Truppen mod Real Sociedad - runde 32

12 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti har i dag udtaget truppen til morgendagens brag mod Real Sociedad og her lurer et par gevaldige overraskelser.

Som frygtet er Cristiano Ronaldo ikke meldt klar til den kamp og det giver en særdeles overraskende plads til den brasilianske lejesvend hos Real Madrid Castilla, Willian José.

Lige så overraskende er det, at stortalentet Álvaro Medrán er udtaget til midtbanen.

Real Madrid må fortsat se bort fra Marcelo, Arbeloa, Khedira og Jesé.

Truppen mod Real Sociedad:

Målmænd: Diego López, Casillas, Jesús.

Forsvar: Carvajal, Ramos, Pepe, Varane, Nacho, Coentrao.

Midtbane: Casemiro, Xabi Alonso, Illarramendi, Modric, Isco, Medrán, Di María, Bale.

Angreb: Benzema, Morata, Willian José.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 måneder siden #2 af Sahinovic
Håber på en:

Casillas

Carvajal - Pepe - Varane - Coentrao

Modric - Alonso - Di Maria

Bale - Benzema - Isco

Florentino Pérez

12 år 3 måneder siden #3 af raul7=kongen
Pyh, det bliver godt nok spændende. Som jeg har set La Real i denne sæson, så er deres styrker klart centralt i banen, med en kompakt midtbane foran et ualmindeligt stærkt midterforsvar og så med tre hurtige frontløbere. Jeg håber det kan blive en fordel, at Ramos og Pepe er hurtige i defensiven, men frygter at Alonso kan komme til kort i sådan et opgør.

Offensivt håber jeg i den grad, at vi har Di Maria på venstre-kanten, mens Isco eller Illarra kan tage den tredje position på midtbanen - ellers frygter jeg godt nok, at det hele bliver forkrampet centralt i banen.

Det kan lade sig gøre, men jeg kunne godt frygte vi får en lille 3-1-snitter eller lignende mod et skarpt hjemmehold.

12 år 3 måneder siden #4 af Siempre fiel
Ja det er en mindst ligeså svær kamp som den i Sevilla og jeg frygter den oz. Håber for alt i verden bare ik vi stiller med vores "dynamiske duo", Xabi og Illarra, for så er vi da helt på røven. Håber på samme opstilling som AlanSahinovic (selv om Iker self ik spiller).

12 år 3 måneder siden #5 af Elkrimi
Den defensive organisation bliver afgørende, for selvom Ronaldo ikke er med skal vi nok skabe chancer til et par scoringer.

Plusset i denne kamp, ift. Sevilla-kampen, er at spillerne går ind til opgøret med stor selvtillid.

Dejligt at Alvaro Medran får chancen for at komme med. Han virker lovende!

Leveret af Kunena Forum