle skifte klub, eller om du forbliver Real Madrid fan?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Dios skrev:
Real Madrid skrev:
Ja man så jo på Raúl og Gutí's afsked hvordan rigtige legender bliver behandlet af klubben. Og stop nu med de latterlige statistikker. Du ved jo udmærket godt det intet har at gøre med mål og assist at gøre! Spændende bliver det om, du vælger at følge Ronaldo, hvis han skulle skifte klub, eller om du forbliver Real Madrid fan?
Vi to er officielt færdige med hinanden, WOW. Jeg var fan af Real Madrid i syv år inden Ronaldo kom til, syv år er det også siden, min bror gav mig verdens bedste gave til min konfirmation, nemlig en hel weekend sammen med ham, hvor jeg for første gang oplevede Bernabeu. Syv år er det også siden, jeg sad på en lille Thai Restaurant på Frederiksberg, samlet med en masse Real Madrid fans, hvor vi sammen oplevede et af de mest vidunderlige øjeblikke, da vi i nærmest sidste øjeblik under Capello vandt mesterskabet.
7, 7, 7, (CR7) - ja, jeg er stor fan af Ronaldo, da han en af mine helte i Real Madrid - men hvad med dig selv? burde jeg være chokeret over, du ikke rejste med Gutí til Besiktas i sin tid? ;-)
Vi er ofte enige om langt de fleste ting, men fordi vi ser vidt forskelligt på Ronaldo's vigtighed for holdet, samt hvilke værdier han står indenfor, har du absolut ingen grund til at være så respektløs.
Over and out...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Herre Gud hvor er det dog en latterligt tekst; CR var hamrende egoistisk, og virkede heller ikke synderligt lykkelig over Moratas fremragende kasse. Nå det så er sagt, så er jeg virkelig, virkelig glad for ham i Madrid, og jeg håber naturligvis, at han bliver karrieren ud ...
Husk dog lige på én ting - ingen er over klubben. Heller ikke Cristiano Ronaldo.
PS: Jeg tror ikke, at han selv mener, at han er vigtigere end klubben, det er der til gengæld en stribe fans, der åbenbart føler. Rystende.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...