Monaco og Manchester City til møde i Madrid

12 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spanske Deportes Cuatro har Florentino Pérez her til aften holdt møde med flere store fodboldpersonligheder på en restaurant i Madrid.

Med på mødet var Radamel Falcao og dennes agent, Jorge Mendes. De var begge på Estadio Santiago Bernabéu i går. Herudover var også Manchester Citys fodbold-direktør, Txiki Begiristain og Monacos stenrige ejer, Dmitry Rybolovlev, samt magnaten Peter Lim, som tidligere på denne sæson forsøgte at købe Valencia.

Der er naturligvis ikke kommet noget ud om mødets indhold, men Deportes Cuatro bringer historien om, at der lægges op til en gigantisk byttehandel mellem de tre klubber til sommer og hold nu godt fast:

Real Madrid sender Ángel di María til Monaco. Den franske klub sender Radamel Falcao til Manchester City, som i stedet sender El Kun Agüero til Real Madrid.

Agurketid i Madrid eller er der noget stort under opsejling. Tiden vil vise det.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #2 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Monaco og Manchester City til møde i Madrid
Agüero kan blive i City, Di Maria skal ingen vegne. De ville jo være, som at fjerne holdets kreativitet!
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved CristianoRonaldo.

• duracc
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #3 af duracc
Besvaret af duracc på emne Monaco og Manchester City til møde i Madrid
Det skal rigtig gerne ikke ske! Angel har, i mine øjne, været stjernen under Carlo. Ej hvis der er nogen der kender en af de tre direktører, så må i sgu gerne lige høre, om de ikke kan lade være med den byttehandel, TAK!

12 år 3 måneder siden #4 af BBB
Hvordan vil det påvirke Benzema med en konkurrent?

Hvordan vil det påvirke vores midtbane, at der er en færre?

Jeg tror simpelthen ikke på det. Men jeg troede heller ikke på, at Özil skulle sælges. Ja, eller Raul skulle til Schalke.

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #5 af Pepe

BBB skrev: Hvordan vil det påvirke Benzema med en konkurrent?

Jeg tror simpelthen ikke på det. Men jeg troede heller ikke på, at Özil skulle sælges. Ja, eller Raul skulle til Schalke.

Eller Makelele skulle sælges eller Del Bosque skulle fyres, hvad som helst skøre ting er muligt under Florentino.

Hvis det er sandt, så har Florentino ikke lært noget som helst af sine mange fejl, og det vil bevise at træneren har intet at sige i Madrid .

12 år 3 måneder siden #6 af Dios
Jeg tænker bare, Di María spiller fantastisk godt i Real Madrid, og må se sig selv som en kæmpe konkurrent til en start plads, også til næste sæson. Vil man så tage skridtet ned og skifte til Monaco? Det tror jeg altså ikke.

Jeg håber godt nok heller ikke den holder den historie. Di María har vist sig at være yderst brugbar, og skal vi ikke snart holde os fra alle de spillere med glaslegemer! Jeg mindes jo ikke og have set Agüero spille 10 kampe i streg grundet skader.

Og uanset hvad, så vil jeg faktisk på ingen måder bytte Di María til Falcao eller Agüero, også har vi jo ham der den fremragende franskmand!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 3 måneder siden #7 af DarioGomez
Det er sådan set et ret interessant spørgsmål - for hvad gør vi, når nu Khedira også kommer tilbage?

Dog har dette forår vist os, at vi i hvert fald godt kan bruge en kantspiller mere, for da Jesé blev skadet og Khedira også var det, så blev vi enormt sårbare på flankerne. Reelt set har vi kun Bale, dí María og Bale, som kan spille der - og det er jo for lidt.

Så kan vi naturligvis argumentere for, at vi har Jesé i baghånden, men fire spillere til to pladser er altså heller ikke i overkanten. Tværtimod faktisk.

Så et ung kant talent ville pynte, evt. et navn fra Castilla, alternativt så bør vi hente en solid reservespiller, som vil have det ok med at være femtevalg til pladsen.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 3 måneder siden #8 af Siempre fiel

Pepe skrev:

BBB skrev: Hvordan vil det påvirke Benzema med en konkurrent?

Eller Makelele skulle sælges eller Del Bosque skulle fyres, hvad som helst skøre ting er muligt under Florentino.

Hvis det er sandt, så har Florentino ikke lært noget som helst af sine mange fejl, og det vil bevise at træneren har intet at sige i Madrid .

Ja du ved jo ALT om hva Ancelotti ønsker og om det evt sku være ham der var interesseret i dette. Men så er det self lettere at komme med den amøbesimplificerede: "Florentino, du meget dum"!
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

12 år 3 måneder siden #9 af baggins
Jaaa... Perez køb endelig endnu en superstjerne, hvor vi har en i forvejen... og så en spiller med glasben, der for Robbens ben til at ligne beton.
Jeg kunne forstå hvorfor man ville købe ny en verdensklasse angriber, hvis Benzema ikke rigtig slog til - men det er langt fra tilfældet. Vi skal bare have en god backup, som kan presse Benzema en smule, men samtidig acceptere en plads på bænken.
Jeg har længe været træt af Perez og han ved givetvis meget om at tjene penge til klubben, men fodbold og hvordan man opbygger en homogen trup lærer han aldrig. Man ved ikke om man skal grine eller græde, men man kan kun håbe det er en and.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 3 måneder siden #10 af Sahinovic
Jeg kan simpelthen ikke se hvad vi skal med en Aguero, ja manden er fantastisk, men han spiller i et Manchester City hold hvor han konstant bliver fodret med bolde af Silva, Nasri, Yaya etc. så spørgsmålet er om han vil blive det samme i Real Madrid, da vi jo har Ronaldo og Bale på hver deres side som helst gerne vil gå selv.

