El Clásico uden Cristiano

12 år 3 måneder siden #13 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne El Clásico uden Cristiano
Jeg forstår ikke pessimismen for helt ærligt:

Blev Ballon d'or uddelt i denne måned, så burde hverken Cristiano eller Messi være med i kapløbet om det trofæ.
Begge to har været relativt elendige i hele 2014, hvilket egentlig er ekstremt rart - da det giver plads til, at andre stjerner kan lyse op. I øjeblikket for de to hold er det jo navne som Iniesta og Ángel dí María, som trækker overskrifter pga. fremragende præstationer.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 måneder siden #14 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne El Clásico uden Cristiano

ElMadrid skrev:

Raul7-2880 skrev: Nedtur!!

Tror sgu at Real Madrid vil igen igen have svært imod de store hold.
3-1 til Barca.

Ikke for at være provokerende, men hvorfor er du for det meste så pessimist?

Det kan godt være at holdet ikke har imponeret så meget i de store kampe, selv om de kan diskuteres, men tro for pokker lidt på det hold, du holder med!!!

Jeg håber da inderligt at Real tager pokalen i aften og at jeg tager fejl af min vurdering af resultatet. Men jeg har da lov til at være realist - istedet for at være virkelighedsfjern. Som fan har man altså lov til at bruge hjernen og ikke kun hjertet.

Selv hvis Ronaldo var med, ville favoritværdigheden stadig være hos Barca (dog ville Real haft større mulighed for at vinde).

idag kl. 23:30 er vi forhåbentlig blevet lidt klogere...
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Raul7-2880.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 3 måneder siden #15 af DarioGomez

Raul7-2880 skrev:

ElMadrid skrev:

3-1 til Barca.

Det kan godt være at holdet ikke har imponeret så meget i de store kampe, selv om de kan diskuteres, men tro for pokker lidt på det hold, du holder med!!!

Jeg håber da inderligt at Real tager pokalen i aften og at jeg tager fejl af min vurdering af resultatet. Men jeg har da lov til at være realist - istedet for at være virkelighedsfjern. Som fan har man altså lov til at bruge hjernen og ikke kun hjertet.

Selvfølgelig må du gerne være realist ...

PS: Ring lige os andre op, når du kommer dertil ..

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Raul7-2880

12 år 3 måneder siden #16 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne El Clásico uden Cristiano
Jeres numre...? :-)

12 år 3 måneder siden #17 af Dios
Besvaret af Dios på emne El Clásico uden Cristiano

DarioGomez skrev:

Raul7-2880 skrev:

ElMadrid skrev:

3-1 til Barca.

Selvfølgelig må du gerne være realist ...

PS: Ring lige os andre op, når du kommer dertil ..

Kan du da ikke la vær! Sidst du var så kæphøj, der var vi lige ved at ryge ud imod Dortmund, så spil du den flinke og diplomatiske mand du også kan være :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

12 år 3 måneder siden #18 af DarioGomez
Jeg er satme hverken flink eller diplomatisk!!!!

I øvrigt - så vil jeg hellere overvurdere mig eget hold, end at tale dem ned under gulv- eller græs-tæppet ...

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 3 måneder siden #19 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne El Clásico uden Cristiano
@Dariodrengen

Komplet enig! Den der tabermentalitet er altså trættende. Janteloven længe leve, jøsses. Som Real Madrid fan har man pligt til at være små-arrogant:)
Real Madrid kan vinde alle kampe mod alle hold. Barca, Bayern, Atletico, Chelsea, Liverpool(Ahaha;P), PSG og Dortmund er alle fantastiske hold, men det er Real Madrid også, og vi kan slå dem alle sammen. Ja, vi er sågar favoritter til at køre langt de fleste over med undtagelse af Bayern måske -og Barca fra tid til anden . Men det ændre da ikke på, at når vi møder Bayern eller Barca så skal vi tro på "os selv". Jeg har på intet tidspunkt tænkt mig at give udtryk for at vi taber en given kamp, så længe at vi har en god chance for at vinde. Tværtimod, udfordre jeg gerne skæbnen og ytre mig om hvor sikker jeg er på en sejr til Real Madrid.

Vores "kultur" som kongerne er da fantastisk. Vi er verdens største og bedste fodboldhold igennem historien - We Bow To No One!!

Undskyld mig, men det er jeg fandme stolt af!

Men jar os bar' pis arrogant!;-)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved JimmyBroe.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #20 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne El Clásico uden Cristiano

JimmyBroe skrev: @Dariodrengen

Komplet enig! Den der tabermentalitet er altså trættende. Janteloven længe leve, jøsses. Som Real Madrid fan har man pligt til at være små-arrogant:)
Real Madrid kan vinde alle kampe mod alle hold. Barca, Bayern, Atletico, Chelsea, Liverpool(Ahaha;P), PSG og Dortmund er alle fantastiske hold, men det er Real Madrid også, og vi kan slå dem alle sammen. Ja, vi er sågar favoritter til at køre langt de fleste over med undtagelse af Bayern måske -og Barca fra tid til anden . Men det ændre da ikke på, at når vi møder Bayern eller Barca så skal vi tro på "os selv". Jeg har på intet tidspunkt tænkt mig at give udtryk for at vi taber en given kamp, så længe at vi har en god chance for at vinde. Tværtimod, udfordre jeg gerne skæbnen og ytre mig om hvor sikker jeg er på en sejr til Real Madrid.

Vores "kultur" som kongerne er da fantastisk. Vi er verdens største og bedste fodboldhold igennem historien - We Bow To No One!!

Undskyld mig, men det er jeg fandme stolt af!

Men jar os bar' pis arrogant!;-)

Man skal bare passe på, at arrogance ikke tager overhånd. Der skal være balance imellem arrogance og selvtillid. Vi så senest imod Dortmund, at Real Madrid ikke altid mestrer den balance. Det bliver dog ikke noget problem i aften imod Barcelona. Både spillerne, træneren og os fans ved, at Barcelona er gode, men vi ved også, at vi kan slå dem. Det er helt perfekt, og vi skal nok klare os fint, også uden Ronaldo!

Leveret af Kunena Forum