Mourinho: Hvorfor har Adán ikke ret til at spille
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
José Mourinho var glad for de tre points i sejren over Real Sociedad, men samtidig var han vred på Antonio Adáns vegne. Det fortalte han til spansk presse efter kampen:
- Jeg fortalte Adán, at pibekoncerten var rettet mod mig og ikke mod ham. Men min personlige mening er, at det var meget respektløst over for Adán. Han har været 16 år i klubben, han er født i Madrid og han fortjener ikke dette. Adán fortjener at være glad, men jeg ved ikke hvorfor sådan noget sker i Spanien. Problemet er, at pressen har transformeret et angreb på José Mourinho om til en respektløshed over for Adán. Sådan er det.
The Special One mente samtidig, at det var Varane, som havde sat Adán i en svær situation med sin tilbagelægning, som førte til straffesparket og udvisningen, som han iøvrigt ikke mente var rimeligt:
- Jeg har endnu ikke set situationen i fjernsynet, men min hukommelse siger mig, at det er Varane, som efterlader Adán i en svær situation og derefter Adán, som skal afgøre om han skal sparke bolden langt væk. Men han valgte at lave en aflevering og det gik ikke godt. Derefter var han nødt til at lave straffe, men jeg mener at der var to spillere, som førte til målet....på en anden bane og med et andet hold var det nok til gult kort, ikke rødt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvilken Barca-episode taler han om her?
på en anden bane og med et andet hold var det nok til gult kort, ikke rødt.
- Tobiasillas
- Gæst
-
Hvorfor gør han det? Han vil opnå meget mere hvis han koncentrere sig om sit eget hold sit eget spil
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Det bliver ydermere problematisk, når førstekeeperen er anfører og netop kåret til verdens bedste for femte gang. Det er et temmelig ynkeligt forsøg på at fortsætte krigen mod den spanske presse, selvom topledelsen i klubben tydeligvis ønsker en anden vej.
Jeg vil ikke mene der er nogen tvivl om, at Casillas er bedre end Adan.
Så jeg forkert, eller nægtede Casillas at modtage anførebindet af Cristiano? Og i så fald, hvordan skal man lige tolke det?
Det virker som om Casillas er ret så utilfreds? Hans aktion ved 3-4 målet virkede heller ikke overbevisende på nogen måde.
Javidst, det var godt sparket ind, men det ligner bare ikke Casillas med det mærkelige udfald i "forsøg" på at redde bolden.
Synes det er svært at Casillas har denne "krise". Kan ikke se at nogen skal kunne erstatte ham inden for nærmeste fremtid.
På den anden side, ville enhver anden træner vel også have holdt på Casillas, og så ville denne polemik jo ikke være et emne.
det lignede mere han opmuntrede cr7 til at beholde den, og grundet kan ingen andre end han vide ;)