Bedømmelse af truppen mod Real Sociedad
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (34 brugere)
Hele holdet 3.4
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
ellers sygt spillet af vores 2 tårne ( ramos/pepe)
fz skrev: hmm ikke for at blande mig men hvordan kan nogen af jer give morata 3 og 4 uden at give maria ? det kan godt være i har overset det.
ellers sygt spillet af vores 2 tårne ( ramos/pepe)
Jeg synes stadigvæk at karakterene skulle være mellem 0-10, for kan ikke se hvordan en Morata der spillede nogle fine 10 min kan få 3,6, mens Benzema der spillede gode 90 minutter får 3,8.
Fra 0-10, så ville jeg give Morata 6 og Benzema 8, hvor 4 er bestået.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Er der ikke en venlig sjæl som kan fortælle mig hvordan satan Bale kan få så gode karakterer efter idag? Er det virkelig målet som trækker den så meget op?
Jeg synes Bale var vores eneste farlige mand i første halvleg. Også ham der lægger en god aflevering til Benzema som fører til målet. Generelt en konstant trussel efter min mening.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Er der ikke en venlig sjæl som kan fortælle mig hvordan satan Bale kan få så gode karakterer efter idag? Er det virkelig målet som trækker den så meget op?
Det der skal forklares er, hvordan Isco og Bale kan få samme karakter.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
rezamadridista skrev:
Jeg synes ingen af dem spillede godt idag, og faktisk helt forfærdeligt. Bale ville jeg give 1, men hans afgørende mål trak ham op på 2. Isco fortjente 1, men hans vilje til og ville have bolden, og prøve at kreere trak ham op. Fælles for dem begge var, at ingen af deres aktioner idag var specielt vellykket.
Jeg forventer mig i den grad mere af Bale, og i 89 min. så stod Bale på kanten, og spillede den enten tilbage eller ind på midten. Han havde intet succes i højresiden, og meget lidt i venstresiden. Jeg er endnu engang rigtig skuffet over hans tilgang til ikke og ville have bolden, eller søge andre positioner end og isolere sig ude på kanten.
rezamadridista skrev:
Og hvordan Benzema kan få 5?! Han var god, men en femmer kræver at man spiller en helt igennem perfekt kamp, og ikke blot laver et verdensklasseskud, og deltagere flittigt i opspillet.
Steen skrev:
rezamadridista skrev:
Og hvordan Benzema kan få 5?! Han var god, men en femmer kræver at man spiller en helt igennem perfekt kamp, og ikke blot laver et verdensklasseskud, og deltagere flittigt i opspillet.
Nu ved jeg ikke med dig, men i min verden er der forskel på en fantastisk kamp og en perfekt kamp. Benzema spillede fantastisk i mine øjne idag, og derfor får en 5.
Jeg forventer mig i den grad mere af Bale, og i 89 min. så stod Bale på kanten, og spillede den enten tilbage eller ind på midten. Han havde intet succes i højresiden, og meget lidt i venstresiden. Jeg er endnu engang rigtig skuffet over hans tilgang til ikke at ville have bolden.
Han blev nu udskiftet i 86 minut... Og du er godt klar over, at han blev skadet lige før sit mål, ikke? Hvis det stod til ham så skulle han udskiftes med det samme, men det fik han ikke lov til.
Jeg synes, at han gjorde det dårligt i første halvleg, men han stod dog bag målet til 1-0. Han var god i anden halvleg, hvor Real Sociedad havde rigtig svært ved at stoppe ham.