Aguero holder til tider også alt for meget på bolden, og vil også gerne gøre tingene færdigt selv - har vi brug for sådan en type? Ifølge mig har vi ikke, der passer Benzema perfekt i spillet som en der gerne vil spille bolden første gang.

Så hellere en Diego Costa i Real Madrid - og ja jeg ved at de fleste vil hade mig her inde for at overhovedet at bringe Diego Costa på banen, men manden er fantastisk og en rigtig fighter!

Florentino Pérez

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #11 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Monaco og Manchester City til møde i Madrid

AlanSahinovic skrev: Jeg kan simpelthen ikke se hvad vi skal med en Aguero, ja manden er fantastisk, men han spiller i et Manchester City hold hvor han konstant bliver fodret med bolde af Silva, Nasri, Yaya etc. så spørgsmålet er om han vil blive det samme i Real Madrid, da vi jo har Ronaldo og Bale på hver deres side som helst gerne vil gå selv.

Aguero holder til tider også alt for meget på bolden, og vil også gerne gøre tingene færdigt selv - har vi brug for sådan en type? Ifølge mig har vi ikke, der passer Benzema perfekt i spillet som en der gerne vil spille bolden første gang.

Så hellere en Diego Costa i Real Madrid - og ja jeg ved at de fleste vil hade mig her inde for at overhovedet at bringe Diego Costa på banen, men manden er fantastisk og en rigtig fighter!

Aguero er en klassespiller. Hans mange skader er selvfølgelig en bekymring, men en skadesfri Aguero er mindst en klasse bedre end Benzema. Han er skarpere foran mål, og har evner med bolden, som Benzema kun kan drømme om. Han er også god til at modtage og aflevere bolden. Det er Benzema altså ikke den eneste angriber i verden, der kan finde ud af.

Jeg er heller ikke bekymret for, om han vil kunne spille sammen med Ronaldo og Bale. Dygtige spillere kan altid finde en måde at få tingene til at fungere på. Bare se på Bale; folk var også bekymret for, om han ville drible for meget. Det gjorde han til tider i Tottenham, hvor han skulle skabe det hele. Men han har overhovedet ikke haft problemer med at tilpasse sin spillestil i Madrid. Det vil Aguero heller ikke have.

I forhold til byttehandlen, så synes jeg egentlig, at vi får udemærket værdi ud af den. Di Maria i bytte for Aguero er i den forstand fint, men det efterlader bare et stort hul i truppen. Hvis Di Maria forlader os, så mangler vi virkelig reserver på kanterne og mulighvis også på centrale midtbane.

Så i sidste ende er jeg nok enig med flertallet i, at vi ikke skal lave denne handel, men den er ikke så forfærdelig igen. Lad os nu ikke overvurdere Di Maria. Han har spillet rigtig flot de seneste 3 måneder, men lad os ikke glemme sidste sæson eller bare den første halvdel af denne sæson, hvor han langt fra brillierede på samme måde.

12 år 3 måneder siden #12 af Sahinovic

RasmusKring skrev:

AlanSahinovic skrev: Jeg kan simpelthen ikke se hvad vi skal med en Aguero, ja manden er fantastisk, men han spiller i et Manchester City hold hvor han konstant bliver fodret med bolde af Silva, Nasri, Yaya etc. så spørgsmålet er om han vil blive det samme i Real Madrid, da vi jo har Ronaldo og Bale på hver deres side som helst gerne vil gå selv.

Aguero er en klassespiller. Hans mange skader er selvfølgelig en bekymring, men en skadesfri Aguero er mindst en klasse bedre end Benzema. Han er skarpere foran mål, og har evner med bolden, som Benzema kun kan drømme om. Han er også god til at modtage og aflevere bolden. Det er Benzema altså ikke den eneste angriber i verden, der kan finde ud af.

Jeg er heller ikke bekymret for, om han vil kunne spille sammen med Ronaldo og Bale. Dygtige spillere kan altid finde en måde at få tingene til at fungere på. Bare se på Bale; folk var også bekymret for, om han ville drible for meget. Det gjorde han til tider i Tottenham, hvor han skulle skabe det hele. Men han har overhovedet ikke haft problemer med at tilpasse sin spillestil i Madrid. Det vil Aguero heller ikke have.

I forhold til byttehandlen, så synes jeg egentlig, at vi får udemærket værdi ud af den. Di Maria i bytte for Aguero er i den forstand fint, men det efterlader bare et stort hul i truppen. Hvis Di Maria forlader os, så mangler vi virkelig reserver på kanterne og mulighvis også på centrale midtbane.

Så i sidste ende er jeg nok enig med flertallet i, at vi ikke skal lave denne handel, men den er ikke så forfærdelig igen. Lad os nu ikke overvurdere Di Maria. Han har spillet rigtig flot de seneste 3 måneder, men lad os ikke glemme sidste sæson eller bare den første halvdel af denne sæson, hvor han langt fra brillierede på samme måde.

Aguero er bestemt verdens klasse.

Men igen til det med at modtage og aflevere bolden - jeg tror også han er god til det, men han gør det bare ikke så tit som f.eks. en Benzema gør. Aguero er generelt typen der vil alt selv, og derfor vil jeg helst ikke have ham i Real Madrid da vi har nok af de typer og jeg gerne vil have lidt mere flow i spillet og det tror jeg ikke på at en Aguero kan være med til at gøre bedre.

Florentino Pérez

Leveret af Kunena Forum