Bedømmelse af truppen mod Dortmund

12 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (71 brugere)

3.6 Casillas
4.1 Carvajal
3.6 Coentrão
4.3 Pepe
3.2 Ramos
2.9 Alonso
3.5 Bale
3.0 Casemiro
2.7 Illarramendi
3.8 Isco
4.0 Modrić
3.2 Benzema
3.1 Cristiano Ronaldo
2.6 Morata
Hele holdet 3.4
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 måneder siden #2 af Sahinovic
Hvordan man kan give Ronaldo eller Bale et 4 tal for dagens præstation virker godt nok mystisk for mig - begge er til et klart 2 tal. De scorer begge et mål ja, men ej hvor er de ellers dårlige resten af tiden.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Sahinovic.

• Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #3 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Bedømmelse af truppen mod Dortmund
Carvajal bliver bare bedre og bedre I alle spillets facetter, nøj den dreng imponerer mig. Tør ikke tænke på hvor giftig den højre side bliver når Bale har fået en pre-season og de virkelig har fundet kemien.

12 år 3 måneder siden #4 af Steen
Morata burde aldrig nogensinde få lov til at tage Real Madrid trøjen på igen. For det første, så var han endnu en gang dårlig, hvor alt mislykkedes for ham. Men det er fint nok, det kan ske for enhver. Men når han så vælger at ligge ned i 20 sekunder efter han brændte en chance eller han mistede bolden, og bare blive der og vente, det gør mig sur. Det er endnu værre end det Ronaldo gør. En helt frisk Morata skal ud og knokle, for det første fordi at han har meget mere energi end de fleste spillere, Bale i dette tilfælde da han var hans makker i angrebet, og for det andet så skal han vise at han fortjener at få flere chancer. Men nej, han ligger bare ned og GÅR tilbage efter, mens BVB angriber. Skandaløs opførsel.

12 år 3 måneder siden #5 af Lars1991

AlanSahinovic skrev: Hvordan man kan give Ronaldo eller Bale et 4 tal for dagens præstation virker godt nok mystisk for mig - begge er til et klart 2 tal. De scorer begge et mål ja, men ej hvor er de ellers dårlige resten af tiden.

Really? Synes Bale spillede ret godt ellers. Men ja det var ikke Ronaldos dag.

Glad for at se Coentrao få relativt gode karaktere. Han var nemlig helt udemærket! Og det uden kamp form. Flot synes jeg.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Lars1991.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

12 år 3 måneder siden #6 af Sahinovic

Lars1991 skrev:

AlanSahinovic skrev: Hvordan man kan give Ronaldo eller Bale et 4 tal for dagens præstation virker godt nok mystisk for mig - begge er til et klart 2 tal. De scorer begge et mål ja, men ej hvor er de ellers dårlige resten af tiden.

Glad for at se Coentrao få relativt gode karaktere. Han var nemlig helt udemærket! Og det uden kamp form. Flot synes jeg.

Hvad synes du var godt ud over hans mål?

Der er to situationer hvor det bare simpelthen ikke er godt nok, den ene hvor vi kommer i et kontra angreb hvor han kan spille den ud til en fri Ronaldo også kan han selv løbe ind i midten og modtage den igen, men i stedet for vælger han at holde på den, gå ned i tempo og i sidste ende mister han den. Den anden situation hvor han vælger at køre selv i stedet for at spille til en helt fri Morata.

Hans mål er godt, også er der egentlgit ikke mere, næsten helt usynlig, forventer ihvertfald mere af ham.

Florentino Pérez

12 år 3 måneder siden #7 af BBB
Hvordan kan man, efter Moratas kamp med bolden i og omkring feltet, argumentere for, at det vil være en god ide, at give ham bolden? ;-)

Var det 3 gange i træk, at han prøvede at trække til højre og fyre kanonen af? Ingen af gangene kom bolden imod mål.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JimmyBroe, andreashn

12 år 3 måneder siden #8 af M_linding
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved M_linding.

12 år 3 måneder siden #9 af Sahinovic

BBB skrev: Hvordan kan man, efter Moratas kamp med bolden i og omkring feltet, argumentere for, at det vil være en god ide, at give ham bolden? ;-)

Var det 3 gange i træk, at han prøvede at trække til højre og fyre kanonen af? Ingen af gangene kom bolden imod mål.

Sikke en mærkelig tankegang og have at man ikke skal spille en helt fri Morata? Han er faktisk Real Madrid spiller, vores medspiller.

Hvor mange gange har Ronaldo eller for den sags skyld Bale ikke prøvet og og trække til højre eller venstre for at fyre kanonen af, og ingen af gangene kom bolden imod mål??? (-;

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

12 år 3 måneder siden #10 af Lars1991

AlanSahinovic skrev:

Lars1991 skrev:

Hvad synes du var godt ud over hans mål?

Der er to situationer hvor det bare simpelthen ikke er godt nok, den ene hvor vi kommer i et kontra angreb hvor han kan spille den ud til en fri Ronaldo også kan han selv løbe ind i midten og modtage den igen, men i stedet for vælger han at holde på den, gå ned i tempo og i sidste ende mister han den. Den anden situation hvor han vælger at køre selv i stedet for at spille til en helt fri Morata.

Hans mål er godt, også er der egentlgit ikke mere, næsten helt usynlig, forventer ihvertfald mere af ham.

Han var konstant farlig. Kan huske flere gange hvor han trækker ind i banen, den ene gang spiller han det videre ud til Ronaldo, anden gang får han et frispark. Derudover var der et par gange hvor han snød en Dortmund spiller ved at gå til baglinjen. En imod Hummels og en imod deres back. Og det hvad jeg lige kan huske umiddelbart.

Og den første situation du nævner tror jeg godt jeg kan huske, det var der han prøvede at spille en lidt mindre fri Benzema? Det var ikke en god nok aflevering nej.
Den anden situation er det den hvor han selv starter hele nede fra midten af? Ja måske skulle han spille den i stedet, men han kunne også bare have scoret efter den solo tur.

12 år 3 måneder siden #11 af Real Madrid
Ronaldo's kamp nummer 100 btw?

Sys der står 106 under statistikker, når jeg søger på nettet. Og han har vel ikke spillet 6 kampe i CL kval?

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 3 måneder siden #12 af Siempre Madrid
En dejlig kamp af vores backs, som hver især gjorde det rigtig godt. Hvis Carvajal kan holde det niveau, falder der en gevaldig sten fra mit hjerte. Coentrao må have givet Marcelo dybe panderynker, for vi skal mange dage tilbage for at finde brasilianeren på samme niveau. Rigtig mange dage.

Og så var Pepe bare enestående i det centrale forsvar. Fantastisk kamp!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum