Bedømmelse af truppen mod Barcelona

12 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (59 brugere)

3.8 Casillas
4.0 Carvajal
4.1 Coentrão
4.2 Pepe
4.0 Ramos
3.4 Varane
3.6 Alonso
4.8 Bale
3.3 Casemiro
4.3 Di María
3.1 Illarramendi
4.2 Isco
3.6 Modrić
3.7 Benzema
Hele holdet 3.9
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #2 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Bedømmelse af truppen mod Barcelona
Jeg fester over resultatet men hvis vi ikke udnytter vores chancer bedre har vi ingen chance for at komme i CL finalen.

12 år 3 måneder siden #3 af Real Madrid

AvatarEyes skrev: Jeg fester over resultatet men hvis vi ikke udnytter vores chancer bedre har vi ingen chance for at komme i CL finalen.

Den tager vi i morgen ikk! ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, M_linding, Steen, rezamadridista, andreashn

• Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Bedømmelse af truppen mod Barcelona
Fair nok, vi snakkes om en halv time. Ej men jeg svedte da spandevis efter udligningen for der burde vi jo for længst have lukket kampen. Det kunne godt nok have endt meget værre.

12 år 3 måneder siden #5 af -#7-
Ikke så meget at sige til kampen udover.. HOLD da kæft et mål af Bale. Ulækkert hurtig!

DC19

12 år 3 måneder siden #6 af røg
Var inde på KickOff i Odense - ved ikke om nogle af jer plejer at se bold derinde, men fucking fed stemning fra madridistaerne og kanonfedt med en sejr!

Jeg forstår ærligt talt ikke hvorfor Modríc har fået så flotte karakterer. Han spillede mildest talt elendigt. Intet fungerede for ham. Han havde en god chance på mål og det var efter min mening sådan set det eneste man så til ham på den positive front. Han mistede bolden for tit.

Store roser til Pepe, der gav den hele armen og ikke var bleg for at takle både holdkammerater og modstandere hvis det var for at forsvare målet. Han var heldigvis en hel del mere moden end han plejer at være, men det var godt nok tæt på at være for hovedløst en enkelt gang eller to - heldigvis eskalerede det ikke.

Alt i alt en vanvittigt spændende kamp. Rigtig flot pres til sidst af Barca... jeg må ærligt talt tage hatten af for det Neymar præsterede. Han kæmpede og kæmpede, og det gav næsten pote med den flotte afslutning han havde mod slutningen af kampen. Han var ikke skarp nok, og forsvaret spillede virkeligt godt efter min mening. Barca fik ikke lov til at få de chancer i boksen som de sædvanligvis gerne vil have. De blev i stedet presset til at tage skud udefra, og det turde de enten ikke eller også var det bare nogle lorteskud.

HALA MADRID!

12 år 3 måneder siden #7 af rezamadridista
Kampens detalje SKAL gå til når Casillas takker stolpen efter Neymars skud! OG JEG TAGER IKKE ET NEJ FOR ET NEJ!
med mindre den går til Bales løb, så er det ok.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

12 år 3 måneder siden #8 af Sahinovic
Bale - sikke en legende allerede!

Florentino Pérez

12 år 3 måneder siden #9 af Steen
CAMPEOONES CAMPEOONES OLÉ OLÉ OLÉ!!! BALE DIT BÆSTT!!!!
Fornemt, Carlo. Helt rigtige taktik.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 3 måneder siden #10 af Bismo

rezamadridista skrev: Kampens detalje SKAL gå til når Casillas takker stolpen efter Neymars skud! OG JEG TAGER IKKE ET NEJ FOR ET NEJ!

Den er svær. Benzemas førstegangs aflevering til Di Maria er klart også en kandidat.

MOTM må være mellem Di Maria og Isco.

Mht. Modric, så blev han fuldstændingt lukket ned af Barca, hvilket klart og tydeligt var deres taktik. Han var ikke decideret elendig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 3 måneder siden #11 af r-mb-q

røg skrev: Var inde på KickOff i Odense - ved ikke om nogle af jer plejer at se bold derinde, men fucking fed stemning fra madridistaerne og kanonfedt med en sejr!

Jeg forstår ærligt talt ikke hvorfor Modríc har fået så flotte karakterer. Han spillede mildest talt elendigt. Intet fungerede for ham. Han havde en god chance på mål og det var efter min mening sådan set det eneste man så til ham på den positive front. Han mistede bolden for tit.

Store roser til Pepe, der gav den hele armen og ikke var bleg for at takle både holdkammerater og modstandere hvis det var for at forsvare målet. Han var heldigvis en hel del mere moden end han plejer at være, men det var godt nok tæt på at være for hovedløst en enkelt gang eller to - heldigvis eskalerede det ikke.

Alt i alt en vanvittigt spændende kamp. Rigtig flot pres til sidst af Barca... jeg må ærligt talt tage hatten af for det Neymar præsterede. Han kæmpede og kæmpede, og det gav næsten pote med den flotte afslutning han havde mod slutningen af kampen. Han var ikke skarp nok, og forsvaret spillede virkeligt godt efter min mening. Barca fik ikke lov til at få de chancer i boksen som de sædvanligvis gerne vil have. De blev i stedet presset til at tage skud udefra, og det turde de enten ikke eller også var det bare nogle lorteskud.

HALA MADRID!

Der var mega fed stemning inde på kick off .. Ihvert fald oppe foran :)

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Følgende bruger(e) sagde tak: røg

12 år 3 måneder siden #12 af SR4

Bismo skrev:

rezamadridista skrev: Kampens detalje SKAL gå til når Casillas takker stolpen efter Neymars skud! OG JEG TAGER IKKE ET NEJ FOR ET NEJ!

Den er svær. Benzemas førstegangs aflevering til Di Maria er klart også en kandidat.

MOTM må være mellem Di Maria og Isco.

Mht. Modric, så blev han fuldstændingt lukket ned af Barca, hvilket klart og tydeligt var deres taktik. Han var ikke decideret elendig.

Havde de gjort det med Alonso under Mou ville vi have det langt svære. Heldigvis virker holdet meget uafhængigt af nogen som helst lige på tiden.

Leveret af Kunena Forum