Sammenslutningen af fanklubber i Real Madrid støtter CR7
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Derfor er ovenstående undskyldning ligeså overflødig, som den er latterlig.
Cristiano Ronaldo var udsat for en helt retfærdig pibekoncert lørdag aften. Det eneste han manglede var decideret at løbe hen og tage bolden fra Morata og sige "min".
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Er der en herinde, der kan forklare undertegnede, hvordan Cristiano agerede forkert i weekendens hjemmekamp mod Rayo...... hvad er gået min næse forbi?
Jeg så ikke selv kampen, derfor min undren over disse kritiske røster.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Daniel skrev: Jeg er lidt nysgerrig:
Er der en herinde, der kan forklare undertegnede, hvordan Cristiano agerede forkert i weekendens hjemmekamp mod Rayo...... hvad er gået min næse forbi?
Jeg så ikke selv kampen, derfor min undren over disse kritiske røster.
Han havde to aktioner i slutningen af kampen, hvor det umiddelbart havde været mere fornuftigt at aflevere bolden til Morata.
Det blev efterfølgende belønnet med en pibekoncert ned mod ham, men altså herreste Gud. Vi førte 4-0 og CR7 gjorde ikke noget med bolden, som Morata ikke kunne have gjort værre, så der er ingen skade sket ved, at den lille ikke fik sine to muligheder for at gøre sig selv til grin. Nu fik han så lejlighed til at leve efter devisen, at blind høne finder også korn, da han lavede et glimrende mål. Men det ændrer jo ikke ved, at Morata sæsonen igennem har brændt den ene store chance efter den anden.
Cristiano Ronaldo tilsidesatte ikke noget for klubben eller Morata ved at prøve at udbygge sin position som Pichichi.
Så Calma, Calma.......Cristiano Ronaldo er fortsat Guden og Morata er snart Arsenal-spiller (eller noget).
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Ét er Cristianos mange tåbelige langskud, hvor han som blind høne en sjælden gang finder korn. Men når man ligefrem ikke vil aflevere bolden, som var man i en børnehave, så sætter man for alvor et dårligt eksempel for de andre på holdet.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
DarioGomez skrev: Raul7=kongen og Siempre - lad os bare kalde det mindre uenighed, men hold da kæft I ser den situation forskelligt! :-D
Ja, og så ved vi, at Kongen har ret!!
Jeg er i princippet fuldstændig enig i, at Cristiano Ronaldo kom til at se dum ud i situationen og jeg havde også været edderspændt rasende, hvis det havde kostet os points i kampen. Her er Cristiano Ronaldo trods alt så intelligent, at han havde valgt afleveringen, hvis der havde været tvivl om kampens udfald.
Men vi fører 4-0, han har selv skabt sejren med første mål og oplæg til mål nr. 2, og så kan jeg altså fint leve med, at han tager et par chancer selv.
Han skal naturligvis tage utilfredsheden oppefra og ned, men de utilfredse skal også lige minde sig selv om, at det er Cristiano Ronaldo, der skal bære holdet igennem, mere end det er en lille forvirret Canterano, som alligevel snart er væk.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Derfor finder jeg også en undskyldning fra en fangruppe latterlig.
Længere er den ikke, omend jeg forstår Siempres pointe, så er vi jo bare uenige, men lad os komme videre.
- Ando4Real
- Gæst
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
as.com/videos/2014/04/01/portada/1396349542_598613.html
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Usandsynlig dårlig stemning til dagens træning i øvrigt:
as.com/videos/2014/04/01/portada/1396349542_598613.html
Igen ser man Ronaldos dårlige indflydelse på holdet.