Nu ved jeg ikke med dig, men i min verden er der forskel på en fantastisk kamp og en perfekt kamp. Benzema spillede fantastisk i mine øjne idag, og derfor får en 5
Jeg var ikke klar over, at Madridista.dk kalder en femmer for en fantastisk kamp, men 5 er stadig top karakter, og det kan man umuligt give en angriber, efter sådan en præstation.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Dios skrev:
rezamadridista skrev:
Jeg synes ingen af dem spillede godt idag, og faktisk helt forfærdeligt. Bale ville jeg give 1, men hans afgørende mål trak ham op på 2. Isco fortjente 1, men hans vilje til og ville have bolden, og prøve at kreere trak ham op. Fælles for dem begge var, at ingen af deres aktioner idag var specielt vellykket.
Jeg forventer mig i den grad mere af Bale, og i 89 min. så stod Bale på kanten, og spillede den enten tilbage eller ind på midten. Han havde intet succes i højresiden, og meget lidt i venstresiden. Jeg er endnu engang rigtig skuffet over hans tilgang til ikke og ville have bolden, eller søge andre positioner end og isolere sig ude på kanten.
Jeg må erklære mig uenig.
Jeg så slet ikke den gejst og vilje du beskriver at du så ved Isco. Jeg fandt nogle par situationer, hvor jeg savnede at han kom med tilbage også har jeg også altid savnet en mere aggressiv Isco generelt. Jeg ved godt at han ikke er sådan en type, men ærlig talt, hvor svært er det at gå hårdere til en bold end hvad Isco gør. Det kan ikke blive mere sløset.
Jeg havde givet ham et et-tal, men den aflevering til Carvajal der knækkede Real Sociedads forsvar gav mig en mini orgasme.
Mht til Bale, så kan jeg se at jeg har givet ham et fire tal, og efter at have tænkt over det noget mere, så har han vel fortjent et 3-tal/3 pil op. Det var ikke en af Bales gode dage, ej hellere en dårlig en. Som der bliver nævnt oppe, så følte jeg at Bale virkelig var den der kunne starte et angreb (specielt i første halvleg), nu hvor vi både manglede Di Maria og Ronaldo. Han havde ok mange fejl, men når det så endeligt lykkedes for ham, så beundrer jeg virkelig det han gør.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Jeg må erklære mig uenig.
Jeg så slet ikke den gejst og vilje du beskriver at du så ved Isco. Jeg fandt nogle par situationer, hvor jeg savnede at han kom med tilbage også har jeg også altid savnet en mere aggressiv Isco generelt. Jeg ved godt at han ikke er sådan en type, men ærlig talt, hvor svært er det at gå hårdere til en bold end hvad Isco gør. Det kan ikke blive mere sløset.
Jeg havde givet ham et et-tal, men den aflevering til Carvajal der knækkede Real Sociedads forsvar gav mig en mini orgasme.
Mht til Bale, så kan jeg se at jeg har givet ham et fire tal, og efter at have tænkt over det noget mere, så har han vel fortjent et 3-tal/3 pil op. Det var ikke en af Bales gode dage, ej hellere en dårlig en. Som der bliver nævnt oppe, så følte jeg at Bale virkelig var den der kunne starte et angreb (specielt i første halvleg), nu hvor vi både manglede Di Maria og Ronaldo. Han havde ok mange fejl, men når det så endeligt lykkedes for ham, så beundrer jeg virkelig det han gør.
Jeg så heller ingen gejst hos Isco, men vilje :) Han var konstant boldsøgende, og han prøvede rigtig mange gange at starte et angreb, men som sædvanlig for ham, så har han for mange boldberøringer og dribler for meget.
Jeg forstår ikke argumentet Bale var den farligste, så derfor skal han have en topkarakter? Det efterlader altså ikke meget til når han så spiller fantastisk. Bale var jo på ingen måder farlig idag, og selvom vi ved han kan være det, så skal han jo ikke krediteres for at have evnerne til det. Han havde 1 afslutning på mål, som var farlig og det var hans fremragende mål, ellers mindes jeg ikke nogle af hans aktioner som værende farlige idag.
Det jeg mener er egentlig bare, at hvis folk giver Bale 4 og 5 for denne præstation, så bliver der ikke forventet meget af ham!