El Confidencial: Real Madrid ikke med i FIFA-undersøgelse
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spanske El Confidencial kan Real Madrid ånde lettet op i forhold til FIFAs undersøgelse omkring spanske klubbers ageren i forhold til at hente mindreårige spillere til klubben.
Det fik i går FIFA til at idømme Barcelona en straf, som indebærer, at den catalanske klub ikke må købe spillere i de kommende to transfervinduer, men Real Madrid risikerer ikke at havne i samme situation.
El Confidencial meddeler nemlig, at Real Madrid tidligere er blevet undersøgt af FIFA og her fandt man kun en mistænkelig sag, som hurtigt blev fejet af bordet, idet den unge spillers mor boede i Madrid.
Real Madrid har i de senere år beskyttet sig mod FIFAs regler ved helt at undgå at hente mindreårige spillere fra udlandet.
Madridista.dk vil naturligvis følge denne sag tæt i den kommende tid i forhold til Real Madrid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det vil være super, hvis der intet er at komme efter :)
Chamartin skrev: Cool, jeg håber El Confidencial har bedre styr på sine kilder end AS, der mener, at såvel Real som Atlético er under mistanke.
Citerer AS ikke bare Sport?
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Chamartin skrev: Cool, jeg håber El Confidencial har bedre styr på sine kilder end AS, der mener, at såvel Real som Atlético er under mistanke.
Helt enig. Marca mener, at sagen kører i øjeblikket, men at den er taget så sent op, at Real Madrid ikke kan nå at blive ramt i sommerens transfer-vindue, hvis der er Barcelona-rod i deres sager.
Når man kigger Real Madrids ungdomshold igennem, så er der kun spaniere i de yngste rækker (Bortset fra argentinske Leonel hos Benjamín A), så jeg tror (og håber), at Real Madrid klarer sig uden om.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
BBB skrev:
Citerer AS ikke bare Sport?
Nej, nu har jeg været inde og checke Sport.es, og det er tværtimod dem, der citerer AS.
Men hvis undersøgelsen, som refereret af El Confidencial allerede er resulteret i, at der ikke er mistanke mod Real Madrid, så er der jo intet at frygte.
HVAD jeg derimod faldt over på Sport, var at de var i gang med at grave konspirationer frem, der skulle pege imod Real Madrid.
Bla. at et af medlemmer i FIFA's undersøgelsesudvalg var trediepræsident Pedro López Jiménez i Real Madrid og tilmed det eneste spanske medlem.
Jo jo, endnu engang er alle deres egne omgåelser af regler og etik jo de grumme madrileneres skyld!