Bale lykkelig over trofæet
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Sådan ser man ud, når man lige har vist modstandere og kritikere, hvem der bestemmer!
Ingen over. Ingen ved siden af. Gareth Bale var i den grad aftenens højdepunkt, da han med sit ustoppelige løb afgjorde gårsdagens Copa del Rey-finale.
Spilleren selv var dog ikke meget for at rose sig selv efter opgøret:
- Det er en drøm, der går i opfyldelse. Ikke blot fordi jeg scorede, men fordi holdet leverede en fantastisk indsats. Det var virkelig specielt. Vi har nu vundet en ud af tre mulige titler, og vi skal blive ved med at kæmpe for de to andre, så nu skal vi tænke på den næste kamp og intet andet, sagde Bale, som takkede for den enorme støtte på Mestalla.
- Denne sejr er for alle vores fans, og vi håber, at det bare bliver det første trofæ blandt mange. Tak. Tak for jeres support gennem hele sæsonen.
Direkte adspurgt til sin formidable scoring sagde waliseren:
- Jeg var nødt til at sprinte. Bartra skubbede mig og prøvede at blokere for mig løb, men det var han ikke i stand til, og så måtte jeg løbe rundt om ham. Det var skønt at score, men meget bedre at vinde kampen og hente min første titel med Real Madrid. Atmosfæren var skøn, og det har været en perfekt aften. Jeg er lykkelig over at have vundet mit første trofæ med klubben, og jeg tror, at vi kan vinde endnu mere i denne sæson.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Ikertheman
- Gæst
-
El_Juan skrev: Det var forskellen på Özil og Bale, der for alvor kom til udtryk i går. Og forskellen er ret tydelig. Özil er en utrolig talentfuld og dygtig spiller, men han er ikke en kampafgørende spiller på samme måde som Bale. Han er ikke en spiller, der nærmest på egen hånd, kan afgøre kampene og vinde titler til sit hold. Det er Bale - og det er forskellen på de to.
Her er jeg ikke helt enig, jeg mener bestemt, at det er 2 forskellige typer af spillere, som vi har med at gøre... Jeg mener bestemt, at Bale har klassen til at afgøre kampen, som han gjorde i går, men det betyder ikke, at Ozil ikke kan/gjorde, jeg ville egentligt meget gerne ha' set ham i Ancelotti's setup..
Jeg var meget skeptisk i starten, men synes efterhånden godt, at man kan retfærdiggøre, at di Maria blev og at Ozil skulle af sted, jeg har altid godt kunne lide Ozil, men det er klart, at han desværre ikke passer ind i spilsystemet, havde dog været spændende at se, om man kunne ha' "omskolet" ham, ligesom Isco er i gang med (Isco var i går i mine øjne kamp-afgørende, holder på bolden i pressede situationer, er 3. mand til føringsmålet, en helt i gennem god indsats fra hans side i går).
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Daniel skrev: Voldsomt billede alligevel ;-)
Realmadrid.com har desværre ikke hele baggrunden med - du får lige en anden version her:
De der Barcelona-fans er fantastiske :-D
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
El_Juan skrev: Det var forskellen på Özil og Bale, der for alvor kom til udtryk i går. Og forskellen er ret tydelig. Özil er en utrolig talentfuld og dygtig spiller, men han er ikke en kampafgørende spiller på samme måde som Bale. Han er ikke en spiller, der nærmest på egen hånd, kan afgøre kampene og vinde titler til sit hold. Det er Bale - og det er forskellen på de to.
Ja, sådan går det jo når man prøver at sammenligne en pære med en banan! :S
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev:
Daniel skrev: Voldsomt billede alligevel ;-)
Realmadrid.com har desværre ikke hele baggrunden med - du får lige en anden version her:
De der Barcelona-fans er fantastiske :-D
Står ham manden og tager selfie haha?
No solo soy perfecto, también soy Madridista