Tiki-taka: Real Madrid henter Siqueira
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge det spanske fodboldprogram, Tiki-taka, har Real Madrid allerede sikret sig en aftale med den 27-årige venstreback, Guilherme Siqueira, som i øjeblikket er udlejet til Benfica fra Granada.
Interessen for Siqueira er ikke ny, for på transfervinduets sidste dag i august måned, havde han allerede en aftale i stand med Real Madrid, men da Manchester United på samme tid ikke kunne beslutte sig for et endeligt køb af Fabio Coentrao, endte brasilianeren med at måtte tage til takke med en lejeaftale med den portugisiske storklub.
Real Madrid har tidligere været sat i forbindelse med blandt andre Sevillas Alberto Moreno, men her menes prisen at være en helt anden, nemlig i omegnen af 30 millioner €. Siqueira koster omkring 10 millioner €.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
M_linding skrev: Taget i betragtning at man - formentlig - gerne vil satse på Marcelo som 1. valg, så virker det fornuftigt at spare de 20 mio. euro.
Men der er bare lige det med Marcelo, at han ikke har præsteret på sit højeste siden hans første skade, og har tydelige problemer med at finde et stabilt niveau. Moreno har potentialet til at blive den venstreback værdig, og spørgsmålet er hvad man skal satse på.
Siqueira kender jeg ikke det store til, men siden hans beskedne karriere, så går jeg ikke udfra han er den bedste på hans position, men ser man lyset i Marcelo, som jeg personligt gør, og er villig til at give ham tillid for at finde niveauet, så er Siqueira det bedste valg.
Marcelo's mange skader de senere år, samt hans formdyk skal man være forberedte på, på sigt, så derfor synes jeg samtidig man skal, hvis man altså kan, lave en forhåndsaftale med Moreno, som besidder et unikt talent, og er meget af det en back skal kunne i Real Madrid.
Jeg håber man satser på Marcelo. Køber Siqueira til næste sæson, og har noget der minder om en forhåndsaftale med Moreno, som kan viderudvikle sig i Sevilla og få fuld spilletid. Kan man lave noget á la dette, så vil jeg kalde det win-win :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.