Adán fortørnet over respektløshed
- Siempre Madrid
- Emne forfatter
- Administrator
Antonio Adán blev i dag udvist efter kun fem minutters spil af kampen mod Real Sociedad og efterfølgende var han ærgerlig over sin skæbne, men han følte sig også uretfærdigt behandlet af Real Madrids fans og spansk presse, som ikke har givet ham den bedste opbakning. Til spansk presse sagde han:
- Det har været nogle uger, hvor der er blevet sagt meget. Jeg har forholdt mig tavs. Jeg har fået førstevalget gennem mit arbejde. Jeg har været her i 16 år og intet overrasker mig. Der har været meninger, som viser mangel på respekt. Jeg er en del af dette hold, uanset hvad. Jeg er en spiller fra egne rækker, hvilket mit CV viser. Jeg har et klart billed af, hvad der har bragt mig hertil og det vil jeg fortsætte med.
Antonio Adán beklagede samtidig det røde kort, som han dog mente var for hårdt dømt:
- Træneren valgte holdet til kampen og min intention var at gøre mit bedste. Træneren og jeg gør ikke et større nummer ud af de meninger, som bliver ytret. Jeg var forbandet ærgerlig, da jeg kom ned i omklædningsrummet, det er klart når man har spillet få kampe i La Liga og man bliver smidt ud efter fem minutter. Efter min mening var det røde kort for hårdt. Der er straffe, men udvisningen var urimelig. Jeg erkender, at det var en uheldig aktion fra min side.
Antonio Adán har nu karantæne i kampen mod Osasuna i næste weekend, men måske får han chancen igen på onsdag i Copa del Rey-kampen mod Celta.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Mohammed186
- Gæst
No solo soy perfecto, también soy Madridista.