Ancelotti: Jeg tror på mesterskabet, hvis vi slår La Real

12 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti mødte i dag spansk presse forud for morgendagens opgør mod Real Sociedad, som ubetinget skal vindes, hvis den lille chance for et spansk mesterskab skal bevares.

Her må Real Madrid se bort fra Cristiano Ronaldo og om det siger Ancelotti:
- Vi giver Cristiano Ronaldo en pause, han er skadet. Vi gør det for at ikke tage en risiko, vi har mange vigtige kampe og vi foretrækker at lade ham blive hjemme. Han træner i morgen og på søndag og er klar til tirsdagens kamp.

Herudover kom Ancelotti ind på følgende emner:

Di María:
- Han er klar, er med i truppen, men jeg tror ikke at han starter inde. Han har tabt sig en smule og har trænet for sig selv. Hold-opstillingen ser vi på i morgen, for alle er endnu ikke klar efter Champions League-kampen.

Kamp-programmet:
- Jeg vil ikke sige, at det er et umuligt kamp-program, men det er et program, som er meget svært at styre. Hvis vi sammenligner os med de tyske hold, kommer de mere friske ind i februar og marts end andre hold. Det er ikke nemt at styre den kalender. Vi spillede 9 kampe i januar, ikke bare os, men mange andre hold. Det er et mirakel, at de spanske hold har fem hold med i de europæiske turneringer. Det er ikke let med det program, som vi har. Skaderne her er helt normale.

Om skaderne:
- Vi har skader til Khedira, Jesé og Arbeloa, som er vigtige folk. Generelt synes jeg, ar holdet gør det godt, med en fod fysisk form, som vi viste i onsdags, selv om vi sænkede niveauet lidt af taktiske hensyn, for at holde nullet. Men det er rigtigt, at vi mangler spillere lige nu.

Real Sociedad:
- Vi ved, at det er en meget svær modstander, som spiller rigtig godt hjemme. Vi skal yde det optimale, for det er en meget vigtig kamp i La Liga. Vi skal vinde, for jeg tror fortsat på muligheden for at blive mestre. Vi behøver mod dette hold, som er meget stærke hjemme, at gøre det bedre end i de seneste kamp. Jeg mener, at La Liga bliver meget svær, hvis ikke vi vinder i morgen. Derfor er målet at vinde og gøre det maksimale for at opnå det. Det bliver en hård kamp, som vi er nødt til at spille med stor intensitet. Vi skal give os 100% fysisk og mentalt og spille som et hold. Vi ved, at La Real er en meget farlig modstander og vi skal være meget opmærksomme.

Khedira:
- Han følger fortsat en individuel plan og jeg tror, at han kan træne med os om 10-15 dage.

Erstatninger for Cristiano:
- Vi har flere muligheder, vi kan spille med Morata eller trække Isco lidt tilbage og lade ham veksle med angriberne.

Bales øjeblik:

- Jeg synes, at Bale er rigtig god. Jeg ved ikke, om det er hans bedste øjeblik i sæsonen, men hans kampe er gode, med regelmæssighed, kontinuitet. Det er en mulighed at flytte ham over på den anden kant i Cristiano Ronaldos fravær.

Forsvaret mod Carlos Vela:
- Vi ændrer ikke dispositionen på holdet, men jeg synes at Carlos Vela er en meget vigtig spiller for La Real, ligesom resten af angriberne. Han er den hurtigste og mest intelligente af dem, der spiller forrest.

FIFAs sanktion mod Barcelona:
- Nej, det er ikke et emne, som jeg vil gå ind i, for det vedrører ikke mig. Jeg kan godt lide fodbold og dette er et andet tema end fodbold.

Får Isco genvalg:
- Ja, Isco vil spille.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 måneder siden #2 af Raul-rik
Khedira:
- Han følger fortsat en individuel plan og jeg tror, at han kan træne med os om 10-15 dage.

Kan man forvente, at Sami spiller kampe i den nuværende sæson?

12 år 3 måneder siden #3 af Siempre Madrid

Raul-rik skrev: Khedira:

Ja, det er den plan, som man arbejder ud fra. De sidste kampe i La Liga.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 3 måneder siden #4 af Raul-rik

Siempre Madrid skrev:

Raul-rik skrev: Khedira:

Ja, det er den plan, som man arbejder ud fra. De sidste kampe i La Liga.

Så det store ønske jeg har om, at Khedira skal hjælpe vores midtbane med sin fysiske tilstedeværelse i en CHL semi på udebane kan jeg godt vinke farvel til .... ? ;-)

12 år 3 måneder siden #5 af Real Madrid
Håber virkelig ikkke, man starter med Morata inde...

Lopez

Carvajal Pepe Ramos Coentrao

Alonso
Illarra Modric

Bale Benzema Isco

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum